Zobacz temat - [R214 i 16 V Silversotne] Opinia osobista
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - [R214 i 16 V Silversotne] Opinia osobista

DeeBo - Pią Sie 24, 2007 12:05
Temat postu: [R214 i 16 V Silversotne] Opinia osobista
kupiłem swojego Roverka .. od brata który miał go od nowosci ... jest to wersja Silverstone 1999r 1,4 i 16 V 103 koni...(chociaz ciekawe czy kilka nie uciekło) ,skórka 110.000 przebiegu dwie poduszki itepe .... chciałem poruszyć ten temat ,żeby kazdy troszke opisał o osiągach swoich gablot ...jesli chodzi o moją maszynę jestem w sumie zadowolony z przyśpieszenia .... ogólnie wymieniłem w nim wydech ... całkiem niexle sie zbiera musze powiedziec jak na 1,4 fak że od (dołu) muli ale jak przekroczy te 3 - 3,5 tyś to w moim akutrat roverku dzieje sie całkiem nieźle i JA śmiało musze powiedziec moge stawać obok golfów 1,8 .... znajomi są czasami w szoku co ten samochód potrafi .. w sumie sam byłem zakoczony... ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu gdyby nie sam w sobie hałas przy wysokich obrotach silnika oraz te (*^&@$$@$&* samoregulatory ! -w sumie cichną po jakiś kilku minutach kompletnie) -do których mam zastrzezenie bo wymienić wszystkie 16 sztuk(40 zł) i jak by to miało nie pomuc (co słyszałem) to porażka.... Pozatym mojego roverka jeszcze nic nie zjada (rdza) .Nie wiem czy montowac do takiego silnika filtr stożkowy (chociaz chciałbym -bo fajnie ryczy spod maski) ponieważ słyszałem ze szybciej sie silnik eksploatuje przez niego.kolejna kwestią musze przyznać jest trudne ułożenie sportowego tłumika z tego co wiem na warsztacioe mieli problem czego wynikiem jest w moim przypadku troszke stukanie o wachacz kiedy mam komplet w aucie .. Kolejną sprawą jest to ,ze mam odczucie niekomfortowych siedzeń w tym aucie .. nisko położoną deską... czyli siedzi sie wyżej od deski ... w moim odczucie jest to taki sobie rozwiązanie być może dlatego ,że nie mam regulacji wysokości w siedzeniach .. .Następnie szyberdach :konkretnie uszczelką mam spaździeżałą i nie mogę jej wymienić bo nigdzie jej nie mogę dostać ;( pozatym wszystko OK puki co .. mam w stanie niezłym swoją gablotę ale chyba bede planował jąsprzedać: ) pozdro
piter34 - Pią Sie 24, 2007 12:11

DeeBo napisał/a:
samoregulatory ! -w sumie cichną po jakiś kilku minutach kompletnie) -do których mam zastrzezenie bo wymienić wszystkie 16 sztuk(40 zł) i jak by to miało nie pomuc (co słyszałem) to porażka....

Głośne popychacze na zimnym silniku to norma w tym silniku.
Poczytaj sobie techniczny FAQ.

DeeBo napisał/a:
Nie wiem czy montowac do takiego silnika filtr stożkowy (chociaz chciałbym -bo fajnie ryczy spod maski) ponieważ słyszałem ze szybciej sie silnik eksploatuje przez niego.

Gdzie tak słyszałeś?

DeeBo napisał/a:
Następnie szyberdach :konkretnie uszczelką mam spaździeżałą i nie mogę jej wymienić bo nigdzie jej nie mogę dostać ;(

A gdzie pytałeś konkretnie o tę uszczelkę?
Pytałeś tam, gdzie wskazywałem w innym wątku? ;-)

kolin - Pią Sie 24, 2007 12:24

widzę ze nie głaszczesz samochodu tylko pałujesz :mrgreen: co do silnika jak na 1.4 i 103KM idzie dobrze bo mam takie samego tylko mam troche więcej bajerów:) co do osiągów tego modelu i silnika są jak dla mnie wystarczające idzie na trasie poganiać i nie jednego typa pogonić...moj rekord prędkośći to 190km/h i brakło prostej i moge powiedzieć ze nie miał wcale trudności z bujaniem do tej prędkości:] ogolnie nie mam tendenci do pałowania swojego rovera bo nie po to pracuje zeby go zajechać hehe...co do filtra stożkowego to wlasnie też chce zamontowac ale mam na myśli dedykowany dolot K&N cenna od 230-260zł bądz też budowa wlasnego z kwasówki...co do głośnosci popychaczy to rzecz normalna zimny silnik i lekko klekota pozniej cichnie...co do hałasów mój aż tak szczegolnie nie jest głośny przy wysokich obrotach,znam glosniejsze i droższe...co do rdzy to chyba normalna rzecz bo rover jest samochodem dobrze zakonserwowanym 80% ocynk :mrgreen:

Mam nadzieje ze samochód będzie ci długo służył i dobrze bujał P.S też mam silverstone tylko czarnego jak stoi w słońcu wpada w grafit mieniący się :wink:

P.S większość 16 zaworowych jednostek z dołu nie jest szybka,za to pozniej się rozkreca
8 zaworówka idzie od dołu ale przy górze jak dla mnie zaczyna jej brakowac mocy...idzie bo musi isc...

