Zobacz temat - Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?

Adrian355 - Pią Cze 15, 2007 19:10
Temat postu: Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
Witam. W tym dziale nic nie kosztuje w postach zakładanie tematów wieć sobie założe
Ale do rzeczy. Chciałem sie spytać ile osób w naszym klubie ma silnki SD czyli te 86 konne.
Ja mam i jechałem 175km/h
Ciekawi mnie czy nie jestem sam :cry:

UncleAllEvil - Pią Cze 15, 2007 19:45

Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.
Ja swoim jechałem ponad 160km/h.

Adrian355 - Pią Cze 15, 2007 19:58

Wiem ale mi o to właśnie chodzi, a przecież nic złego nie robie :) A Niechce mi sie sprawdzać wszystkich użytkowników.
PTE - Pią Cze 15, 2007 21:42
Temat postu: Re: Ilu nas Jest
Adrian355 napisał/a:

Ja mam i jechałem 175km/h


Jako kierowca? :shock:

pawciu87 - Pią Cze 15, 2007 23:25

Adrian355 napisał/a:
wszystkich urzytkowników.



użytkowników... :wink: ja swoim SDi jechalem 200 i sie nie chwale... :mrgreen: plus seicento 900 - 150 km/h

Adrian355 - Sob Cze 16, 2007 07:52

Nie, jako pasażer. No co tak Was mało :cry:
Tomi - Sob Cze 16, 2007 10:02

UncleAllEvil napisał/a:
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.

Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...

piter34 - Sob Cze 16, 2007 17:05

Tomi napisał/a:
UncleAllEvil napisał/a:
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.

Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...

400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał. ;-)
W 600 Di to oczywiście 105KM, bo tam nic innego nie ładowano.

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Brt - Sob Cze 16, 2007 22:13

piter34 napisał/a:
400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał.


I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy :D po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..

Adrian355 - Sob Cze 16, 2007 22:59

Kopalnia wiedzy sie robi o siliniku 86 konnym. Ale jakoś nikt sie nie przyznaje kto ma :razz:
Brt - Sob Cze 16, 2007 23:01

Ja niestety mam 105 KM :razz: :cool:
pawciu87 - Nie Cze 17, 2007 03:16

Brt napisał/a:
Ja niestety mam 105 KM :razz: :cool:



niestety :mrgreen: :razz: :?:

Tomi - Nie Cze 17, 2007 11:42

piter34 napisał/a:

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...

[ Dodano: Nie Cze 17, 2007 11:44 am ]
Ja mam klekota bez IC.

UncleAllEvil - Nie Cze 17, 2007 17:46

Tomi napisał/a:
piter34 napisał/a:

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...

Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.

Brt - Nie Cze 17, 2007 21:07

UncleAllEvil napisał/a:
Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
Zobacz czy do pompy dochodzi linka od pedału gazu. Jesli tak, to masz pompę mechanicznie sterowaną ;)
UncleAllEvil - Nie Cze 17, 2007 22:01

Tak, dochodzi linka :) To jednak mechanior ma rację :) Ale na klapie 420Di, w szkopskiej książce serwisowej jest 420D wpisane wszędzie chociaż to może nie mieć znaczenia. Oryg. instrukcja wymienia modele D, Di i SDi w danych technicznych (z diesli).
Tomi - Pon Cze 18, 2007 01:56

UncleAllEvil napisał/a:
Tomi napisał/a:
piter34 napisał/a:

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...

Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.

Podaj mi proszę nr VIN na priv. To może być ciekawe doświadczenie...

Adrian355 - Pon Cze 18, 2007 10:12

Tomi powiedz mi czy u ciebie też tak słychać turbine ja ją głośno i wyraźne słysze z 20 metrów :mrgreen:
piter34 - Pon Cze 18, 2007 16:14

Brt napisał/a:
I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy :D po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..

Enoooo.
To dlaczego mnie nie opier***** jak pisałem punkt do FAQ:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#81

Brt - Pon Cze 18, 2007 20:51

Bałem się :P :mrgreen: