Zobacz temat - [R25] Prędkość maksymalna
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Prędkość maksymalna

niuton - Pon Lip 07, 2008 23:45
Temat postu: [R25] Prędkość maksymalna
Starsznie sie głowie nad tą sprawa, juz w jednym watku pobocznie o to pytałem ale nadal mi spac nie daje ten problem.
Mam rovera jak w tytule temacie 1.4 słabsza wersja (niedługo bedzie przepustnica i bedzie lepiej) i predkosc maksymalna to 160 km/h i ani rusz więcej choc powinno byc 175 (mierzone chyba przy 3ch osobach i pełnym baku) kumpel przy tym samym modelu ma równe 175 (i tez ani rusz wiecej, swoja droga jest tam jakies ograniczenie - troche dziwne ze zatrzymuje sie wskazowka na równióskim 175). Ktos mi pisał ze w moim przypadku jest to wina przepustnicy ale wątpie bo przy tej oiagi powinienem miec standartowe dla tej wersji a jest słabiej. Dlaczego?

Aha raczej nie jest to wina zuzycia auta bo stan techniczny prawie idealny niecałe 70 k przebiegu (nie krecone)


Od czego zalezy masa auta w katalogu napisane jest 1020-1135, skad ten rozrzut? Pozdrawiam i licze na pomoc w tej arcytrudnej sprawie:)

coldmanns - Wto Lip 08, 2008 00:39

Witaj niuton;
odpowiem tylko co do masy auta.
Podna jest pewnie (tak mi sie wydaje) masa auta z najubozszym wyposazeniem czyli 1020 i najbogatszym czyli 1135.
Tak mi sie wydaje.
Szerokosci!

niuton - Wto Lip 08, 2008 12:19

No ale ja nie wiem co z wyposazenia dodatkowego moze wazyc ponad 100 kilo dlatego pytam no bo nie elektyczne szyby i lusterka z podgrzewanymi fotelami. A z predkoscia nikt sie nie orientuje jak to jest? JAka jest w Wwaszych 25tkach?
piter34 - Wto Lip 08, 2008 12:26

niuton napisał/a:
No ale ja nie wiem co z wyposazenia dodatkowego moze wazyc ponad 100 kilo dlatego pytam no bo nie elektyczne szyby i lusterka z podgrzewanymi fotelami.

- Klimatyzacja (sprężarka, instalacja, rurki, osuszac, itp.)
- ABS (pompa ABS, przewody itp)
- Druga poduszka powietrzna
- halogeny (przekaźnik, włącznik, lampeczki)
- inne pierdółki

...to wszystko waży ;-)

niuton napisał/a:
A z predkoscia nikt sie nie orientuje jak to jest?

Kiedy wymieniałeś filtr powietrza, świece?

niuton - Sro Lip 09, 2008 00:54

Filtr powietrza wymieniałem... juz niedługo, na dniach dojdzie paczka, a swiece nie wiem bo auto mam 2 miechy około. Moze to mec az taki wpływ?
piter34 - Sro Lip 09, 2008 16:09

niuton napisał/a:
Moze to mec az taki wpływ?

Może mieć, choć wtedy auto ogólnie byłoby słabsze, a nie tylko przy większych prędkościach.

kolin - Sro Lip 09, 2008 16:14

Sprawdziłeś wydech czy gdzieś się nie przytkał ?
kalitus84 - Wto Sty 18, 2011 23:19

ja mam r25 1.6 16v i na 4 biegu do odcinki 190 piatki nie wrzucalem bo po co hehe . ostanio jechale na piatym biegu 210 i to juz byl kres mozliwosci mojego r a mam tylko 1,6 wiec wystarczy a uwazam ze jak na silnik 1,4 84 konie predkosc 160-170 to i tak dobrze po co szybciej jak u nas nie da sie pojechac po tych drogach pozdrawiam
niuton - Czw Sty 27, 2011 17:10

A rozbujałem go do 210 w wakacje skoro sie temat odświeżył, na prostej nie gorce:) obwodnica Krakowa przy świadku:)
sic_corey - Czw Sty 27, 2011 19:06

u mnie tylko tyle i dalej nie idzie:(


kzrr - Czw Sty 27, 2011 22:42

Moja dwuseta poszła 195 km/h przy silniku 8V :) Ale skoro piszesz że swojego rozbujałeś do 210 to co wymieniłeś czy coś że teraz taka różnica jest ?
lucas202 - Pią Sty 28, 2011 16:15

u mnie aby inny wydech [Ulter] reszta to seria silnik 1.4 16V

max vspeed: 210km/h - 212 km/h

trasa ekspresowa Poznań - Katowice [dwie osoby]

