Zobacz temat - [R75] Czy ktoś stosuje magnetyzery?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Czy ktoś stosuje magnetyzery?

romans - Pon Lip 30, 2007 09:11
Temat postu: [R75] Czy ktoś stosuje magnetyzery?
Znajomy ostatnio pelecił mi coś takiego jak magnetyzery. Twierdzi, że jego samochód mniej spala i silnik chodzi ciszej i równiej. Trochę poszperałem po internecie i znalazłem nawet rekomendacje automobilklubów : Wrocław, Bydgoszcz, Olsztyn. Rekomendują stosowanie magnetyzerów paliwa i powietrza. Oni testowali te urządzonka przez 3 miesiące na kilku modelach i potwierdzają w/w osiągi: spadek spalania paliwa, wzrost mocy i dynamiki silnika, lepsze przyspieszenie samochodów.
Zdjęcia rekomendacji automobilklubów:



Czy ktoś z posiadaczy R75 stosuje takie magnetyzery?
Jeżeli tak. To jakie ma osiągi?

Czy wogóle warto z tym eksperymentować?

Piotrass - Pon Lip 30, 2007 09:36

Tak, stosuje właśnie dokładnie te megnetyzery których tutaj testy przytoczyłeś.
Oczywiście pewnie zaraz spotkasz się z niektórymi opiniami,ze cd zawieszone na lusterku dają lepszy efekt niż one - jednak bynajmniej ja sobie chwale bo efekt jest dokładnie taki jak opisuje ich producent. :mrgreen:
romans napisał/a:
Czy wogóle warto z tym eksperymentować?

Oczywiście, że warto :)
romans napisał/a:
To jakie ma osiągi?

Auto jest bardziej dynamiczne.
Podobno dzięki magnetyzrom ma wzrastać v max - ja ostatnio miałem przyjemność polecieć 220km/h, to troszkę więcej niż podaje producent, nie wiem czy to ich zasługa, ale bynajmniej taki fakt odnotowałem ;)

piter34 - Pon Lip 30, 2007 12:30

Piotrass napisał/a:
Auto jest bardziej dynamiczne.
Podobno dzięki magnetyzrom ma wzrastać v max - ja ostatnio miałem przyjemność polecieć 220km/h, to troszkę więcej niż podaje producent, nie wiem czy to ich zasługa, ale bynajmniej taki fakt odnotowałem

Bez magnetyzerów na pewno byś tyle nie pojechał.
Poważnie. :lol:

Piotrass - Pon Lip 30, 2007 12:41

piter34 napisał/a:
Bez magnetyzerów na pewno byś tyle nie pojechał.
Poważnie.
Już się pogubiłem czy jaja sobie robicie czy na poważnie :P
romans - Pon Lip 30, 2007 12:45

Piotrass napisał/a:
piter34 napisał/a:
Bez magnetyzerów na pewno byś tyle nie pojechał.
Poważnie.
Już się pogubiłem czy jaja sobie robicie czy na poważnie :P

Ja odbieram to na poważnie.
Dzięki Piotrass.
Rozumię , że pozytywy dostrzegłeś po jakimś czasie?

Jeszcze ktoś ma te magnetyzery ?

Piotrass - Pon Lip 30, 2007 13:04

romans napisał/a:
Rozumię , że pozytywy dostrzegłeś po jakimś czasie?

Po zamontowaniu, wskazania spalania w/g komputera zaczęły powoli sie poprawiać. Jednak tak jak to inni sugerowali spalanie powinienem sprawdzić "przy dystrybutorze" i tam okazało się, że wszystko sprawdza się ze wskazaniami komputera.Wszystkie inne pozytywne czynniki z montażu magnetyzerów również minimalnie pojawiły się "od razu" jednak aby w pełni się rozkręciły - trzeba było troszkę pojeździć. Najciekawszy jest efekt kiedy po 8 miesięcznej jeździe z magnetyzerami - zdemontuję się je. Zrobiłem tak w poprzednim aucie - różnice czuć od razu (dynamika, elastyczność, nie mówiąc już o spalaniu)

piter34 - Pon Lip 30, 2007 13:08

Piotrass napisał/a:
Już się pogubiłem czy jaja sobie robicie czy na poważnie :P

Poważnie. :lol:
Prędkości 220kmh nie da się rozwinąć R75 z silnikiem 1.8
Tyle podaje producent dla 2.5 KV6 :razz:

Znajdziesz na allegro dokładnie "te" magnetyzery, które posiadasz?

