Zobacz temat - [MG ZT-T 190] bład P1477
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT-T 190] bład P1477

Gusio92 - Czw Kwi 07, 2022 17:45
Temat postu: [MG ZT-T 190] bład P1477
Witam mam problem z moim MG ZT-T 190 mianowicie wyrzuca błąd p1477 za niskie napięcie , zwarcie do masy błąd stały według toafa. Po próbie skasowania i odpalenia samochodu błąd odrazu wyskakuje. Z tego co czytałem w google błąd dotyczy urządzenia VIS. Za pomocą toafa występowałem oba visy i visy słychać że reagują. Moje pytanie brzmi czy visy są do wymiany? Jeśli tak to trzeba oba wymienić czy tylko jeden z dwóch?
SeniorA - Czw Kwi 07, 2022 20:04

Gusio92 napisał/a:
Moje pytanie brzmi czy visy są do wymiany?
można wymienić i można naprawić.
Gusio92 - Czw Kwi 07, 2022 22:13

Hmm czyli Visy są niesprawne? Nawet mo mimo tego że Toafem je wysterowałem?
SeniorA - Pią Kwi 08, 2022 19:41

Gusio92 napisał/a:
czyli Visy są niesprawne?
jeden jest uszkodzony , błąd 1477 dotyczy tego od wtórnej komory kolektora ( Vis 2 ) , steruje klapkami.
Gusio92 - Pią Kwi 08, 2022 20:19

Czyli mam rozumieć że to jest ten najbliżej grodzi?
SeniorA - Pią Kwi 08, 2022 22:02

Nie. 6 klapek sterowana jest Power Visem , czyli tym drugim.
Gusio92 - Wto Kwi 12, 2022 07:20

Czyli ten co w poziomie jest przykrecony do kolektora ssacego
SeniorA - Wto Kwi 12, 2022 13:09

Gusio92 napisał/a:
Czyli ten co w poziomie jest przykrecony do kolektora ssacego
tak
melo102 - Sob Lip 09, 2022 09:06

Witam Wszystkich

mam problem silniczkami VIS.
Vis balance zalany olejem był no i ktoś grzebał wcześniej , zatrzaski wyłamane 2 czy 3, widać że jedna ścieżka była uszkodzona przepalona i ktoś lutował to, brak przejścia sprawdzając miernikiem. Ja wlutowalem mostek z drucika, ale i tak nie działa. Balance nie reaguje, silniczek działa na 6v na 12 dymi jak na krótko sprawdzałem szybko dotykając nawet pomimo intensywnego wcześniejszego czyszczenia powietrzem i wycierania oleju w papierowy ręcznik , pewnie uzwojenia się uszkodziło bo skoro ta ścieżka przepalona na płytce była .
Vis Power problem z otwarciem obudowy , przy pinach zalane scisło fabrycznie ta masą- problem z otwarciem żeby nie uszkodzić. Ten reaguje po odchyleniu obudowy, silniczek włącza się i obraca ale jak domyślam tą odchyloną obudowę blokuje się i zatrzymuje .

Diagnostyka Toafem pokazuje 3 lub 2 błędy.

Sam tego nie ogarnę.
Szlak mnie trafia z tym.

Auto raz odpala po nocy raz nie, jak postoi nawet na słońcu 20-30 stopni nie odpala, nawet na benzynie nic nie daje jak zostawię go.
Spała dużo nawet jak się pedał muska lekko.

Czy ktoś z forumowiczów aktualnie zajmuje się naprawą robił to i ma wiedzę i wprawę do ogarnięcia tematu,
Lub macie info i namiary na nowe od sprawdzonego sprzedawcy i najlepiej po modyfikacji tych vis bo podobno takie wychodziły jako nowszy model mniej awaryjne.

Proszę pomocne rady o nr tel. czy email.
Dziękuję za szybką odpowiedz

sTERYD - Sob Lip 09, 2022 13:18

Chyba sash997 się tym parał.
SeniorA - Sob Lip 09, 2022 13:52

dzieju Woox Serwis
melo102 - Nie Lip 10, 2022 21:23

Dziękuję za powyższe namiary, jutro zadzwonię.

Udało mi się otworzyć też vis Power i naprawić , walnięty był mikrostyk i zimne luty w 2 miejscach . Mikrostyk podmieniłem z vis balance , zlutowalem i działa :)
Pozdrawiam.