Zobacz temat - [Polonez 1.8] Wybór instalacji gazowej LPG
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [Polonez 1.8] Wybór instalacji gazowej LPG

Suzaku666 - Pon Lut 06, 2017 18:37
Temat postu: [Polonez 1.8] Wybór instalacji gazowej LPG
Witam.
Pracuję nad projektem swojego Poloneza do którego aktualnie został swap'nięty silnik 1.8 VVC - 145km.
Docelowym rodzajem użytkowania będzie daily/drift, więc dosyć nietypowo.
Na przyszłość być może silnik zostanie uturbiony także prosiłbym o wzięcie tego pod uwagę.
Ale do rzeczy. Potrzebuję listę komponentów do instalacji gazowej, bo jedyne co zostaje po starym jedno-punkcie to butla.
Parownik do 200km byłby chyba już odpowiedni. Ale jakiej firmy?
Z tego co czytałem to polecanymi instalacjami są STAG3/3PRO/STAG4 - ale co będzie najwydajniejsze jeżeli kwestią będą wysokie obroty, jak i oszczędność gdy przyjdzie jechać w trasę?
Ogólnie nie znam się na tym zabardzo także prosiłbym łopatologidzny wykład :|

Markzo - Wto Lut 07, 2017 06:52

Elektronika lpgtech albo stag (4, 4+ itp ale nie ECO! ma gorszy procesor i nie ogarnia korekt). Parownik moze AC albo KME silver? Do turbo na pewno czeka Cie wymiana na inny. Wtryski z zapasem to hm, dragony powinny ogarnac. No i przewod zbiornik -> reduktor 8mm zdecydowanie (pewnie masz 6 to zmirn na 8) . Do tego zalozyc to z glowa i powinno latac ;)
Suzaku666 - Wto Lut 07, 2017 13:14

Markzo napisał/a:
Elektronika lpgtech albo stag (4, 4+ itp ale nie ECO! ma gorszy procesor i nie ogarnia korekt). Parownik moze AC albo KME silver? Do turbo na pewno czeka Cie wymiana na inny. Wtryski z zapasem to hm, dragony powinny ogarnac. No i przewod zbiornik -> reduktor 8mm zdecydowanie (pewnie masz 6 to zmirn na 8) . Do tego zalozyc to z glowa i powinno latac ;)



Cześć!
Dzięki za szybką odpowiedź.
Czy byłby odpowiedni przykładowo na taki zestaw:
https://www.olx.pl/oferta...html#cc2702c0fe