Zobacz temat - [R620Ti] Plany tuningu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R620Ti] Plany tuningu

davidlive - Wto Cze 24, 2008 19:28

witam
jestem posiadaczem roverka 620sdi i powiem tak jestem z niego niesamowicie zadowolony, ALE po przesiadce z probe I GT (150 Km i prawie 300Nm po moich modach duzo więcej ;p ) stwierdziłem ze to autko w ogóle nie jedzie :beczy: :beczy: :beczy:

do czego zmieżarzam .... a no do tego że planuje kupic 620ti jednak tak jak w probe nie zostawie silnika w "spokoju" i zaczne poważne mody .

Na stage I poleci
- zwiększenie doładowania turbo,
-nowy wiekszay intercooler,
-mbc (jak doprowadze plany do końca to i EBC zrobie)
całkowicie przelotowy wydech z tłumikiem mugen na końcu.(fi 2,5' do 3')
-nowa pompa paliwa walbro.
-regulator ciśnienia
- dodatkowe wskaźniki (egt egr boost, ciśnienie oleju)
całkowicie przerobiony dolot
- nowe hamulce(tarcze nawiercane i nacinane
- wspomagacz hamowania
przyciemnianie szyb
polerka

to są takie moje małe plany, i mam po przeczytaniu tego tematu wątpliwosci czy na prawde warto pakowac sie w to autko.

oto autko które planuje oblukać http://moto.allegro.pl/it...ver_620_ti.html

bradzo mi sie 600 podoba choc myslełem nad 75 2.5 v6 jednak mozliwość łatwego podniesienia mocy w ti przemawia na jego kożyść .

sam nie wiem co robić , nie mam zamiaru wpakować sie w g.... ale zrobic sobie konkretnego przecinaka.

oczywiście bez żadnej wiochy czy cos , zalezy mi na tyym aby tej mocy nie było widac.

to co radzicie bawic się w to??

Markzo - Wto Cze 24, 2008 19:49

Na stage 1 to poczytaj czemu Ti ma ograniczony moment obrtowy do 240NM :wink: czemu?? bo lozyska w skrzyni biegow nie wytzrymuja wiecej bo skrzynia jest od diesla!!!!! zalozyc wyczynowe lozyska i wywalic ogranicznik i masz wtedy moc jaka ten silnik powinien generowac:) to auto z ogloszenie sobie odpusc bo dzwonilem do niego, rover mial zmieniany licznik przebieg nie ejst znany, silnik byl remontowany ale na zadne czesci nie ma rachunkow, przebieg bedzie bardzo douzy sadzac po przetarciach na fotelach bo u mnie w 623 przy 280tys km byly w lepszym stanie...
czy sie warto pchac, kolega w tym temaci kupil zajechany egzemplarz i zamaist posluchac tego co moiwa ludzie tutaj, ktorzy Rovery znaja od podszewki poszedl do jakiego druciarza i teraz sa efekty....kupsiz dobrego TI to bedziesz skakal pod sam sufit ze szczescia:) czemu? bo to autko robi jak chce nawet audi a3 1.8T 180KM w najlzeszjesz budzie:) zreszta poczytasz poszuaksz i wszytkiego sie dowiesz:)

davidlive - Wto Cze 24, 2008 23:57

to szkoda mojej zabawy zebym sciagal te lozyska i tak kombinowal a 240 to za malo ja celowalem przynajmniej pod 320
Markzo - Sro Cze 25, 2008 08:34

heheheh Kolego:) przed zmiana lozysk on ma ogranicznki do 240nm. kilku userow tego forum bez zmiany lozysk krecilo ten silnik, ktos zalozyl kompletny wydech z kwasowki, dalo to chyba 23koniki....nie jestem pewnien:) zobacz sobie w galerii na stronie klubowej www.roverki.pl wykresy silnikow z hamowni, zoabcz 620Ti i zrozumiesz w czym rzecz z tym ogranicznikiem:)
maciej - Sro Cze 25, 2008 09:39

