Zobacz temat - [R75] 1.8 T tłumik końcowy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] 1.8 T tłumik końcowy

kosaaro - Wto Sty 03, 2017 17:02
Temat postu: [R75] 1.8 T tłumik końcowy
Witam, czy do modelu 1.8 Turbo można założyć tłumik końcowy od 1.8 bez turbo ?
feldbahn75 - Wto Sty 03, 2017 18:11

Kurczę, ja też przymierzam się do wymiany końcowego. W 1.8 końcowy ma jedną"rurę" a w 1.8t dwie "rury". Czy ma to jakiś wpływ na pracę /osiągi?

[ Dodano: Wto Sty 03, 2017 18:11 ]
Kurczę, ja też przymierzam się do wymiany końcowego. W 1.8 końcowy ma jedną"rurę" a w 1.8t dwie "rury". Czy ma to jakiś wpływ na pracę /osiągi?

rafalmis1 - Sro Sty 04, 2017 08:22

Może mieć wpływ, ponieważ od 1.8 jest obliczone na inną moc i może blokować spaliny w 1.8T, samochód może być słabszy.
feldbahn75 - Czw Maj 25, 2017 17:15

Panowie, jak wspominałem we wcześniejszym poście, przymierzam się do wymiany końcowego tłumika z uwagi na narastające "furczenie". Miałem ostatnio możliwość przyjrzeć sie pojazdowi od spodu na podnośniku i czy możliwe jest, aby począwszy od złącza przy kolektorze do samego końca (tłumika końcowego) była to jedna całość? Chciałem zobaczyć gdzie odkręcić tłumik końcowy i nie ma żadnego złącza lub widocznego połączenia"na wcisk". Dziwne. Druga sprawa, polecacie jakieś tłumiki końcowe do 1.8t ?
dzelo23 - Czw Maj 25, 2017 21:07

Kolektor jest skręcony z DP (rura od turbo) DP jest skręcone z wydechem przed elastycznym i później jest wszystko w całości. Tak to chyba wyglądało w oryginale.
Ja jeździłem prawie rok na tłumiki końcowym z 1.8n/a, nic się nie stało, spadku mocy nie odczulem.
Gdy się poddał i przerdzewial od góry kupiłem z asmetu do 2,5 kv6 i masakra. Jeden wielki basowy pomruk a zwalniać na biegu się nie dało bo młody myślał że bombowiec gdzieś leci, z tyłu to całkiem masakra.
Teraz mam używke z turbo i jest w miarę ale ja mam trochę inny środkowy tłumik i większą średnicę chyba.

feldbahn75 - Sob Maj 27, 2017 10:57

Tak, właśnie jest w całości. Dzięki.