Zobacz temat - [214 Si 96r] Porady!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [214 Si 96r] Porady!

m4riusz - Nie Sie 03, 2008 22:42
Temat postu: [214 Si 96r] Porady!
Witam...jestem zupelnie zielony w tej dziedzinie dlatego pytam o to osoby ktore maja pojecie:) mianowicie chodzi mi o to ze zakupilem ostatnio swojego 1 rovera no i chcialbym mu jakos zwiekszyc moc...ten ma niby 103 konie ale zupelnie tego nie czuc... co byscie polecali zrobic??? Wymienic tlumik? ogolnie co wg was powieniem zrobic by zwiekszyc mu moc:)

Pozdrawiam

kolin - Nie Sie 03, 2008 22:47

Wałki
Kolektor 4-1
Wydech z kwasówki
Dolot
Głowice zrobić
Przepustnica od MG ZR 160
Strojenie SMTP 6-7 ECU Master lub jakiś inny wirus

Wtedy poczujesz... mocy i nm ile wyjdzie 130-140 KM

m4riusz - Pon Sie 04, 2008 11:00

a mniej wiecej koszt takiego czegos??
dobryziom - Pon Sie 04, 2008 11:08

kolin napisał/a:
Wałki
Kolektor 4-1
Wydech z kwasówki
Dolot
Głowice zrobić
Przepustnica od MG ZR 160
Strojenie SMTP 6-7 ECU Master lub jakiś inny wirus

Wtedy poczujesz... mocy i nm ile wyjdzie 130-140 KM



kolin przepraszam cię ale co ty chcesz tam stroić ? i jakiego wirusa masz na myśli ?

m4riusz
na początek tak jak pisał kolin zrób wydech i dolot zyskasz na dynamice... większa ingerencja w NA daje przyrosty niewspółmierne do kosztów.

co do kosztów:
profi. w firmie tuningowej koło 2,5 tys. wydech, dolot
home made koło 1tys.

kolin - Pon Sie 04, 2008 11:16

dobryziom napisał/a:
kolin przepraszam cię ale co ty chcesz tam stroić


A sądzisz, że jak się wkłada wałki to sie nie stroi auta ? :wink:

dobryziom - Pon Sie 04, 2008 11:37

jeśli masz na myśli planowanie głowicy albo doprężanie lub regulacje kołeczek rozrzadu to tak... jeśli można to nazwać strojeniem... ale przy samej zmianie walków nie ma potrzeby dawać świnię tym bardziej że to NA, tutaj chyba ważniejsze jest zestrojenie "otwarcia" wałków z kolektorem wydechowym i ssącym :) ale to już wyższa szkoła jazdy wiec sie nie wypowiadam.