ZTCP ostatnio kolega mr sponiewierał łożyska skrzyni, bo "troszkę" podniósł ciśnienie doładowania w Tomcat'cie turbo.
dobryziom - Sro Cze 25, 2008 09:56

davidlive Plan jest ambitny, proponuje na początek doprowadzić do serii... określ ile KM chcesz docelowo osiągnąć. Myślę ze na początek zmiana IC plus Podniesienie doładowania do bara plus dobry wydech i dolot pozwolą złamać 250-260km jeśli cię to satysfakcjonuje to gra jest warta zabawy. Jeżeli chcesz jechać na grubo to trzeba by coś pomyśleć nad skrzynia... chociaż ja z drugiej strony swoja zregenerowałem włożyłem nowe oryginalne łożyska i jak narazie nie narzekam :)

Markzo jeśli skrzynia jest faktycznie od diesla to powinna wytrzymać dużo więcej niż zwykła benzynówka bo w D doładowania są na poziomie 1,2-1,5 bara (benia 0,4-0,7 oczywiście w seriach)co daje naprawdę dużo większe momenty niz 240Nm :) Musze wreszcie ruszyć tyłek i zobaczyć ile jest w tej chwili u mnie ale myślę ze dużo więcej niż legendarne 240Nm...

Maciej jeśli myślę o tej samej osobie co ty to nie było to troszkę tylko full Boost przy rozkręconym westgate, a skrzynia raczej nigdy ruszana nie była :)

maciej - Sro Cze 25, 2008 10:05

dobryziom napisał/a:
Maciej jeśli myślę o tej samej osobie co ty to nie było to troszkę tylko full Boost przy rozkręconym westgate, a skrzynia raczej nigdy ruszana nie była

"Troszkę" było w cudzysłowie ;) - chodzi mi o byłego docentowego Tomcata.

dobryziom - Sro Cze 25, 2008 10:07

No to dobrze myślałem :) i te troszkę to była seria x2
Markzo - Sro Cze 25, 2008 13:44

ahhaaa...:D wlasnie tez czytalem jzu chwile temu o tym co Docent zrobil i wtedy on chyba dmuchnal 1,8bara ale nie dam sobie reki uciac...w kazdy badz razie pisal ze auto zapier***az milo :mrgreen:
dobryziom - Sro Cze 25, 2008 13:58

nie no bez przesady... 1,8 bara to z T25 nie wyciśniesz :roll: wiem ze w saabach udawało sie kręcić 1,5 bara ale to po zdjęciu westgat'a ale sprężarki siadały po 10tys. ... u nas po zdjęciu EBC doładowanie może pójść maks do 1 bara wyżej ucina westgate...
Brt - Sro Cze 25, 2008 20:56

Skrzynia w tomciu i w klekotach serii L to PG1 tyle, że ma rózne przełożenia zapewne (nie sprawdzałem) no i w tomciu masz torsena. W klekocie przy doładowaniu jak naoisałeś masz w serii ok 210Nm (po zmianach w silniku w 2000r podniesione do 240Nm) czyli teoretycznie jedziesz na granicy skrzyni.
davidlive - Sro Cze 25, 2008 22:34

dobra dobra pocieszyliście mnie w tym momencie

dobry ziomku 260 koni mnie absolutnie zadowala , choc wiadome ze apetyt rośnie w mierę jedzenia ale bez przesady

znalazłem sobie pieknego roverka w ślicznym kolorku tylko ciekawe jaki jest na live

http://cgi.ebay.pl/_W0QQitemZ250260433153

no nie ma bata kupie sobie takiego roverka i pokarze na co mnie stać


mam plany aby może kiedyś w przyszlości jak już go poznam dokładnie zapakować jakies t28 :twisted:
:twisted: :twisted:
do jakiej mocy wystarczy seryjna pompa paliwka , i jakie ciśnienie mogę dmuchać bez zmian w kompie {mapy}

p.

