Zobacz temat - Jasło wita :)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Powitania - Jasło wita :)

bambi - Czw Cze 12, 2008 19:58
Temat postu: Jasło wita :)
Cześć. Chciałam się przywitać ze wszystkimi :) Niedawno nabyłam ślicznego roverka 200 (nie chwaląc się oczywiście :P ) Tak po krótce o sobie to studiuję finanse i rachunkowość, oprócz tego pracuję. Jestem ciekawa czy jest tu ktoś z okolic Jasła, Krosna ... Chętnie się zapoznam :grin:
kasjopea - Czw Cze 12, 2008 20:10

Witaj!
Znamy, znamy tego Roverka :ok2:
Gratulacje :brawa:

bambi - Czw Cze 12, 2008 20:16

dzięki :) i przy okazji pozdrówka dla Vinia :grin: widzę że tu Go wszyscy znają, zarówno jego jak i roverka... teraz już mojego roverka :D
kasjopea - Czw Cze 12, 2008 20:24

Tak, Viniu znany i lubiany :grin:
Viniu - Czw Cze 12, 2008 20:27

kasjopea napisał/a:
Tak, Viniu znany i lubiany
:zawstydzony:

Bambi a więc witaj oficjalnie :) Życzę z Roverka radości i na drodze szerokości :) No i do zobaczenia na jakimś zlocie :)

DawidNB - Czw Cze 12, 2008 20:30

:hejka:

btw mój szef jest z Jasła ;)

fajny Roverek

bambi - Czw Cze 12, 2008 21:05

DawidNB napisał/a:


btw mój szef jest z Jasła ;)

fajny Roverek


mam nadzieję, że będzie mi dane Go poznać :mrgreen: tymczasem pozdrawiam, pytam o ludzi z Jasła bo w sumie na Jaśle to widziałam 3 roverki 200 czarny, zielony i niebieski. Mało nas... no i teraz jeszcze mój :rotfl: jak to było "sino-koperkowy-róż" Viniu mogę używać tego określenia? Spodobało mi się... tak samo jak hasło "...męskich nie było?" z tego to się pół drogi do domu śmialiśmy :hahaha:

Szymonek - Czw Cze 12, 2008 21:40

Witam:)
śliczny Roverek:) pozdrawiam i szerokiej drogi życzę:)

7Tomi - Czw Cze 12, 2008 21:44
Temat postu: Re: Jasło wita :)
bambi napisał/a: