Zobacz temat - [v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test

tomii620si - Sro Lut 24, 2016 13:07
Temat postu: [v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test
Siemanko.. Mam problem.
Co prawda nie z Roverem a z konkurencja no ale ;)

Mam v40 t4 i po nagrzaniu zaczyna przerywac na wklepanym..
Oczywiscie mam liste rzeczy do sprawdzenia wlacznie z ciśnieniem na listwie, kablami, swiecami, cewkami, regulatorem bla bla bla... ale bardzo czesta pozycja na liscie jest filtr paliwa.. tylko, że to jest volvo ..
marka z duzym ego i ceny też sa spore bo do v40 t4 polecaja tylko oem bo reszta podobno nie daje rady.. zamiennik ponad 100 .. w aso pewnie jeszcze drozej.
I teraz tak. Chciałbym sprawdzić czy to filtr a jak nie to pójść dalej niewydajac 200zł na pusto i wracaja do sedna..

Mam w pracy podnośnik wiec robota niby fajna szybka i prosta... czy mozna na czas testu 1/2dni wywalic filtr paliwa - zrobić instalacje bez filtra ? Chyba nie powinno sie stać nic tragicznego ? w aucie zazwyczaj pół baku mam wiec syfu z dna nie powinno zaciągnąć :P

bociannielot - Sro Lut 24, 2016 14:56

też bym najpierw sprawdził bez filtra przy tych cenach, na logikę nie powinno się nic stac ;-) auto bez gazowni jak mniemam :)
troche offtop ale już chyba wiesz tomii620si, co mialem na mysli mówiąc że volvo to segment premium ;-) filtr jak filtr a cena premium :)

tomii620si - Sro Lut 24, 2016 16:06

daj spokoj.. nic w tym aucie nie ma z premium poza cenami..
Komplet swiec ngk ... 400zł (97zł/szt).
cewki z kablami 380zł
filtr paliwa aso 170zł
regulator cisnienia paliwa 200zł

i tak moge caly dzien haha.. szok. o ile swiece moge dac inne i podobno tez daja rade, regulator to zazwyczaj oring za 50gr a filtr paliwa.. jeszcze zostaje bosch za 100zł tak cewki z kablami.. ała

Rademenez_ - Pią Lut 26, 2016 01:24

Witam. Może warto zastanowić się, a nie , jak na forum V40 wymieniać wszystko w ASO. Padło pytanie wyżej o LPG. Po drugie, przydało by się wystarać o jakąś diagnostykę . W V40 jest jakieś OBD ? Jak nie, to pozostaje szybki miernik z linijką analogową podłączony do sondy lambda. Pojeździć w dwie osoby i zaobserwować , czy jak zaczyna przerywać, to lambda na bogato, czy na ubogo. Jak na bogato, to problemy z zapłonem. Jak ubogo, to układ paliwowy. Podłączenie pod komputer powinno rozjaśnić trochę wątpliwości.
bociannielot - Pią Lut 26, 2016 11:06

Rademenez_ napisał/a:
Witam. Może warto zastanowić się, a nie , jak na forum V40 wymieniać wszystko w ASO
nikt tam prawie nie jeździ do ASO ;-) to że jeżdzo najgorszym modelem volvo ever nie znaczy że to sami idioci ;-) porblem z v jest taki ze mało jest zamiennikow ktore jest sens zakladac, albo zakladasz to co polecajo albo wymieniasz 2x :)
Rademenez_, kazdy machanik pewnie polaczy sie z kompem w v40, u mnie nie mieli z tym problemów

tomii620si - Pią Lut 26, 2016 22:46

rademenez..
lpg brak
pod komputer sie wpialem wczoraj bo sasiad tez ma v40 ;P
byl 1 blad.. od klimy haha..
ogolnie filtr musi byc aso bo inne podobno maja za mala przepustowosc bo jest tak jakw ti.. jeden filtr do wersji 115km i t4.
Ale juz wiem co jest piec chyba. Dzisiaj w pra y zmierzylem cisnienie na listwie i nie bardzo sie to zgadzaz tym co powinno byc a ze t4 sa wadliwe jak cholera to wlasnie padaja regulatory cisnienia paliwa na listwie.. lub oring na nim.. jutro w pracy wymienie wszystkie oringi na wtryskach i regulatorze i zobacze ;P