Zobacz temat - Rover 216 1.6 GSI 93r.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - Rover 216 1.6 GSI 93r.


leondrago - Pon Sie 20, 2007 13:24
Temat postu: Rover 216 1.6 GSI 93r.
jestem amatorem motoryzacji. Siedze w Anglii i kupiłem rovera od polaka ;( . Mam z nim strasznie kłopoty. Mianowicie nie wiem jakie cisnienie mam ustawic w kołach bo wydaje mi sie caly czas ze samochod siedzi na nich. Nastepnie mam problem z odpalaniem. Gdy samochod jest zimny bez problemu, ale gdy pojade gdzies dalej zgasze go i próbuje odpalic ponownie to startuje ale obroty mu spadaja i umiera na jakies 5 min. Potem odpalam trzymam na gazie i jakos daje rade, ale musze cos z tym zrobic bo codzienny dojazd do pracy 30 mil to nie blachostka. Aha dodam ze mój sachod posiada automatyczna skrzynie biegow.... a to pewnie jest wazny szczegół. Z góry dziekuje za kazda pomoc.
piter34 - Pon Sie 20, 2007 14:03

Jaki masz rozmiar opon?
leondrago - Pon Sie 20, 2007 14:11

175/65 r 14 Pisze tak bo jak mowilem wczesniej nie znam sie zbyt :/ , ale bardzo chce sie wszystkiego nauczyc.... bo nie moge uwierzyc ze rover z silnikiem hondy 16v moze sie psuc i nie da sie tego naprawic samemu. Dzieki za odpowiedz :D
piter34 - Pon Sie 20, 2007 14:36

Ustaw ciśnienie z przodu 2,2 bar, a z tyłu 2,1 bar.
leondrago - Pon Sie 20, 2007 15:21
Temat postu: Dzieki