DeeBo - Pią Sie 24, 2007 12:26

słyszałem tak od mechanika mojego dla mnie zaufanego człowieka ... (chociaz sam chyba sie skuszę na ten stożek)

co do zasilania alarmu zdążyłem się domyśleć :))

[ Dodano: Pią Sie 24, 2007 12:30 pm ]
kolin, słuchaj ja swojego sprzętu nie płuje dbam o niego i staram sie go mieć w niepowtarzalnym stanie ... dałem tylklko porównanie a co dop głośności nie wyolbrzymiaj mojej wypowiedzi bo pewnie moje jest tak samo głosne jak i twoje i wielu innych roverków 1,4 w każdym badź razie chciałem tylko podkreślić ,że do cichych na wysokich obrotach silników nie należy ... Pochwal się jakich wiecej masz ciekawych u siebie bajerków może cooś sciągnę :)

kolin - Pią Sie 24, 2007 12:46

jakie masz wysposażenie w swoim silverstone bo widziałem różne :mrgreen: :mrgreen:
DeeBo - Pią Sie 24, 2007 12:52

2x air bag klima skóra bez amb co prawda :( pełna elektryka wspomagiera i to chyba tyle :) -A właśnie pytanie : czy bywają w tych roverach elektrycznie uchylane tylne szyby >? ?
kolin - Pią Sie 24, 2007 13:30

-2 x Air bag
-Skóra
-elektrykczne szyby lusterka
-ABS
-Wspoma
-C.zamek+pilot i alarm
-Fabrycznie obniżone zawieszeni -40mm i opony 205/50/15 tak pisze w brifie


twoja wersja ma klime moja nie ma...

a co jeszcze mam alu ramki na pokrętłach nie we wszystkich silverach to widziałem takie niby detale,dziś chyba zamówie stożek K&N i zbuduje swój dolot niech zbiednieje o te pare stów i pojade na Hamownie zobaczyc jaki efekt

DeeBo - Pią Sie 24, 2007 13:43

JAK WYGLĄDAJĄ CO TO JEST TE alu ramki ?? ? ? ZE STOŻKIKEM TO I JA SIE CZAJE ALE PUKI CO CHYBA POMYŚLE NAD NOWYMI ŚWIatłami .. .. typu clear .SZKODA ZE U MNIE W POBLIŻU NIE MA HAMOWNI

Jeeszcze co do usztywnienia zawieszenia ja nie jestem ZA ponieważ miałem poprzedniu juz z takim zawieszeniem auta i podziekował

piter34 - Pią Sie 24, 2007 13:54

DeeBo napisał/a:
2x air bag klima skóra bez amb

Co to jest amb?

kolin, nie masz klimatyzacji w wersji Silverstone? Byłem przekonany, że to jedna z cech szczególnych tej wersji...

DeeBo napisał/a:
AK WYGLĄDAJĄ CO TO JEST TE alu ramki ?? ? ?

...podobnie jak aluramki na pokrętłach nawiewu oraz skórzano-drewniana kierownica i alu-drewniana lub skórzana gałka zmiany biegów.

DeeBo - Pią Sie 24, 2007 14:00

Sorki AMB miałem na mysli ABS -nie mam (szkoda).Klimatyzacje mam ! aczkolwiek tych ramek czy drewnianą kiere lub jakies tam dodatki tez nie mam ciekawe i ciekawe gdzie to dorwać natomiast mam listyw na progach metalowe Rover




tak całkie pozatym gdzie można dorwac nakleje waszego servisu na samochód bo gdzies u kogos tutaj widziałem chyba na białej 620-stce

piter34 - Pią Sie 24, 2007 14:08

DeeBo napisał/a:
natomiast mam listywy na progach metalowe Rover

To było w każdym R200 ;-)

DeeBo napisał/a:
tak całkie pozatym gdzie można dorwac nakleje waszego servisu na samochód bo gdzies u kogos tutaj widziałem chyba na białej 620-stce

Naklejki klubowe mają tylko klubowicze, a naklejki na ramki tablic rejestracyjnych możesz zamówić u skarbnika (skarbnik(at)roverki.pl)

P.S. Swoje posty możesz edytować używając przycisku "edytuj". Wtedy możesz poprawić literówki w stylu:
DeeBo napisał/a:
m,ysli
DeeBo napisał/a:
listywy
No i możesz dodać kropki i przecinki...
kolin - Pią Sie 24, 2007 18:38

piter34 napisał/a:
...podobnie jak aluramki na pokrętłach nawiewu oraz skórzano-drewniana kierownica i alu-drewniana lub skórzana gałka zmiany biegów.


