Zobacz temat - [R75] Ile oleju w automacie Jatco
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Ile oleju w automacie Jatco

MarcinRad - Czw Kwi 03, 2008 15:17
Temat postu: [R75] Ile oleju w automacie Jatco
Mam silnik 2.5 w R75 i ile mam wlać oleju do automatu po spuszczeniu starego ?? ? I jeszcze jedno czy na samej skrzyni sprawdze poziom oleju ?? Silnik se skrzynią mam na wierzchu. Pomóżcie.

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 15:18 ]
I jak dokładnie nazywa się moja skrzynia. Katalogow ?? ? Autko z 2000 roku.

piter34 - Czw Kwi 03, 2008 15:29

MarcinRad napisał/a:
I jak dokładnie nazywa się moja skrzynia. Katalogow ?? ? Autko z 2000 roku.

JATCO FPO

MarcinRad napisał/a:
i ile mam wlać oleju do automatu po spuszczeniu starego ?? ?

Na suchą skrzynię 8 litrów. Przy wymianie wchodzą 4 litry. Olej oczywiście Texaco N402 (dostępny w Tomateam).

MarcinRad napisał/a:
I jeszcze jedno czy na samej skrzyni sprawdze poziom oleju ??

Nie wiem, nie znam się. Nie ma bagnetu?

MarcinRad - Czw Kwi 03, 2008 15:38

Olej mam taki od naszego klubowicza http://www.allegro.pl/ite...land_rover.html też ma być dobry. I ciekawe jak sie ten stan sprawdza. :) Zaleje 4 litry.
PHJOWI - Czw Kwi 03, 2008 15:40

jak robiłeś wymiane silnika to musisz wlać 8 litrów.

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 15:42 ]
kup u tomiego jest dużo tańszy.

rolando - Czw Kwi 03, 2008 15:43
Temat postu: Re: [R75 2.5 ] Ile oleju w automacie Jatco
MarcinRad napisał/a:
I jeszcze jedno czy na samej skrzyni sprawdze poziom oleju ?? Silnik se skrzynią mam na wierzchu.


poprawnego poziomu oleju w skrzyni automatycznej nie sprawdzisz przy unieruchomionym silniku, noc chyba, ze jest jakis bagnet, z którym ja nigdy sie nie spotkałem w żadnym aucie.
jeśli nie ma bagnetu do skrzynki to olej uzupełnia sie do momemtu jego "przelania" ale tylko przy włączonym silniku, gdyż olej jest "zasysany" do sprzęgła hydrokinetycznego i to dużo, myślę że nawet ponad dwa litry.