Zobacz temat - [800] Nie kręci - kłopot z alarmem?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 800 - [800] Nie kręci - kłopot z alarmem?

Yog-Sothoth - Czw Sty 14, 2016 16:57
Temat postu: [800] Nie kręci - kłopot z alarmem?
Eh samochód stał bez akumulatora ~2tyg, przed wyjęciem wszystko było ok, odpalał bez problemów. Teraz podłączam aku, alarm mryga więc zamykam i otwieram z kluczyka i lampka nadal miga ale już wolniej, oczywiście po przekręceniu zapłonu nic nie kręci (ale pompa pracuje).

Na moje alarm blokuje (to wersja bez immo z tego co wiem, pilota brak) ale co się mogło stać skoro był nie ruszany? Aha centralny też nie działa a powinien, choć widać i czuć że silniczki w drzwiach działają, bagażnik też się nie chce otworzyć elektrycznie.

Help bo mnie szlag trafia, a auto muszę przestawić do końca tygodnia..

Markzo - Nie Sty 17, 2016 10:11

Jesli trzymało by go immo, to zapaliłby i zaraz zgasł. Moze po prostu zasniedziały styki na rozruszniku? albo sam rozrusznik padł? a słychać silniczek krokowy pod zapłonie?
Yog-Sothoth - Nie Sty 17, 2016 10:50

Rozrusznik to jedno, ale dlaczego przestał działać centralny i lampka od alarmu dalej miga?
Rademenez_ - Nie Sty 17, 2016 15:48

Witam. W 600 po lifcie imobilajzer jest w kluczyku. W 800 może lifting był wcześniej . Różnica jest w kluczyku. Większy grubszy jest nowszego typu. Jak imo nie rozbroi się, nie działa rozrusznik. Gdzie fizycznie jest moduł w 800 nie wiem. Ale może po przewodzie od pętli indukcyjnej , da się trafić. Można obejrzeć obudowę. Otworzyć jak się da i szukać śladów zawilgocenia. Sam akumulator można by sprawdzić. Zbyt niskie jego napięcie rownież może powodować kłopoty z imo i SRS , czy ABS. Zdjęcie kluczyka rozwieje watpliwości co do zainstalowanego typu imo.
Markzo - Nie Sty 17, 2016 22:24

Rademenez_ napisał/a:
Witam. W 600 po lifcie imobilajzer jest w kluczyku. W 800 może lifting był wcześniej . Różnica jest w kluczyku. Większy grubszy jest nowszego typu. Jak imo nie rozbroi się, nie działa rozrusznik. Gdzie fizycznie jest moduł w 800 nie wiem. Ale może po przewodzie od pętli indukcyjnej , da się trafić. Można obejrzeć obudowę. Otworzyć jak się da i szukać śladów zawilgocenia. Sam akumulator można by sprawdzić. Zbyt niskie jego napięcie rownież może powodować kłopoty z imo i SRS , czy ABS. Zdjęcie kluczyka rozwieje watpliwości co do zainstalowanego typu imo.

w 600 jest inaczej niż 800, tutaj nie było chyba grubego kluczyka ;)

Yog-Sothoth - Pon Sty 18, 2016 06:44

Na bank nie ma immo bo dorabiałem kluczyk w punkcie i działał bez problemu. Może problem tkwi w sterowniku centralnego?
sTERYD - Pon Sty 18, 2016 13:00

a w 800kach nie było przypadkiem alarmu lucasa, takiego jak w R200/400?
jak tak, to immo było operowane pilotem, może masz wycięte i się obudziło po wyjęciu akumulatora...

Yog-Sothoth - Nie Sty 31, 2016 01:52

Gość od alarmów wyjął kompa i stwierdził po rozkręceniu że pamięć walnęła :/ Podmienił ją na nową i dziś próbowaliśmy odpalić ale gaśnie od razu po uruchomieniu, więc niestety bez wgranych danych do pamięci kiepsko..
Teraz dwa wyjścia - kupić kompa o tych samych numerach albo znaleźć gdzieś wsad eeprom i zaprogramować pamięć od nowa. Jak ktoś ma ecu do sprzedania o numerze YS MKC101920 to z chęcią przygarnę.

Markzo - Nie Sty 31, 2016 09:02

Odezwij się do Piotrekcrash, on Ci wywali immo ;) inne ECU Cię nie ratuje, bo musisz mieć dopisany wsad do Twojego modułu immo albo wyrzucony immo z kości.
Yog-Sothoth - Wto Lut 02, 2016 19:10

Wczoraj odpalił :) Na szczęście gość dostał od kogoś ten wsad, wgrał, wyzerował immo i jest ok. Teraz wytnie go całkowicie i wstawi coś uniwersalnego na przyszłość.