Zobacz temat - [R420] Pytanie o komputer
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420] Pytanie o komputer

maarcin_bel - Pon Lip 07, 2008 17:07
Temat postu: [R420] Pytanie o komputer
Witam niemoge znalesc podpiecia pod komputer w Roverku 420Sdi. chcialem sie podpiac i sprawdzic bledy w komputerze. gdzie znajduje sie wtyczka zeby podpiac komputer?? gdzies pod maska czy gdzies wewnatrz auta?? i czy bedzie pasowal program od Hondy?? bo tu sa chyba silniki od Accorda i wychodzily tez w hondzie jak sie niemyle. jak sie myle to mnie poprawcie.
7Tomi - Pon Lip 07, 2008 18:41

Przeszukaj forum a odpowiesz sobie na wszystkie pytania.
mcjg - Pon Lip 07, 2008 18:42

Złącze diagnostyczne jest pod kierownicą razem z bezpiecznikami wyciągane na kablu.
A silniki w Roverze nie były od Hondy Accord tylko odwrotnie. Honda wkładała do swoich aut roverowskie silniki diesla.

maarcin_bel - Pon Lip 07, 2008 20:37

ahaa a orjentujecie sie czy oprogramowanie od hondy bedzie pasowalo? bo jak byly montowane w hondach te silniki to powinno sie dac.
Brt - Pon Lip 07, 2008 20:58

hmm no nie wiem :| KTS i Testbook napewno odczytuje parametry silnika, czy inne urządzenia/interfejsy tez to nie wiem. W dieslu masz system boscha.
pgrad - Czw Lip 17, 2008 08:26

Silniki 20T2N i 20T2R to są silniki Rovera? Do tej pory słyszałem że to Hondy wynalazek, tym bardziej że ich nowe silniki są opart właśnie na tym silniku...

[ Dodano: Czw Lip 17, 2008 08:31 ]
Co do pytania. O ile pompy paliwa są identyczne (na 99% tak) to komputer od hondy powinien podejść do rovera. Jest jedno ale. Oba samochody posiadają wiele innych rzeczy takich jak immo, alarm, abs, klimatyzację, itp które też są sterowane, lub przynajmniej wspomagane przez ECU, lub na odwrót. Więc o ile silnik będzie pracować to pozostałe rzeczy nie wiadomo. To samo tyczy się kopiowania softa z jednego kompa na drugi. Jeżeli oba komputery są takie same, to można spróbować. Choć ja na swoim R bym nie ryzykował, no chyba że miałbym drugie ECU w zapasie.

wsl - Czw Lip 17, 2008 08:47

Ryzykować nie warto :) Lepiej podjechać i zapłacić kilka złotych, ale mieć czyste sumienie. Co do złącza diagnostycznego w niektórych roverkach ktoś postanowił uporządkować kabelki i są one podpięte spinką do góry, dlatego musisz sięgnąć głębiej/wyżej ;) Znajduje się jednak tak jak pisali koledzy wyżej, w okolicy bezpieczników pod kierownicą.


Pozdrawiam

piter34 - Pią Wrz 05, 2008 16:10

pgrad napisał/a:
Silniki 20T2N i 20T2R to są silniki Rovera?

Tak.

pgrad napisał/a:
Do tej pory słyszałem że to Hondy wynalazek, tym bardziej że ich nowe silniki są opart właśnie na tym silniku...

Chyba nie bardzo... i-CTDi to nowe konstrukcje.