Zobacz temat - [200] Odgłos tarcia
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [200] Odgłos tarcia

Dzenson - Wto Kwi 03, 2007 11:08
Temat postu: [200] Odgłos tarcia
Witam,
Na początek dziękuje za to forum. Śledzę je od wczoraj i już dzięki Waszym poradom udało mi się naprawić oświetlenie bagażnika. Blaszka w zamku.
Ale moje pytanie takie - mam auto od roku i od początku słyszę na pewno z przodu i chyba od prawej strony jakby tarcie, chrobotanie, tak jakby jechać rowerem (tym dwukołowym) bez opony na samej feldze po asfalcie lub piachu lub tez po szynie kolejowej. Odgłos ten jest słyszalny tylko i wyłącznie przy 60km/h później przy 80km/h i przy 100km/h. Dodam, że nie wpływa szczególnie na ten odgłos branie zakrętów. Koła się nie grzeją, przeguby sprawne, końcówki wymienione.
Z góry dziękuje za sugestie.

radekz - Wto Kwi 03, 2007 12:16

nie znam się, ale może łożyska do wymiany?
Dzenson - Wto Kwi 03, 2007 12:20

No ja też tak myślę ale już dwóch mechaników nie zdołałem do tego przekonać. A kiedy trzeci chciał mi wmówić, że to opona to miałem ochotę ściągnąć te oponę i palnąć nią tego mechanika w łepetyne....
skupa - Wto Kwi 03, 2007 12:27

Mialam podobny problem, ale wystarczylo zlikwidowac wianuszek rdzy na brzegu tarczy - u mnie pomoglo. :grin: :grin:
rovero - Wto Kwi 03, 2007 12:30

Dzenson napisał/a:
No ja też tak myślę ale już dwóch mechaników nie zdołałem do tego przekonać.


A wygłosili chocaż swoją teorię? :wink:

Dzenson - Wto Kwi 03, 2007 12:35

Tak, porywająca teorie - "jak będzie już panu mocno przeszkadzać to niech Pan przyjedzie , będziemy dalej patrzeć" - ręce mi opadły bo to JUż mi przeszkadza....rady jak z programu usterka..
rovero - Wto Kwi 03, 2007 12:40

Ja osobiście stawiam na łożysko, lecz cieżko mi powiedzieć gdy tego nie słyszę
skupa - Wto Kwi 03, 2007 12:48

Dzenson napisał/a: