Zobacz temat - [MG TF] Decat zamiast katalizatora.Opinie za i przeciw
 
Forum Klubu ROVERki.pl

MGF i MG TF - [MG TF] Decat zamiast katalizatora.Opinie za i przeciw

Malignus - Nie Gru 23, 2018 00:39
Temat postu: [MG TF] Decat zamiast katalizatora.Opinie za i przeciw
W związku z tym iż mam możliwość zakupu decata,prosze o opinie osob które zalozyly takowe ustrojstwo u siebie.Teoretycznie cos powinno to dawac wdech i wydech niestandartowe :mrgreen:
mc.hanek - Pon Gru 24, 2018 18:36

Na http://mgf.ultimatemg.com jest cały artykuł z porównania różnych silników TFa z różnymi katalizatorami oraz catless, warto się nad tym pochylić
Malignus - Pon Gru 24, 2018 23:39

Tu masz racje,lecz zanim się przekopie przez watek,moze ktoś z Klubowiczow lub Sympatykow miał za soba jakies doznania?Niekoniecznie wykladnia dla mnie sa kluby z UK.Troche tam mieszkałem i niekoniecznie wszystko polega na prawdzie.Ale to już odrębny temat.
Wszystkim zycze Super Swiat z najbliższymi i Pociechy z MG/Roverka :mrgreen:

mc.hanek - Wto Gru 25, 2018 18:12

Z osobistego doświadczenia mogę powiedzieć ze w kanciaku 1.6 wywaliłem kata i oprócz zwiększonego hałasu nie zauważyłem żadnych zmian w mocy.

P.S. Również wesołych świąt! :mrgreen:

Markzo - Sro Gru 26, 2018 11:59

Mialem w swoim vvc strumienice zamiast kata (ktos wycial) i po montazu duzego kata z zr160 auto odzylo w calym zaresie obrotow, najbardziej czuc to do 3000rpm. A i lpg wymagalo ponownego strojenia, bo sie mapy rozjechaly :)
Malignus - Sro Gru 26, 2018 17:35

Tak czy siak decat zakupiony.Po zalozeniu na wiosne dam znac co i jak.Oczywiscie mam zamiar najpierw odwiedzić hamownie ( chce zweryfikować ile koni pozostalo w stosunku do serii) i drugi raz po zalozeniu decata celem weryfikacji,czy jest lepiej czy gorzej.Tak czy siak zdania sa podzielone.W vvc w/g uzyszkodnikow ;) moc spada w zwykłych niedostrzegalnie wzrasta.Obadamy na wiosne.
mc.hanek - Sro Gru 26, 2018 22:46

Z informacji jakie posiadam właśnie VVC jest najbardziej czułe na decat, w "zwykłych" K-seriach 3 konie można ponoć zyskać na decacie w górnym zakresie obrotów.