Zobacz temat - Klapa bagaznika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - Klapa bagaznika

kamil_luczak - Nie Cze 01, 2008 22:58
Temat postu: Klapa bagaznika
Witam, poniewaz nie mam roverka pod reka, bedzie pewnie w srode ( amen ) to od tygodnia bawie sie klapa od bagaznika, dokladniej to druga sztuka. Postanowilem ja odchudzic maksymalnie, jak sie nie uda to trudno, pojdzie na smietnik. Z klapy zostalo wyciete wszystko, od srodka, procz zawiasow i kawalka gdzie siedzial zamek ( zamka tez brak :P ). Zamiast szyby wejdzie plexa, licze ze waga klapy powinny zejsc o jakas polowe, plus 10 punktow do lansu :] Narazie wyglada to tak :


Przed jaka kolwiek robota

oczyszczona ze starego luszczacego sie lakieru, wygladalem jak mlynarz

Wyciete wszystko co zbedne

Jutro mam zamiar pomalowac ja podkladem, a nastepnie w miejsce gdzie jest ta duza dziura i pare mniejszych dac wlokno szklane. Bede musial pokombinowac jak dorobic oswietlenie tablicy rejestracyjnej

michone - Pon Cze 02, 2008 15:52

a tak mowiles ze nie ma co odchudzac :P
dobryziom - Pon Cze 02, 2008 16:27

zawsze można odchudzić sie :)
maciej - Pon Cze 02, 2008 16:35

dobryziom napisał/a:
zawsze można odchudzić sie :)

W przypadku Kamila, to już chyba raczej nie wchodzi w grę... ;)

marcinmarcin - Pon Cze 02, 2008 20:16
Temat postu: Re: Klapa bagaznika
Kamil Luczak napisał/a:
Z klapy zostalo wycięte wszystko...

Respect :twisted:

kamil_luczak - Pon Cze 02, 2008 22:10

No moje odchudzanie nie wchodzi w gre, raczej mnie interesuja nabieranie masy :] Zeby nie bylo malo nie waze bo troche ponad 90, ale docelowo chcialbym jakies 110 minac :P Co do klapy to robie to raczej z nudow w wolnej chwili, jakbym nic nie robil innego to bym ja skonczyl w dwa dni :) Boje sie tylko tego ze jak ja zamontuje to uszczelki nie beda sie z nia stykaly i woda bedzie sie lala do srodka, wiec glowne przymiary beda jak odbiore samochod, sprzeglo juz jest tylko jak zwykle nie moze isc zbyt latwo i okazalo sie ze albo docisk albo tarcza spieka jest krzywa troche :/
dobryziom - Pon Cze 02, 2008 23:11

tak zapytam... po co ci do takiej malej mocy spiek? tym bardziej że seryjne sprzęgło ma zapas 25%
kamil_luczak - Pon Cze 02, 2008 23:14

Bo seria ma 140KM plus strzal z gazu jakies 40KM i niestety seria sie zaczela slizgac:( Pryzpominam ze seria jest od silnika 1.4 ;)
dobryziom - Pon Cze 02, 2008 23:35

to kiedy dajesz strzał? chyba na 3 biegu wiec nie powinno być już problemu?
kamil_luczak - Wto Cze 03, 2008 10:14

im wyzszy bieg tym ciezej jest przekrecic kola dlatego sie sprzeglo slizga na wysokich biegach, na niskich jest poslizg kol. Przy jakies 60-70kmh przy odpalaniu nitro kola miela ;)
dobryziom - Sro Cze 04, 2008 11:12

Kamil Luczak napisał/a:
im wyzszy bieg tym ciezej jest przekrecic kola dlatego sie sprzeglo slizga na wysokich biegach, na niskich jest poslizg kol. Przy jakies 60-70kmh przy odpalaniu nitro kola miela ;)


Z tego co wiem to im wyższy bieg tym sprzęgło ma lżej najbardziej dostaje przy ruszaniu z miejsca z wiadomych przyczyn. Problem wynika raczej z tego ze sprzęgło nie jest od tego silnika i ma swój przebieg plus dodatkowe obciążenie po swapie. Tarcz jest juz na pewno wyrobiona plus pewnie docisk jest za slaby...Standardowe sprzegiełko od 1,8 powinno spokojnie sobie poradzić nawet ze strzałem z nitro:) Do zobaczenia na drodze :twisted:

kamil_luczak - Sro Cze 04, 2008 21:36

Niestety sprzeglo od 1.8 nie podejdzie do tej skrzyni, a pg1 zakladac narazie nie chce bo za duzo roboty. Sprzeglo bylo nowiutkie, kupione jakos w pazdzierniku od Tomiego, zalozone na poczatku tego roku, wiec dlugo nie pojezdzilo:P
dobryziom - Sro Cze 04, 2008 23:12

nie dałeś mu szansy heheh :)
kamil_luczak - Pią Cze 06, 2008 01:00

Dzis odebralem biala dame ( dobra nazwa co :P ) od Mariusza. Jestem w szoku jak Rover teraz jezdzi :O