Zobacz temat - [r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika

leon77 - Wto Lip 03, 2007 13:01
Temat postu: [r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika
Mam rovera 220 sd i myślalem o IC . Ale myślalem że to dużo zachodu . Powinien mój silnik wyglądać 220 sd lecz wygląda 220 sdi . Mam pokrywe jak 220 sd lecz cały układ wężyków kabli filtrów jest jak 220 sdi nawed w tej pokrywie silnika nie mam przykręcone na 4 śruby bo tej z prawej strony dołu nie mozna przykręcić bo nie ma do czego . nagłowicy wygląda jak by była na 3 sruby bo ma jeden na srodku do wkręcenia . Prosił bym o zdjęcia 220 sdi z sciągniętą pokrywa silnika moga też być 220 sd ... czy ktoś również z was ma tak . Czy moglibyście mi podać jak mam rozpoznać pompe paliwa elektroniczną o mechanicznej ?
piter34 - Wto Lip 03, 2007 13:46

Czy masz z przodu 2 duże rury idące do intercoolera?
Sprawdzałeś fizycznie, czy masz IC?

Brt - Wto Lip 03, 2007 13:57

Najlepiej cyknij fotkę swojego silnika to wtedy dostaniesz odpowiedź. Do pompy mechanicznej dochodzi linka od pedału gazu, a do elektronicznej nie.
leon77 - Wto Lip 03, 2007 14:23

własnie nie ma tych rur i na początku tym się sugerowałem , ale wszystko jest idealnie jak w sdi ułożenie wszystkiego , miło że ktoś ną stop siedzi na forum , zwłaszcza dzięki Brt , zawsze na post odpowie i poradzi

[ Dodano: Wto Lip 03, 2007 2:26 pm ]
mam nadzieje że bede miał czas i wstąpie do klubu , w przyszłośći myślalem o 75 bo mi się podoba ...dzięki tobie też piter34 ,

Brt - Wto Lip 03, 2007 15:04

Hmmm to znaczy masz elektroniczną pompę i nie masz IC?? bo tak nie bardzo zrozumiałem ;) Mimo wszystko chętnie popatrzyłbym na fotkę :mrgreen:
leon77 - Wto Lip 03, 2007 15:58

ok ja bede w domu to wyśle , kupiłem go jako sd , IC napewno nie ma , wszystko możliwe że wcześniej gość zmieniał silnik bo w papierach nie miałem numeru silnika ,no ale też dziwne ale to by było za dużo zachodu aby zmienić dokładnie tak samo
Pyzdra - Wto Lip 03, 2007 16:13

Masz jakiś kombinowany silnik z pokrywą od 86 KM. Prawdopodobnie brakuje gumowych rur i bocznej chłodnicy.Silnik ma 105 KM, ale pokrywą zakamuflowane są braki. Obym się mylił
UncleAllEvil - Wto Lip 03, 2007 23:17

Raczej nie ma 105KM bo musiałby mieć IC, ten silnik ma po prostu zupełnie inny dolot powietrza. Jeśli nie ma linki od gazu do pompy to ma po prostu 86KM z elektronicznie sterowaną pompą i z pokrywą od wersji 105KM.
leon77 - Sro Lip 04, 2007 08:27

pompe na pewno mam mechaniczną , juz wczoraj gadałem z mechanikiem bedziemy kombinować bede dziś szukał IC od Meganki . Ma ktoś propozycje co do węży ?? ?
UncleAllEvil - Sro Lip 04, 2007 23:01

Kup techniczne węże do pneumatyki etc. Kosztują sporo mniej a mają parametry dużo wyższe. Ja do swojego klekota też będę zakładał takie węże do IC.
http://www.tubes.com.pl/
Dobierz tylko średnicę (musi być dość duża, jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ile), ciśnienie ~10bar styka (każdy jeden o dużej średnicy da radę) i temp. min. 125C

thef - Sro Lip 04, 2007 23:07

UncleAllEvil napisał/a:
Kup techniczne węże do pneumatyki etc. Kosztują sporo mniej a mają parametry dużo wyższe. Ja do swojego klekota też będę zakładał takie węże do IC.
http://www.tubes.com.pl/
Dobierz tylko średnicę (musi być dość duża, jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ile), ciśnienie ~10bar styka (każdy jeden o dużej średnicy da radę) i temp. min. 125C


Wielkie dzięki za tego linka, Wujek :) . Sam zamierzam wymienić węża od turbo. Szukałem w necie czegoś takiego i jakoś nie mogłem natrafić na nic specjalnego.
Szacuneczek.

leon77 - Czw Lip 05, 2007 09:23

Wielkie dzięki , zaoszczediłeś mi troche czasu ,teraz sie zajme szukaniem IC . Stwierdziłem , że przewody można puścić dołem i nie bede zmieniał nic tylko podłącze aby powietrze przechodziło przez IC i szło do kolektora . Zwiększa się troche obieg więc bede musiał raczej podnieś ciśnienie .
Czy dobrze główkuje czy o czymś zapomniałem , prosze o rade was ( fachowców ) bo ja jak na razie jestem jeszcze laikiem w sprawach samochodowych

UncleAllEvil - Czw Lip 05, 2007 23:54

Myślisz dobrze ale ja bym raczej (jeśli da radę) starał się puścić rury górą a nie dołem, a jeśli już dołem to tylko zbrojone węże. Nie chcę nawet myśleć co się stanie z silnikiem w razie pęknięcia węża na dole :(
Daj znać jak ci poszło z podłączeniem węży do silnika i turbo, jestem ciekaw czy da radę bez większych przeróbek. Ja niestety w tym miesiącu nie będę miał czasu na nic :(

leon77 - Pon Lip 09, 2007 13:00

Mam zdjęcia silnika ale mialem problem z jezdnym i do końca mi się nie przegrało .


1 zdjęcie

2 zdjęcie

Brt - Pon Lip 09, 2007 13:12

Klasyczny SD 86km z mechaniczną pompą :) no i jest ABS ;)
leon77 - Pon Lip 09, 2007 13:57

na zdjęciach widziałem inne rozmieszczenie w Sd a podobnie moje wyglądało , na zdjęciu jak sdi .... ale i tak IC bedzie