dobryziom - Sro Cze 25, 2008 23:33

Z tego co liczyłem to pompa do 1,2 bara daje rade tak samo wtryski wiec nie powinno być problemów. Żeby pobawić sie z doładowaniem trzeba wywalić EBC... co do kompa to w sumie nie wiem bo ostatnio jestem tak zabiegany ze jeżdżę na 0,7 bara i nie mam czasu go podkręcić i wystroić ale na początku lipca napewno sie ogarnę i sprawce jak reaguje komp na doładowaniach od 0,8 do 1,2 bara i jak będzie wyglądał AFR... :ok:
Tomi - Sro Cze 25, 2008 23:35

Brt napisał/a:
Skrzynia w tomciu i w klekotach serii L to PG1 tyle, że ma rózne przełożenia zapewne (nie sprawdzałem) no i w tomciu masz torsena. W klekocie przy doładowaniu jak naoisałeś masz w serii ok 210Nm (po zmianach w silniku w 2000r podniesione do 240Nm) czyli teoretycznie jedziesz na granicy skrzyni.

Wersja 115 ma chyba 260 niutków :P

[ Dodano: Sro Cze 25, 2008 23:37 ]
dobryziom napisał/a:
z tego co wiem to pompa do 1 bara daje rade tak samo wtryski wiec nie powinno być problemów.


Z tego co wiem, silnik daje radę do 0,8-0,9 max :) . Powyżej to juz chyba trzeba go zakuć.

dobryziom - Sro Cze 25, 2008 23:42

Zobaczymy Tomi ale myślę ze 1bara to na miekka da rade :ok: zresztą obserwując EGT przy mocnym palowaniu silnik nie przekracza skrajnych temp, myślę ze na pierwszym zlocie w lipcu przyjadę już na barze :)
Brt - Sro Cze 25, 2008 23:43

Tomi napisał/a:
Wersja 115 ma chyba 260 niutków :P


fakt :)

davidlive - Czw Cze 26, 2008 17:49

gdzie kupic kute tłoki i jak wywalić ebc???

nie mozna go po prostu odczepic i zastapic na poczatek mbc??


ja sadzilem ze w tym silniku 1.4-1.6 bra to nie bedzie problem ale widze Ze 1 bar i zaczynaja sie schody :beczy:

bosniak - Sob Cze 28, 2008 20:18

NIe wysiagniesz więcej niż 1.0 bara przy wywalonym EBC, komp odetnie paliwo przy około tej wartości, trzeba mapy Panowie, mapy na jakimś piggyback'u, a silnik jak jest seria w idealnym stanie to bez kucia lekkie 300 KM zniesie, ja w swoim na 311 nM latałem oczywiście po wymianie łożysk w skrzyni biegów z rok czasu i nic z tym, że Torsen strasznie w d.pe dostaje. Jezeli chcecie robić tak bez map to juz na 0.8 bara to na EGT wam pokaże jakieś 890-910 stopni, a to już lekki dramat. Oczywiście pomijam sprawy związane z dużym IC, wolny wydech z down pipe'm i takie tam, na hamulcach koncząc bo i tak, każde ze średnica serii po kilku szybkich startach i hamowaniach klękaja.
davidlive - Nie Cze 29, 2008 14:13

dibra dobra tylko ile dales za lozyska???

ja to wszystko rozumie ale ja nie chce 300 koni choc nie powiem jak by sie to dalo latwo zrobic to ok.

moj cel to 320NM (bo to one swiadcza o przyspieszeniue)
i ok 250 koni

jak dla mnie to karzde autko moze latac 200 i nie wiecej , zalezy tylko w jakim czasie sie do tych 200 zrozpędzi :twisted:

bosniak - Nie Cze 29, 2008 14:48

200 km/h wykrecałem ponizej 18 sek nie pamietam dokładnie, a łozyska zostały wymienione na SKF, na dobrym chip'e w firmie z hamownia w cenie do 1200 zł. przy wolnym wydechu z 2,5-3 cali i duzym IC zrobisz bezpieczne 260 KM i z 320 nM.
davidlive - Pon Wrz 26, 2011 22:41

podgrzewam temat.

po małym odskoku od roverków na stronę forda focusa wracam do tej marki na grubo.

