Zobacz temat - [R25] Nie działa zamek klapy bagażnika ?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Nie działa zamek klapy bagażnika ?

buakaw - Sob Cze 25, 2016 18:09
Temat postu: [R25] Nie działa zamek klapy bagażnika ?
Witam,

mam dziwny problem z zamykaniem auta a konkretnie bagażnika. Otóż po zamknięciu auta z centralnego, wszystkie drzwi się zamykają poprawnie z wyjatkiem bagażnika - nadal moge go otworzyć. Słychać oraz widać jak centralny zamek łapie także zamek bagażnika ale nieefektywnie. Próbowałem z kluczyka zamknąć ale niestety nie mogę przekręcić kluczyka ani w prawo ani w lewo.

Jestem troche zmartwiony tym faktem. Czy ktoś może podsunąć pomysł co to może być ? Jestem początkującym użytkownikiem autka oraz nie znam sie aż tak na samochodowych usterkach w generalnym znaczeniu.

Możliwe że też robię coś źle przy zamykaniu ? Wydaje mi się że powinno dać się zamknąć z kluczyka tak jak i drzwi, prawda ?

Proszę o jakąkolwiek pomoc ;)

Pozdrawiam!

longer86 - Sob Cze 25, 2016 18:59

Zamek powinien przekręcić sie tylko w prawo, masz tak od poczatku? Moze ktos wymienił zamek
buakaw - Sob Cze 25, 2016 21:32

Nie, zamek w ogole sie nie przekreca. Nie wiem czy jest tak od nowosci poniewaz dzis go kupilem i niestety moja wina ze nie sprawdzilem tego jednego zamykania...

Jeszcze jutro bede probowal to jakos rozwiazac, ale nic nie przychodzi mi do glowy co to mogloby byc. Jak dobrze rozumiem - zamykamy go za pomoca kluczyka od stacyjki ?

longer86 - Sob Cze 25, 2016 22:51

W sumie to nie zerknalem ze masz 25 a myślałem o 75, ale zasadniczo zamek powinien być otwierany tym samym kluczykiem, zadzwon do właściciela i dopytaj o co chodzi, pewnie odpowie co jest nie halo
buakaw - Nie Cze 26, 2016 07:04

Troche lipa, bo auto jest sprowadzone z Niemiec :D No cóż pojade do lokalnego mechanika to moze zbada ta sprawe :)
robsson78 - Nie Cze 26, 2016 16:32