|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC
addb1 - Wto Kwi 24, 2018 16:54 Temat postu: komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC Hej witam was serdecznie
Ostatnio mam cały czas w głowie ten cały stand alone
Powiedzcie mi jakie są możliwości gdyby to wpakować do ZR VVC?
Cokolwiek to by pomogło czy średnio do wolnossaka
A tu wykres z hamowni
Załamałem się lekko
https://photos.app.goo.gl/jHWQe8MbZLOouTEf1
Pozdrawiam
Markzo - Sro Kwi 25, 2018 07:31
Det to nie SA tylko swinia moze pracowac w trybie Fuel Implant ale to namiastka sterownika stand alone jak emu, easy ecu itp.
Mozesz zapiac deta w trybie swinki, nie wiem czy det 3 ogarnia zaplon w vvc (musialbys zweryfikowc czy obsluguje roverowy trugger). Jesli yak, moglbys ruszyc zaplon i paliwo, na pewno to cos da.
Druga sprawa, wykres wyglada calkiem ladnie jesli chodzi o przebieg krzywych. Moze silnik juz troche zmeczony? Jaki masz dolot i wydech?
addb1 - Sro Kwi 25, 2018 08:42
Markzo, na hamowni dolot miałem stożek ;< ale już zamontowany jest ori puszka plus filte K&N, układ wydechowy seria tj, katalizator-tłumik środkowy i koncowy turboworks. kolektor wydechowy owinięty bandażem aż do katalizatora
Markzo - Sro Kwi 25, 2018 08:57
No to masz przyczyny wywal stozek, zaloz ori puchem z rezonatorem i ori dolotem, tlumik koncowy musi byc komorowy ppdejzewam tu straciles swoje kuce
greg-si - Sro Kwi 25, 2018 18:10
No i sugerowanie się Agmą to chyba nic dobrego
MultecFSO - Nie Maj 06, 2018 10:46
Po co zmieniać na EMU czy dokładać DETa skoro MEMS3 to sterownik, który da się bez problemu modzić. Proponuję odezwać się np do TC-Performance.
A 141KM w 160tce to trochę słabo. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa, stan układu zapłonowego, kompresja oraz stan katalizatora.
Markzo - Nie Maj 13, 2018 19:49
MultecFSO, a DET3 działa w VVC?
addb1 - Pon Maj 14, 2018 20:46
Panowie
Więc ori pucha jest + filtr K&N. wszystko zmontowane razem z rezonatorem oraz dopływem powietrza zimnego do rezonatora.
Po drgreg-si, Tak Tuners powiedział mi mniej więcej to samo z koleji moi znajomi jak hamowali auta to było bardzo zaniżone.
MultecFSO, Układ zapłonowy nowy wymieniony rok temu, kompresje sprawdzę w wolnej chwili.
Jednak pojadę na hamownie już jakąś lepszą i stacjonarną. Końcowy tłumik do wywalenia i wmontowanie komorowego jak i ogarnięcie całego układy tj. wymiana rur bo mam pospawane redukcje i tak dalej.
Pozdrawiam
|
|