Zobacz temat - Witam wszystkich posiadaczy MG i Rover
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Powitania - Witam wszystkich posiadaczy MG i Rover

nowy889 - Czw Lis 29, 2018 21:19
Temat postu: Witam wszystkich posiadaczy MG i Rover
Witam wszystkich mam na imie łukasz i stałem sie posiadaczem pięknego MG F'a w wyścigowym zielonym kolorze MG. Jest to wersja z VVC a ja sam jestem z zachodnio pomorskiego.
Pozdrawiam :mrgreen:
Oczywiście moje MG leżało gdy je kupowałem, ale skonstruowałem sobie papkę z pompy hydraulicznej do rozpieraka 10T i przedłużki elastycznej w oplocie do bliźniaków.
A teraz jak widać pięknie się podniosło, Zdjęcia pompki wrzucę na forum i co i jak zrobić, żeby kazdy mógł sobie mgf'a pompować ;-)

Malignus - Czw Lis 29, 2018 22:03

Gratki MGF-a w BRG :mrgreen: vvc145 kucy daje rade.Za samodzielne podniesienie duzy plus.Mam nadzieje ze uzyles dedykowanego plynu lub mixa z Forum.Plyn do Cytrynek rozpuszcza membrany.Relatywnie na zdjęciu wszystko wygląda ladnie.Czy możesz zapodać zdjęcia srodka?Bo jak na razie jako mk1 prezentuje się swietnie :-)
nowy889 - Czw Lis 29, 2018 22:47

Ze środkiem jest taki problem że poprzedni właściciel zastosował okleinę z ebaya tekturowa i te piękne plastyczki pooklejał wyczyszczę odkleje zapodam zdjęcia. Co do płynu to zrobiłem tak jak 10 lat temu gdy posiadałem czerwone 1.8 mpi, napompowanej go koncentratem do chłodnic marki prestone, angielskim forum wyczytałem że skład jest identyczny co płynu oryginalnego mg, kolor jest ten sam czyli zielony. Wtedy tak jeździłem i było ok. Chce w nim pare rzeczy porobić , planuje amorki gazowe z regulacja, dolot albo pipercross viper albo kn apollo oczywiście oryginały, nowy dach bo jest w strasznym stanie, najszczęśliwszych Angole robią za 250£ , przepustnice Alu i może jak mnie najdzie to porting głowicy. Na stronach angielskich te silniki są rozpracowane na maxa z dobrym wydechem janspeed (wystarczy catback) dolotem viper i portingiem głowicy robią 170 km z wirusem nawet 180. A sam dolot + regulator ciśnienia na 3.1 bar daje w 1.8 mpi ale tym z tf 20 km i 13nm nawet jest film na yt tf z dolotem apollo ;) trochę czasu już w autach siedzę a ze ten 1.8 mpi był moim 1 samochodem to sentyment został i tak padło na taka męska zabaweczkę ;) pozdrawiam
MD - Pią Lis 30, 2018 19:44

Cześć, dzień doooobry! Auto trafiło na pasjonata. Bardzo dobrze, dbaj o niego. :D
nowy889 - Czw Sty 24, 2019 17:38

Powoli go odnawiam, troszkę opuściłem ponieważ przy takiej wysokości zrobił sie twardy, mało gazu ma w gruszkach, ale może na następna zimę poleca do regeneracji, lub sam zamówię zaworki i sobie zrobię. Wnętrze było oklejone paskudną , nasączona plakiem okleiną ala drewno. Mimo tego nasaczenia bez acetonu i grzania klej nie chciał schodzić a i tak środkowy plastik musiałem malować. Naprawiłem otwieranie maski, zapieczone tuleje lewarka zmiany biegów, rezystor nawiewu, regulacje szyby , klamke kierowcy oberwaną z jednej strony, wygłuszyłem lewe drzwi bitumem. założyłem oryginalne lampy z tyłu( nie trawie lexusów). I to chyba tyle do tej pory, mam go od listopada, do tego na założenie czeka kolektor i downpipe z nierdzewki, ale najpierw chcę owinąć bandażem , będzie chłodniej w komorze i przekładkę termiczną dać myślę że za miesiąc wszystko już będzie na aucie :)




Malignus - Czw Sty 24, 2019 17:59

Piszesz ze mało gazu w gruszkach :| Jakos nie pamiętam aby tam był gaz.Przesmaruj kalamitki na wahaczach.Obajwy twardości powinny zniknąć.U Taty po tych zabiegach zawieszenie jest bajka.Wygodniejsze niż w moim tf-e ale ja mam sportpacka 2
nowy889 - Czw Sty 24, 2019 18:12

Hydragas - sama nazwa wskazuje to zawieszenie gazowo hydrauliczne panie kolego :)


Masz obrazek poglądowy proszę się do edukować, Azot w górnej części gruszki po angielski Nitrogen gas,
odpowiada za sprężystość a płyn przelewając się przez środek za tłumienie przy wciskaniu, dlatego amorki w mg głównie odpowiadają za powrót.

Dunlop przy produkcji gruszek dawał im czas serwisowy 15lat a to dlatego że ten gaz powoli ucieka, dlatego nawet nowe nie używane wyprodukowane w 2002 roku mają już koniec swojego życia serwisowego i Anglicy je dopełniają, dzięki montażu zaworków można regulować twardość :)

Malignus - Czw Sty 24, 2019 18:20

Wiedzialem ze czegos mi brakowało :mrgreen: Zamulony po dniu w aucie :razz:
Powinienem pamietac bo w Mgf-e miałem zmienione gruchy wlasnie z zaworkiem.Ogolnie kupiłem go w fajnym stanie i troche poprawiłem.