W garażu stoi jasnoniebieskie 620 ti Vitesse .

Blacharka mocno do poprawek ale najważniejsze że skrzynia i silnik sa super stan.

Obecnie rozbieram autko i zabieram się za spisywanie listy rzeczy do wymiany .

- pasek wieloklinowi
- rozrząd
- uszczelki pod pokrywę zaworów
- łożysko oporowe( sprzęgło leci do "Radzikowskiego")
- filtr paliwa , oleju (ZAKŁADAM STOŻEK)
- płyn chłodniczy
- oleje w silniku i skrzyni
- uszczelka pod kolektor wydechowy
- i jakieś inne pierdoły


po tych wymianach zrobieniu przeglądu zobacze co jeszcze wyjdzie.


Następnie zaczyn od modyfikacji hamulców zobaczymy jakie znajdę największe dostępne w tym rozmiarze dojdą adaptery i wzmacniacz siły hamowania.

Potem pora na spiny minimum nius 30 mm

Dalej dam wydech przelotowy z mugenem na końcu , i dalej te łożyska panowie prosze o podpowiedz czy to śa te na półosiach czy sa jakieś inne ?? ?

I gdzie je kupić,bo jak będę robił sprzęgło to mam skrzynie na wierzchu to sobie je wymienię od razu.

I teraz ten ogranicznik momentu obrotowego , czy to jest jakiś moduł czy ogranicznik ten znajduje sie w ecu silnika.

Jak go wywalić.

W najbliższym czasie będę opisywał co robię i jakie mam na dane plany pomysły .





Bardzo prosze o pomoc bo lubię sam coś robić ale chciałbym to auto skończyć do wiosny a nie siedzieć przy nim dwa lata .

pozdrawiam

Marrkus - Wto Wrz 27, 2011 19:03

Zamiast stożka wkładka K&N - poradzi se równie dobrze.

Dla czego chcesz auto krzywdzić mugenem? - całkowicie nie pasuje do charakteru auta a na na przyrost mocy dzięki temu tłumikowi nie ma co liczyć.

Gdzieś jest temat o łożyskach w skrzyni biegów - warto poczytać...

dobryziom - Wto Wrz 27, 2011 19:43

davidlive napisał/a:

I teraz ten ogranicznik momentu obrotowego , czy to jest jakiś moduł czy ogranicznik ten znajduje sie w ecu silnika.


nie ma takiego czegoś... na angielskich forach krążył taki mit że PG1 powyżej 240Nm się rozpadnie co jest wierutną bzdurą u mnie prawie 2 lata 330Nm a skrzynia chodzi bez zarzutów.

o PG1 i łożyskach

http://forum.roverki.eu/v...4&highlight=pg1

davidlive - Wto Wrz 27, 2011 23:22

co do mugena to po prostu mi sie podoba i chce mieć ta wkładkę na długie trasy żeby po uszach nie waliło.

Czyli nie ma ogranicznika tak??

jutro porobię sporo fotek i odpowiecie mi co i gdzie i jak

co do wkładki to wole stożek ze względu na dźwięk , miałem wkładkę w probe i żałowałem .

i wracając do tego momentu obrotowego

skoro nie ma ogranicznika to jaki cudem wykres momentu z galerii jest w zasadzie idealnie płaski ?

dobryziom - Sro Wrz 28, 2011 21:03

davidlive napisał/a:
co do mugena to po prostu mi sie podoba i chce mieć ta wkładkę na długie trasy żeby po uszach nie waliło.