te gadzety mam

P.S gałke mam alu-drewnianą

piter34 napisał/a:
kolin, nie masz klimatyzacji w wersji Silverstone? Byłem przekonany, że to jedna z cech szczególnych tej wersji...


wlasnie to mnie dziwi jedni maja klime drudzy nie teraz kolega wyżej nie ma ABS i gadzetów typu kiera,gałka ciekawe jakie to ma znaczenie

A kolega ma może obniżany i podwyrzany fotel góra dół ? i kierwnice regulowaną góra dół ? acha i jeszcze masz też pokrętło do regulacji pleców taka plytka w oparciu co albo wybrzusza albo wciąga heh... nie wiem jak to ująć :mrgreen: Listwy to też mam z napisem rover

P.S dzis sam złorzyłem dolot K&N+kwasówka wydałem na to 400zł z przesyłką,zobaczymy jak będzie sie spisywał w praktyce

Rozan99 - Pią Sie 24, 2007 22:35

Ja zauważyłem że w wersji silverstone kierownicę i gałkę zmiany biegów z dodatkiem drewna ma zawsze diesel, w benzyniakach nie zawsze tak jest.
Brt - Pią Sie 24, 2007 23:03

Temat ciekawy, ale raczej Offtopowy i w zwiazku z tym wylądaował w tym kąciku ;)
DeeBo - Sob Sie 25, 2007 09:16

U mnie nie ma regulowanego siedzenia w skórze do pleców ani ogólnie góra/dół kierownice mam regulowaną.. . . ale z tą kierownicą i gałką sam bym coś przyczarował szczerze mówiąc teraz tylko gdzie dorwać myslałem .... ,zeby wstawic jakąs sportówke ale szkdoa bo ta jest ze SRS... natomiast napisałem 2xair bag a nie jestem tego pewien bo na półce od pasażera nie ma w sumie napisu SRS jak to poznać czy ta poduszka tam jest czy nie ? ??
kolin - Sob Sie 25, 2007 10:03

u mnie na pasażerce pisze SRS Air Bag czy cos takiego :)

Ten fotel obniżany to fajna sprawa bo sobie wygodnie siedziesz i niżiutko :mrgreen: ta płytka w oparciu praktycznie nie używam tylko patrzałem co to takiego :mrgreen:

DeeBo - Sob Sie 25, 2007 10:47

kolin, NO WŁASNIE U MNIE TEGO BRAKUJE ... TYLKO CIEKAWE JAK JEST U MNIE DO KOŃCA Z TYM AIRBAGIEM .. . .. . .
Brt - Sob Sie 25, 2007 15:59

na 95% jeśli nie ma napisu, to i nie ma airbaga.
kolin - Nie Sie 26, 2007 12:38

u mnie jest napisane samo SRS jesli nie masz napisu nie masz poduszki :wink:
piter34 - Pon Sie 27, 2007 16:52

DeeBo napisał/a:
natomiast napisałem 2xair bag a nie jestem tego pewien bo na półce od pasażera nie ma w sumie napisu SRS jak to poznać czy ta poduszka tam jest czy nie ? ??

Jak nie ma napisu na zaślepce, to poduszki brak.

DeeBo napisał/a:
mnie nie ma regulowanego siedzenia w skórze do pleców ani ogólnie góra/dół kierownice mam regulowaną..

Kierownica jest regulowana góra/dół w każdym R200.

kolin napisał/a:
istwy to też mam z napisem rover

Każdy ma. :mrgreen:

kolin napisał/a:
acha i jeszcze masz też pokrętło do regulacji pleców taka plytka w oparciu co albo wybrzusza albo wciąga heh... nie wiem jak to ująć :mrgreen:

Regulacja odcinka lędźwiowego. ;-)

jerzu - Pon Sie 27, 2007 20:06

Ja również mam wersje silverstone :) W wyposażeniu mam pełną regulację fotela 2 poduszki elektrykę(lusterka podgrzewane), klimę, ABS, skórę :) Do tego moim zdaniem śliczne felgi i drewniano skórzaną kierę i gałkę z drewnem :) do tego są aluramki na pokrętłach :) Czegoś jeszcze nie wymieniłem ? :) Niżej zdjęcia :)
uhu - Pon Sie 27, 2007 21:18

kolin napisał/a:
ta płytka w oparciu praktycznie nie używam tylko patrzałem co to takiego


Swietna sprawa, ale dla mnie na dalekie trasy... Na krotkie wole miec normalne oparcie, jakoś mi wygodniej :) Natomiast jak robie 1500 km z marszu to to wybrzuszenie w oparciu to podstawa, plecki odpoczywają :smile:

MaReK - Pon Sie 27, 2007 21:20

jerzu a gdzie masz ramki alu na zegarach ?
jerzu - Pon Sie 27, 2007 21:29

MaReK napisał/a:
jerzu a gdzie masz ramki alu na zegarach ?

Wstyd się przyznać obecnie znajdują się w szufladzie :oops: Obiecuję założyć je w najbliższym czasie :)