Zobacz temat - MG ZT 2.5 czy 1.8T w kombi w lpg spalanie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - MG ZT 2.5 czy 1.8T w kombi w lpg spalanie

koziar - Sro Gru 13, 2017 23:58
Temat postu: MG ZT 2.5 czy 1.8T w kombi w lpg spalanie
:D Na początku chciałem się z Wami przywitać i ciutke przedstawić :D Mam na imię Patryk, mam 21 lat aktualnie studiuje. To tyle w ramach wstępu.

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem MG. Ogólnie na uczelnie mam 25km od domu do tego dochodzi praca pod Berlinem raz,dwa razy w tygodniu ok 400km 1 kurs. Wiem że diesel na trasy jest spoko ale mimo wszystko lpg taniej wychodzi, a wiadomo jak to student :D ...

Jakie są koszta utrzymania samochodu, rozrząd klocki itd... wiadomo że to samochód usportowiony więc pewnie koszta troszkę wyższe będą. Też nie zamierzam go piłować jakoś super i chce aby kilka lat mi posłużył.
Może ktoś by chciał się podzielić kosztami OC?

I najważniejsze pytanie jakie jest spalanie w tych jednostkach?

dzelo23 - Czw Gru 14, 2017 10:00

OC z racji pojemności tańsze przy 1.8turbo
Rozrząd w 1.8 turbo to koszt około 300+ robota i zrobi to każdy prawdziwy mechanik
Spalanie podejrzewam że też mniejsze w 1.8 turbo, u mnie po zmianach w mocy silnika max średnie spalanie LPG to trochę ponad 13l w mieście a w trasie to potrafi 9l spalić. Wiadomo jak depniesz to będzie więcej a na niemieckiej autostradzie to będzie pewnie szybko :d
Hamulce tez raczej tańsze będą przy turbo bo w zt 190 są większe chyba że w zt turbo są inne niż w r 75 turbo.

bociannielot - Czw Gru 14, 2017 13:10

popieram dzelo, 1.8t nawet z hgf będzie tańsze w eksploatacji od kv6 :ok:
mi się jednak wydaje ze 75 to nie auto na studencką kieszeń :wink: czekam na lincz userów 75 :mrgreen:

Igor_Op - Czw Gru 14, 2017 17:54

Z mojej strony linczu nie będzie, a nawet się zgodzę :mrgreen: Mam 75 2.0: w tym roku wsadzone zostało bagatela 4 tysie. Fakt, że były to części eksploatacyjne (oprócz słynnego kolektora i VISów), ale portfel zaszlochał. Auto robi wrażenie i można się w nim zakochać, ale trzeba się liczyć z tym, że to kosztuje. A, no i rozrząd w kv6 to koszt ok. 2000zł.
Markzo - Czw Gru 14, 2017 19:09

Kv6 - dzwiek, kultura pracy, sensowne osiagi, mala awaryjnosc. 1.8t - osiagi, latwy tjun, niskie spalanie i male koszty utrzymania. Ogolnie bierz to co bedie w lepszym stanie, jednak KV6 bedzie zawsze drozsze w ogolnym rozrachunku.
prebenny - Czw Gru 14, 2017 20:38

bociannielot jako użytkownik 75 zdecydowanie podpisuje się pod stwierdzeniem, że nie jest to samochód na studencką kieszeń (no chyba, że rodzice bogaci).

Problemem nie jest utrzymać samochód w dobrym stanie - problemem jest takowy kupić a niestety doprowadzenie zaniedbanego szrotu do akceptowalnego stanu kosztuje już sporo.

sknerko - Czw Gru 14, 2017 22:50

prebenny, twój przykład jest drastycznie najgorszy patrz moje V6 oba :D