"mugen" style bo raczej o oryginalnym nie mówimy... to nie jest dobry pomysł to są zwykłe często nawet nie kwasowe puszki bez żadnego wygłuszenia a ten slicer tak na prawdę nic nie daje ostatnio w "uwaga pirat" robili pomiar i różnica była raptem 2 dB i ogółem głośność była sporo poza normami... wiec nie wiem czy warto dla samego wyglądu który na mój gust nijak się komponuje do dużej 620 Ti :)

davidlive napisał/a:

Czyli nie ma ogranicznika tak??


ograniczeniem jest jedynie seryjne EBC obcinające doładowanie...

davidlive napisał/a:

co do wkładki to wole stożek ze względu na dźwięk , miałem wkładkę w probe i żałowałem .


jeżeli nie odizolujesz stożka od silnika żeby nie łapał ciepłego powietrza to jest to słaby pomysł gdyż więcej stracisz niż zyskasz... a żeby to zrobić musisz mięć miejsce czyli przerzucić akumulator do bagażnika.

davidlive napisał/a:
i wracając do tego momentu obrotowego
skoro nie ma ogranicznika to jaki cudem wykres momentu z galerii jest w zasadzie idealnie płaski ?


jakiej galerii?

davidlive - Sro Wrz 28, 2011 23:36

w galerii na głównej stronie forum
.

a stożek oddzielę od silnika i aku do bagażnika.

Teraz utknąłem na rozrządzie bo nie wiem gdzie wkłada sie blokadę na wieniec , muszę u kolegi w autodacie sprawdzić jak i gdzie.

i jeszcze jedno pytanko dziś za uwarzyłem że półosie majo spory luz góra dół czy to normalne??

myślę że ok 3 4 mm się ruszają oczywiście nie całe w łożysku tylko trzymając za półosie .

i jakie tłumiki polecacie ??

ma ktoś foto z nimi jak się prezentują rożne rodzaje?


jutro może skończę ze składaniem dolotu na razie w oryginale.


dobrze że buda w miare zdrowa .

Markzo - Czw Wrz 29, 2011 01:06

dobryziom napisał/a:
robili pomiar i różnica była raptem 2 dB i ogółem głośność była sporo poza normami

na rf.pl pisali, że 3 dB to prawie 2 razy głośniej dla człowieka... w temacie o starfire'ce sx normcar'u :)

Marrkus - Czw Wrz 29, 2011 21:10

Kolega do calibry założy 2x tłumik a'la mugen (by WM cośtam ) - głośno było - założył wkładki i było ciszej (tak mówił ale my nie słyszeliśmy różnicy) najciekawsze ze chłopak nie zauważył ze mu te wkładki powypadały... :mrgreen:
longer86 - Czw Wrz 29, 2011 21:56

równie dobrze można założyć końcówki z rury PCV... :D mugen nie pasuje do Rovera... jakieś 2 delikatne okrągłe rurki może coś z ultera?
davidlive - Czw Wrz 29, 2011 23:36

dobra dobra spoko juz mi mugen przeszedł , wiochy nie chce robić.

dzis naszło mnie na spoiler od mg zs 180 , wiem wiem jednak wiocha ale sam w sobie jest ładny.

;p ;p;p

potrzebuje namiaru na kogos ko ma całego roverka na części potrzebuje uszczlek do drzwi, klamki, litwy chromowanej lusterek i paru innych pierdół

Marrkus - Pią Wrz 30, 2011 21:11

NEOSSS kiedyś rozbierał rovery - kupowałem od niego części i nie narzekałem - tanio i solidnie
davidlive - Czw Paź 06, 2011 19:14

Dwa dni temu wyjąłem skrzynie , okazało sie że przez zacięty silnik krokowy który trzymał 3000 obrotów pomieliło sprzęgło w drobny mak. Dziś już mam nówkę sztukę valeo .

Jest nieco inne od oryginału bo ma pare większych i pare mniejszych sprężynek , i w każdej jest jeszcze jedna mniejsza .

Oczywiście leci cały nowy komplet.

Miałem toczyc koło zamachowe ale za dużo zachodu i nie wiem czy gra warta świeczki .

Zamówiłem tez reperatórkę wysprzęglika .

Do tego leci BOV SSQV , i stożkowy filktr K&N .