niuton - Sob Sty 29, 2011 11:49

A ja nie wiem u mnie poszła przepustnica podbiło go do 102, a pozniej czarna magia sie działa z autem, juz w jakims temacie pisałem, ze wysrał na hamowni za duzo, i trwa spór czy to mozliwe czy nie. Ale ostatnio nie mam czasu sie autem bawic, zima tez nie sprzyja automaniakom, wiec zszedł furak a drugi plan. Cos tam powymieniane, koniec wydechu, jakis kat, przyciemka haha. Będzie ciepło to go znów rozbujam i zrobie fotke.
har0 - Pon Sty 31, 2011 08:28

Witam
A jakie są uwagi osób mających silniki idt? ja mam 2.0 idt i maksymalnie też około 160-170 wiecej nie chce jechać. W sumie na codzień tak się nie jeździ ale zawsze zastanawialo mnie to czy faktycznie 25-ka dalej nie pójdzie?

Tomi - Pon Sty 31, 2011 08:42

har0 napisał/a:
Witam
A jakie są uwagi osób mających silniki idt? ja mam 2.0 idt i maksymalnie też około 160-170 wiecej nie chce jechać. W sumie na codzień tak się nie jeździ ale zawsze zastanawialo mnie to czy faktycznie 25-ka dalej nie pójdzie?


Stanowczo za mało. 2.0iDT powinien dochodzić do 200 (licznikowego). Mój 420D (86KM) w zależności od temperatury na zewnątrz latał 160-180.

har0 - Pią Lut 04, 2011 08:08

Tomi w takim razie gdzie szukać przyczyny? bo wygląda to tak że zatrzymuje się powiedzmy dokładnie na tych 170 km/h i jak zaklęty
azer - Pią Lut 04, 2011 09:00

wg danych technicznych prędkość max wynosi 185km/h w iDT w 25tce. Więc jeżeli nie ma dużych przekłamań na liczniku to raczej 200 nie osiągnie się? Ja wyciągnałem własnie 185 ale mam przekłamania i tylko raz próbowałem przez 2.5 roku :roll:
har0 - Nie Lut 06, 2011 22:36

dziś sprawdzałem na autostradzie i poszedł trochę powyżej 160 km/h. nie wiem już czy po prostu ma swoje lata i wiecej nie pociągnie czy pompa paliwa nie wyrabia, obroty wcale nie takie wysokie, około 3200.
poza tą prędkością to jezdzi jak złoto :D
prędkość max zapisana w papierkach 185 km/h , to wkońcu nie ferrari :P

martens - Nie Lut 06, 2011 22:44

U mnie na autostradzie GPSowe 160/h i mialam wrazenie, ze poszedlby swobodnie wiecej ale moj "aniol stroz" nie pozwolil :oops: i racja :grin: .
Obroty raczej mialam wieksze niz 3200. Jesli dobrze pamietam to raczej powyzej 3500...

bociannielot - Nie Lut 06, 2011 22:46

har0, jak dla mnie to zdecydowanie za mało - mojego jak zakupiłem po autostradzie 170 bujnąłem a zapas pod noga jeszcze spory był :ok:
Krzysi3k - Pon Lut 07, 2011 11:21

har0, mój przy fabrycznej mocy i walniętej przepływce szedł tylko 160 km/h i nic więcej ;)
har0 - Wto Lut 08, 2011 14:13

Krzysiek naprowadziłeś mnie - -> przepływka , odepne sprawdzę :D bo coś mi świta że do wymiany
bociannielot - Wto Lut 08, 2011 14:15

Najpierw rozbierz i przeczyść może obędzie się bez wymiany :ok: .
azer - Wto Lut 08, 2011 14:16

har0, na odpiętej też 160 wyciągniesz, bo na odpiętej włacza się jakiś tam tryb awaryjny ograniczający obroty. Wyjmij ją i przeczyść zgodnie z instrukcją na forum
http://forum.roverki.eu/v...p=495288#495288

har0 - Sro Lut 09, 2011 09:22

już zadałem to pytanie w innym temacie ale skoro kontynuacja to i tu was podpytam, czy odpięcie przepływki nie wywali błędu? Oczywiście też myślałem najpierw o przeczyszczeniu, wtedy zobaczymy czy coś się zmieni ( chociaż nie narzekałem na dynamiekę ale może byc pewnie lepiej :D )
bociannielot - Sro Lut 09, 2011 09:29

har0, już Ci odpisałem - tak ja azer pisał - naewt jak jest tryb awaryjny, check engine na desce się nie świeci :) .