Zobacz temat - [Mg Zr] swap 1.4>1.8vvc
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Mg Zr] swap 1.4>1.8vvc

shao123 - Pon Kwi 09, 2018 21:46
Temat postu: [Mg Zr] swap 1.4>1.8vvc
Dobry Wieczór, Na wstępie chcę poinformować, iż jestem laikiem w takich sprawach, a teraz przechodzę do głównego tematu.
Tak więc mam pytanie dotyczące swapu z 1.4 na 1.8 vvc w Mg Zr i mam do Was parę pytań, otóż czy podzespoły(skrzynia,sprzęgło itp.) z 1.4 wystarczą do 1.8? czym się różnią dane wersje ów wymienionego auta(które części są słabsze i wymagają w razie czego wymiany) i ile tak by wyniosła sama robocizna. Wiem, że ceny się różnią co warsztat, ale tak na oko.
Z góry przepraszam, jeżeli piszę w złym dziale. Jak i proszę o porady i pomoc w tym temacie, pozdrawiam.

Dodatkowo mam pytanie, czy w obu wersjach jest ten sam wydech?

marekp90 - Wto Kwi 10, 2018 08:02

mniej więcej:

https://www.roverki.eu/zr...0-problemy.html

shao123 - Wto Kwi 10, 2018 14:43

Czyli rozumiem, że na pewno będzie trzeba przerobić mocowania, wymienić skrzynie i tarcze z takich podstaw, a w praktyce wyjdzie jeszcze dużo więcej rzeczy?
Czyli lepiej sprzedać całe auto i szukać już z 1.8? bo z tego co widzę jest to nieopłacalne?

bociannielot - Wto Kwi 10, 2018 15:21

shao123 napisał/a:
Czyli lepiej sprzedać całe auto i szukać już z 1.8? bo z tego co widzę jest to nieopłacalne?
dobrze widzisz :ok: chyba ze angola kupisz za grosze zeby wszytsko miec i jeszcze na czesciach zarobic :ok:
shao123 - Wto Kwi 10, 2018 15:56

Dobra, w takim razie dziękuję za pomoc, temat do zamknięcia. Pozdrawiam
polonez_vvc - Czw Sty 17, 2019 10:16
Temat postu: wiąza 1,8vvc + komp
Witam

Odgrzebuje temat - potrzebuję wiązkę do 1.8 - dokładnie - robię swapa poloneza z 1.4 na 1,8vvc ale musze zmienić wiązkę i komputer - 1,4 ma rozdzielacz 1,8 juz go nie ma.

Czy ktoś ma wiązkę z 1,8 vvc ? czy wiązka z 1,8 czymś sie różni ?