Zobacz temat - [216 coupe 94r] PROBLEM Z ODPALANIEM!!!!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [216 coupe 94r] PROBLEM Z ODPALANIEM!!!!


jarekKRK - Sob Lis 24, 2007 01:02
Temat postu: [216 coupe 94r] PROBLEM Z ODPALANIEM!!!!
Witam!

Jestem nowy na forum wiec najpierw sie przedstawie :) Mam na imie Jarek i jestem z krakowa. Problem moj polega na tym ze gdy odpalam samochod on od razu gasnie tzn wkreca sie na obroty i gasnie, nie reaguje przy tym na wcisniecie pedalu gazu. Po paru razach w koncu odpala. Najgorzej jest jak jest zimny. Kiedy sie nagrzeje jest juz lepiej ale i tak 2 lub 3 razy trzeba prubowac.
Zaznaczam ze czujnik temperatury zostal sprawdzony i wyglada ze jest ok.
Moze jest ktos z Krakowa z takim samym autkiem to cos poradzi na zywo bo juz nie mam sily. Mam go w przywszlym tyg. oddac do specjalisty od hondy bo 216 ma hondowski silnik ale wolalbym cos sam podzialac. Pozdrawiam...
POMOCY!!! :)

Paul - Sob Lis 24, 2007 01:05

Po 1 popraw temat - poczytaj zasady kącika :twisted:
Po 2 Witamy :D
Po 3 Sprawdź silnik krokowy - opis jest na forum - użyj funkcji SZUKAJ ;)

jarekKRK - Sob Lis 24, 2007 21:51

Mam prosbe podesle mi ktos jakiegos linka do temetu o sprawdzeniu silniczka krokowego w R216 czy cos bo jakos nie moge znalezc (zeby nie bylo ze nie uzywalem opcji "szukaj")
Pozdrawiam

kerys - Sob Lis 24, 2007 22:04

witaj ja też miałem problem z odpalaniem ale to był problem akumulatora i wilgoci
mam pytanie czy jak odpalisz to silnik chodzi może trochę dziwnie jak by co jakiś czas nie chodził któryś z cylindrów i nim troszkę szarpie

jarekKRK - Nie Lis 25, 2007 12:38

Nie. jak juz odpali to pracuej ok z tym ze wydaje mi sie ze mam za niskie obroty. czasami jak dodam gazu i puszcze to spadaja ponizej 500 i po chwili sie podnasza.
Co miales na mysli piszac ze problem z wilgocia? akumulator mam nowy a i wilgoc mu nie robi roznicy bo i tak za kazdym razem musze go tak z 5 -10 razy zapalac.

budzik20 - Pon Lis 26, 2007 23:16

witam ja mam identyczny problem ale niestety w Zielonej górze nikt mi nie potrafi pomóc... ludzie jesli cos wiecie na ten temat to napiszcie bi koledze to sie przyda i mi ,,, z gory dzieki
jarekKRK - Wto Lis 27, 2007 00:27

Jutro pobawie sie w mechanika po pracy... wytargam krokowca, przeczyszcze itd :P moze cos pomoze... dam znac jak poszlo... pozdrawiam
sTERYD - Wto Lis 27, 2007 01:17

to że masz nowy akumulator, nie oznacza, że wilgoć nie może dotrzeć do przewodów wysokiego napięcia, rozdzielacza, czy cewki ;)
jak sprawdzić krokowiec odpowiedź jest w technicznym faku, a czyszczenie (acz dość nieprecyzyjnie do tego silnika ;) ) jest w artykułach na głównej :)
czytać, wymieniać, czyścić, jeździć :mrgreen:

jarekKRK - Nie Gru 02, 2007 14:36

Witam Ponownie.

Juz nie mam sily... wymienilem czujnik temperatury - nie pomoglo. Wyczyscilem silniczek krokowy - nie pomoglo. Immobiliser jest wywalony wiec ten temat tez odpada. HELP!!! :)

Aha jak czyscilem silniczek krokowy to zanim go przykrecilem postanowilem zobaczyc czy to to w srodku sie rusza po przekreceniu stacyjki. rusza sie ale to jest takie jakby drgniecie tylko czy tak ma byc?

No i jeszcze pytanie. Moim zdaniem jesli bylaby to wina krokowca to po odlaczeniu od niego wtyczki silnik powinien odpalic. przynajmniej tak mialem w Fiescie. Mam racje czy moze sie myle. dodam ze po odlaczeniu go dalej LIPA.

Pozdrawiam

AndrewS - Nie Gru 02, 2007 22:57

jarekKRK napisał/a:
No i jeszcze pytanie. Moim zdaniem jesli bylaby to wina krokowca to po odlaczeniu od niego wtyczki silnik powinien odpalic.


dokladnie, powinien odpalic tez z podlaczona wtyczka ale np. z dodaniem gazu
ruszales pedalem gazu podczas odpalania ??

jarekKRK - Nie Gru 02, 2007 23:38

Tak ale brak reakcji na wciskanie gazu tak jakby centralnie nie dostawal benzyny.

No nic chyba nie obejdzie sie bez wizyty u mechanika ale kto mi ten wynalazek naprawi.

piter34 - Wto Gru 04, 2007 17:59

jarekKRK napisał/a:
No nic chyba nie obejdzie sie bez wizyty u mechanika ale kto mi ten wynalazek naprawi.

Tutaj uderzaj.
Wcześniej zresetuj komputer wtrysku (wyciągnij bezpiecznik od radia i na wszelki wypadek od ECU, tak gdzieś na minutę, dwie), odpal zimny silnik bez ruszania gazu i czekaj. jak nie zgaśnie to przyczyna odnaleziona (złe nastawy krokowca).

jarekKRK - Sob Gru 15, 2007 16:24

No i niestety nie pomoglo.... Wymienilem tez kable i swiece i tez lipa. A co do pana Midowicza to bylem juz u niego ale slabo z terminami a druga sprawa ze slabo sie chce zajac tym autkiem bo to hondowski silnik a nie strikte rover.

Poszukuje kogos z krakowa z takim samym roverkiem zeby przelozyc na chwilke czujnik temp. bo ja kupilem od hondy concerto z takim samym silnikiem ale on jest czarny a moj seryjny bialy a to ma znaczenie.

pzdr.

buziaczek0807 - Sob Gru 15, 2007 16:50

białe jest piękne
jarekKRK - Sob Gru 15, 2007 16:56

hehe... moze nie o takie znaczenia mi chodzilo..:)
buziaczek0807 - Sob Gru 15, 2007 16:58

ale i tak jest piękne
piter34 - Pon Gru 17, 2007 11:49

jarekKRK napisał/a:
A co do pana Midowicza to bylem juz u niego ale slabo z terminami a druga sprawa ze slabo sie chce zajac tym autkiem bo to hondowski silnik a nie strikte rover.

Znajdź na forum MKH (Małopolski Klub Honda) użytkownika "Bart".
Jeżeli nic się nie zmieniło, to on nadal pracuje w BOSCH Service Gładysek niedaleko Geanta w Krakowie. Namiary są na stronie.