Piotrass - Pon Lip 30, 2007 13:39

piter34 napisał/a:
Tyle podaje producent dla 2.5 KV6

Dokładnie tak jak mówisz. Dla silnika 1.8 prędkość max jaką podaje producent to 195km/h. Jednak czytałem gdzieś ,że użytkownicy R75 2.5 KV6 bez żadnych problemów i magnetyzerów rozwiną 230km/h ale to już musiał by sie wypowiedzieć jakiś użytkownik.
piter34 napisał/a:
Znajdziesz na allegro dokładnie "te" magnetyzery, które posiadasz?
Oczywiście - tutaj dokładnie te które posiadam.
piter34 - Pon Lip 30, 2007 14:29

Piotrass napisał/a:
Oczywiście - tutaj dokładnie te które posiadam.

Normalnie chyba kupię rodzicom do auta i zobaczę jakie są efekty. :mrgreen:

Marian_K - Wto Lip 31, 2007 09:55

piter34 napisał/a:
chyba kupię rodzicom
Czemu rodzicom? Czyżbyś się bał o Swojego roverka - że "kosmicznej" technologii nie zaakceptuje :mrgreen: ?
piter34 - Wto Lip 31, 2007 10:49

Marian_K napisał/a:
Czemu rodzicom? Czyżbyś się bał o Swojego roverka - że "kosmicznej" technologii nie zaakceptuje :mrgreen: ?

Wolę przetestować najpierw na kimś.

Przyznam, że kupiłem kiedyś na allegro "magnetyzery neodymowe" i zamontowałem w R200. Oczywiście żadnej różnicy nie zauważyłem.

Podobnie zrobił mój brat w aucie rodziców. Również żadnej różnicy...

No ale to nie były "te" magnetyzery. :lol:
Może "te" są lepsze? :mrgreen:

P.S. Piszę na "poważnie" :lol:

roadking - Wto Lip 31, 2007 11:03

Ja dziś zamontowałem magnetyzerki kupione na www.diagnostik.pl
Zobaczymy jakie efekty to przyniesie (wg instrukcji adaptacja ma potrwać ok. 1 miesiąca)

I tu mam pytanie do kolegów: W większości aut jest tak że paliwo dochodzi do szyny wtryskiwaczy jednym wężem, przepływa przez szynę a nadwyżka wraca z powrotem do baku - w dokumentacji RAVE nie mogłem nigdzie znaleźć węża zwrotnego więc zacząłem powątpiewać czy dobrze znalazłem w ogóle ten wąż od paliwa.... może ktoś podeśle fotke z zaznaczeniem który to wąż ?

Czy dobrze rozumiem że ten wąż to taki gumowy który wychodzi od spodu za silnikiem po stronie kierowcy, następnie jest takie kolanko i potem leci metalowa rurka równolegle do przepustnicy i wchodzi pod osłonę do jednej z szyn. ta szyna na końcu ma kolejny metalowy wężyk który łączy się z następna szyną, a ta z kolei na końcu ma taki krociec który ma nakręconą plastykową (niebieską) zaślepkę (ten krociec jest koło przepustnicy)

A może ktoś założył magnetyzery w silniku KV6 i się pochwali gdzie je zapiął ?

SL

Piotrass - Wto Lip 31, 2007 11:31

Nie wiem czy Ci to pomoże, ale ja w 1.8 mam tak:


Opisz koniecznie efekty po miesiącu :mrgreen:

piter34 - Wto Lip 31, 2007 11:32

Piotrass napisał/a:
Nie wiem czy Ci to pomoże, ale ja w 1.8 mam tak:

Krzywo trochę na paliwowym :roll: :mrgreen:
Poważnie. Ja myślałem (i tak zakładałem w R200), że musi być prostopadle do kierunku przepływu paliwa.

roadking - Wto Lip 31, 2007 11:48

No u mnie jest w silniku inaczej wszystko poukładane ale juz wiem że magnetyzer nie może być montowny na wężyku stalowym (jedynie na gumowym lub alu) a ja mam prawie pół metra stalowego wężyka do szyny wtryskiwaczy .... a to nie dobrze bo magnetyzerek powinien być jak najbliżej wtryskiwaczy - może go zamontuję na początku szyny - ona jest aluminiowa ale niestety znacznie wieksza i chyba to też się nie uda :-(

NADAL AKTUALNE PYTANIE: Czy jest zwrotny wąż paliwa w silniku KV6 z szyny wtryskiwaczy do zbiornika ?? ? Jeśli tak to gdzie.

Brt - Czw Sie 09, 2007 09:18

Piter nigdy sie nie przyznawałeś, że testowałeś magnetyzery ;) Może coś więcej napiszesz?? :P
piter34 - Pią Sie 17, 2007 11:26

Brt napisał/a:
Piter nigdy sie nie przyznawałeś, że testowałeś magnetyzery ;) Może coś więcej napiszesz?? :P

To były jakieś takie tanie z allegro i było to chyba zimą 2004 roku.
Nie zauważyłem absolutnie żadnej różnicy w czymkolwiek.