Do skrzyni idzie lej valvoline 75w80 special.

w przyszłym tygodniu chce maszynę uruchomić i od razu leci do lakiernika .

Poleci dokłądka od laguny I , lusterka częściowo w kolorze , listwy w kolor i klamki .

Na tył ulter , wywalę kata i założę przelotowy tłumik

Marshall7 - Pon Paź 10, 2011 09:25

Daj znać czy samo wywalenie kata coś Ci dało :) Planuje zrobić to na poczatek :)
Fajny temat założyłeś :)

davidlive - Pon Paź 10, 2011 21:26

Dzieki.

obecnie czkam na namiary od goscia co mi skrzynie serwisuje , zobaczymy czy łożyska to oryginały , czy torsen cały.

Jutro będę miał nr łożysk i oczywiście założę nowe .

wie ktos może od jakiego autka będzie pasował słupek na dodatkowe zegary .

pozdro

ADI-mistrzu - Pon Paź 10, 2011 21:35

davidlive, a patrzyłeś test filtrów? Nie tak dawno kolega z forum zrobił takowy obalając mity na temat filtrów stożkowych, większych przepustnic itd. :wink:
davidlive - Wto Paź 11, 2011 07:28

no tak zgadza sie tyle że ja stożek zakładam nie dla mocy tylko dla dźwięku ;p
Bocian_s - Wto Paź 11, 2011 09:03

ADI-mistrzu napisał/a:
Nie tak dawno kolega z forum zrobił takowy obalając mity na temat filtrów stożkowych, większych przepustnic itd. :wink:
A gdzie go można zobaczyć??
dobryziom - Wto Paź 11, 2011 09:31

ADI-mistrzu napisał/a:
davidlive, a patrzyłeś test filtrów? Nie tak dawno kolega z forum zrobił takowy obalając mity na temat filtrów stożkowych, większych przepustnic itd. :wink:


a testy dotyczyły NA czy turbo?

Kozik - Wto Paź 11, 2011 13:48

dobryziom napisał/a:
a testy dotyczyły NA czy turbo?


bez turbo, stożek bydle jaki i wkładka K&N w oryginalnej puszce

[ Dodano: Wto Paź 11, 2011 13:48 ]
chociaż kolega testował stożek simota ponoć dedykowany i wkładkę K&N w oryginalnym dolocie to aż takiej różnicy nie było ale była jednak na korzyść wkładki

Bumelant - Wto Paź 11, 2011 15:56

Panowie to jest silnik turbo więc dobry - suchy stożek przy dużym dmuchaniu będzie tutaj miał już sens.
dobryziom - Wto Paź 11, 2011 18:19

Bumelant napisał/a:
Panowie to jest silnik turbo więc dobry - suchy stożek przy dużym dmuchaniu będzie tutaj miał już sens.


dokładnie NA to inna bajka...

davidlive - Pią Lis 11, 2011 17:52

Dzis wyjeli mi łożyska ze skrzyni, mam numery ale nie wszystkie dało sie odczytac prawidłowo.

18 Ol0p
18 Ol0p

3 LJ 2P

1LLAJ33

43/LJ25

3LRJA25

3/M123

PROSZE O SPRAWDZENIE TYCH NUMERÓW CZY SA POPRAWNIE SPISANE .


Na pewno ktoś ma

[ Dodano: Pon Lis 07, 2011 22:20 ]
siemano

z roverkiem zabawy ciąg dalszy

mam pytanko bo troszke ciała dałem i sobie nie poznaczyłem wszystkiego gdzie idzą weżyki od tego pierdolnika co steruje cisnieniem doładowania ??ten z wtyczką.

chce mbc zamontowac ale musze wiedziec co i jak , albo może mam ktos fotki

[ Dodano: Pią Lis 11, 2011 17:52 ]
auto uruchomione !

bov syczy aż miło , aż za głośno bym powiedział

Kozik - Sob Lis 12, 2011 11:48

davidlive, niestety zauważyłem, że jeśli potrzebuje się konkretnych informacji to wtedy nikt nie pomaga na forum a szkoda

