Zobacz temat - komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC

addb1 - Wto Kwi 24, 2018 16:54
Temat postu: komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC
Hej witam was serdecznie :)

Ostatnio mam cały czas w głowie ten cały stand alone
Powiedzcie mi jakie są możliwości gdyby to wpakować do ZR VVC?
Cokolwiek to by pomogło czy średnio do wolnossaka

A tu wykres z hamowni :D
Załamałem się lekko :(
https://photos.app.goo.gl/jHWQe8MbZLOouTEf1
Pozdrawiam

Markzo - Sro Kwi 25, 2018 07:31

Det to nie SA tylko swinia ;) moze pracowac w trybie Fuel Implant ale to namiastka sterownika stand alone jak emu, easy ecu itp.

Mozesz zapiac deta w trybie swinki, nie wiem czy det 3 ogarnia zaplon w vvc (musialbys zweryfikowc czy obsluguje roverowy trugger). Jesli yak, moglbys ruszyc zaplon i paliwo, na pewno to cos da.

Druga sprawa, wykres wyglada calkiem ladnie jesli chodzi o przebieg krzywych. Moze silnik juz troche zmeczony? Jaki masz dolot i wydech?

addb1 - Sro Kwi 25, 2018 08:42

Markzo, na hamowni dolot miałem stożek ;< ale już zamontowany jest ori puszka plus filte K&N, układ wydechowy seria tj, katalizator-tłumik środkowy i koncowy turboworks. kolektor wydechowy owinięty bandażem aż do katalizatora
Markzo - Sro Kwi 25, 2018 08:57

No to masz przyczyny :) wywal stozek, zaloz ori puchem z rezonatorem i ori dolotem, tlumik koncowy musi byc komorowy ;) ppdejzewam tu straciles swoje kuce :)
greg-si - Sro Kwi 25, 2018 18:10

No i sugerowanie się Agmą to chyba nic dobrego ;)
MultecFSO - Nie Maj 06, 2018 10:46

Po co zmieniać na EMU czy dokładać DETa skoro MEMS3 to sterownik, który da się bez problemu modzić. Proponuję odezwać się np do TC-Performance. ;)

A 141KM w 160tce to trochę słabo. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa, stan układu zapłonowego, kompresja oraz stan katalizatora.

Markzo - Nie Maj 13, 2018 19:49

MultecFSO, a DET3 działa w VVC?
addb1 - Pon Maj 14, 2018 20:46

Panowie
Więc ori pucha jest + filtr K&N. wszystko zmontowane razem z rezonatorem oraz dopływem powietrza zimnego do rezonatora.
Po drgreg-si, Tak :D Tuners powiedział mi mniej więcej to samo :D z koleji moi znajomi jak hamowali auta to było bardzo zaniżone.
MultecFSO, Układ zapłonowy nowy wymieniony rok temu, kompresje sprawdzę w wolnej chwili.

Jednak pojadę na hamownie już jakąś lepszą i stacjonarną. Końcowy tłumik do wywalenia i wmontowanie komorowego jak i ogarnięcie całego układy tj. wymiana rur bo mam pospawane redukcje i tak dalej.

Pozdrawiam :) :P