Zobacz temat - [R75] Mg ZT190 Blokady.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Mg ZT190 Blokady.

antek124 - Sob Cze 20, 2020 21:57
Temat postu: [R75] Mg ZT190 Blokady.
Poszukuję blokady rozrządu do MG zt 190 2.5V6.
Czy ktoś z Kielc i okolice posiada takie blokady? I czy, ktoś by użyczył odpłatnie takie blokady? Szykuję się do zmiany rozrządu na przyszły piątek.

piotrpg - Nie Cze 21, 2020 09:11

Ktos z forum wypożycza .
na fb szybciej ci odpiszą.
Potrzebujesz blokady + dodatek do 190(inne nakladki)

antek124 - Nie Cze 21, 2020 10:41

Wolałbym odebrać osobiście niż bawić się z kurierem. Dla tego szukam kogoś z okolic. Dzięki za wiadomość. Pozdrawiam.
piotrpg - Nie Cze 21, 2020 11:00

Zmieniałem bez blokad :P :P .
Najpierw male paski potem główny. Nie ma problemu.Nie wolno tylko kół walków od strony paska głównego odkręcać. bo sa bez klina. Sprawdź napinacz hydrauliczny rozrządu czy żyje ;)

antek124 - Nie Cze 21, 2020 21:10

Tak tylko u mnie jest taka przypadłość że zmieniać będę wałki z 2.0 v6 na wałki z MGzt190. Więc wiąże się ze zmianami wałków i rozkręceniem kół. A druga sprawa to nie przypominam sobie a żeby był tam wałek gładki. Wałki miały wycięcia na klin koła.

[ Dodano: Nie Cze 21, 2020 21:10 ]
Adaptery na mgzt 190 mam już załatwione. Kto w okolicach kielc posiada blokady do r75 2.5 v6?

Mariuszczs - Pią Cze 26, 2020 13:31

Daj znać czy tłoki spotykają się po takim zabiegu z zaworami. 2.5 ma wyższą krzywkę. Wydaje mi się że nie bez powodu zrobili inne wałki do 2.0

[ Dodano: Pią Cze 26, 2020 13:31 ]
Ile płaciłeś za komplet wałków ?
Mapkę wgrywasz z MG, czy wymieniasz kompa lub stroisz ? Jeśli wgrywasz to czy TOAFem da się to ogarnąć ?

antek124 - Sob Cze 27, 2020 21:38

Po niedzieli będę robić. Przecież zawory 2.0v6 i 2.5v6 są takie same. wcześniej sprawdzałem jak miałem silnik 2.0 v6. Za wałki dałem 300zł z przesyłką. Jak zrobię to się odezwę. A będę wgrywać od MG, tylko muszę się ugadać z Mariuszem. Toaf chyba nie da rady przy benzynie.
Mariuszczs - Nie Cze 28, 2020 12:06

Zawory takie same ale wał robi jeden obrót a tłok w 2.0 robi mniejszy przesuw w tym czasie czyli przy jakimś tam małych obrocie wału tłok w 2.0 robi ciut mniejszy suw niż tłok w 2.5 i tutaj zastanawiające jest dlaczego wałek wydechowy zrobili 1 mm niższy. Może jest miejsce, tylko zwracam uwagę na okoliczność. Skręć sobie te kilka Nm na starych uszczelkach i popatrz co się dzieje. Rozrząd pracuje kątowo razem z wałem sztywno. W razie czego można przefrezować tłoki.
SyntaX - Nie Cze 28, 2020 16:11

Ja mam blokady ale bodajże bez adapterów na 190KM
marcin.misek - Nie Cze 28, 2020 22:43

Mariuszczs napisał/a:
Mapkę wgrywasz z MG, czy wymieniasz kompa lub stroisz ? Jeśli wgrywasz to czy TOAFem da się to ogarnąć ?

Nie.

Mariuszczs - Nie Lip 19, 2020 11:39

Jeszcze warto przeanalizować ( ja nie mam wiedzy ale mi świta ) czy wałki wydechowe jednak nie były by lepsze od 2.0. Do tego strojenie zamiast wgrywania softu z MG 190 ? krutszy skok to pole do popisu na większe obroty mocy max

[ Dodano: Nie Lip 19, 2020 11:39 ]
jak to wyszło wszystko ?