Cytat:
bov syczy aż miło , aż za głośno bym powiedział


nagraj filmik :mrgreen:

davidlive - Sob Lis 12, 2011 17:04

i nacieszyłem sie

wczoraj zrobiłem jazdę próbną , i cos strzeliło w skrzyni chyba torsen sie posypał, po prostu masakra jakaś 200 złotych za zwłozenie skrzyni , nowe łożyska , nowy olej i ujechał moze 400 m i padło.

i teraz chyba trzeba będzie spakować auto na lawetę i zawieść do kolesia co robił skrzynie bo nie poczuwam sie do winy skoro nawet bez oleju by tak szybko nie padła , ujechałem max 400m 2 bieg lekko gaz i huk i tyle

i sam nie wiem co zrobić, panowie wszystko na najlepszych gratach składane , poświęcałem temu autu ostatnie 6 tygodni tzn wieczory czasem nawet do 12 1 w nocy siedziałem wszystko głaskane na maxa nowe łożyska choć stare nie były złe , nowe sprzęgło.

.!@!$# mać

dobryziom - Sob Lis 12, 2011 18:51

coś musiało być źle złożone bo 400m i lipton?
davidlive - Sob Lis 12, 2011 18:56

nie czaje tego własnie , myslałem że może sprzęgło no ale to by nie jechał albo inne objawy by były .

o nic nie chodzi tylko skąd ja torsena wezme teraz?

jak on to naprawi

bosniak - Sob Lis 12, 2011 18:57

Ja mam całą skrzynie miód malina, ale drogo bedę chciał :mrgreen:

a skąd wiesz że Torsen sie rozleciał? Szczerze wątpie.

davidlive - Sob Lis 12, 2011 19:18

w takim razie mówie powarznie zaklepuje tą skrzynie jak cos koles koszta poniesie .

łożyska sie przeniesie i juz .

a co innego ?

zresztą w poniedziałek postawie auto na kanał i zobacze co jest .

tylko jak sprawdzic czy to nie sprzęgło ?

dobryziom - Sob Lis 12, 2011 19:40

jak wyjmowałeś skrzynie to widziałeś w jakim stanie sprzęgło? więc powinieneś wiedzieć :)
davidlive - Sob Lis 12, 2011 19:52

ale sprzegło dałem nowe , i w tym problem , komplet poleciał
bosniak - Sob Lis 12, 2011 20:34

W kazdym razie coś się rozleciało, dopóki nie zwalą skrzyni to jest wróżenie z fusów, a to gdybanie nie wiem czemu ma służyć, sugeruje wskoczyć na czata.
davidlive - Nie Gru 18, 2011 23:16

witam ponownie, sprawdziłem krzyżaki na półosiach czy może czegoś źle nie złożyłem.

ale mojego błędu nie ma .

ale nie ma załamki

planuje zakup alusków bo sezon na takie zakupy właściwy .

kiedys w swoim poprzednim miałem 225/45/17 i wszystko było ok planuje do mojego ti zapakować 225/40/18 na et 40 pytanie czy to się zmieści, czy ktoś zakładał takie fele ??

[ Dodano: Wto Lis 15, 2011 20:04 ]
dodam że planuje glebę -35 około

[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 22:20 ]
własnie kończę regeneracje tylnych zacisków hamulcowych.

Dość ciekawie rozwiązane te zaciski mamy, polecam zaglądnąć tam bo moje już dano przestały odpowiednio działać , ale teraz to będzie malina.

Będa malowane na niebiesko , oczywiście wcześniej są maksymalnie wyczyszczone.

a na wiosnę metalowy oplot

[ Dodano: Nie Gru 18, 2011 23:16 ]
Witam po jakimś czasie;p;p

właśnie zakupiłem fotele pół skóry Silverstone , jestem mega zadowolony dałem 220 zł za fotele od anglika, dwa przednie i tylna kanapa z boczkami .

więcej info o aucie opisze jutro co zostało ostatnio zrobione, a działo sie sporo