Zobacz temat - Witam
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Powitania - Witam

Tomek1212 - Nie Lis 09, 2008 22:13
Temat postu: Witam
Witam
Pochodze z Tarnowa, jestem mechanikiem, posiadam samochód marki Rover 827Si. Na forum zarejestrowałem sie bo jest to chyba największa skarbnica wiedzy na temat tych samochodów. Autko zakupiłem początkiem tego roku, ale szczerze mówiąc spodziewałem sie czegoś więcej. O ile do Hondowskich częsci nie mam zbyt wielkich zastrzeżeń, to juz Anglicy swoimi konstrukcjami sie nie popisali.

Poszukuje wszelkich informacji, serwisówek, instrukcji do ww. modelu w języku polskim. Jakby ktoś coś wiedział na ten temat to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

xavier - Pon Lis 10, 2008 17:53

tak czy siak witamy na forum i w rodzinie:)
Cyk - Pon Lis 10, 2008 19:32

Siemka :hejka:
Tomek1212 - Wto Lis 11, 2008 01:57

Dzięki za miłe powitanie.

Nie wiecie może gdzie tu na forum jest jakiś dział "download", lub jakies inne miejsce gdzie mógłbym znaleźć te instrukcje itp do mojego autka ??

MaReK - Wto Lis 11, 2008 09:15

Witaj. Taki dzial dostepny jest na www.roverki.pl, ale wiekszosc materialow dostepna jest dla klubowiczow. Wszystko oczywiscie po zalogowaniu. Jesli nie rejestrowales sie na stronie, a tylko na forum to musisz to nadrobic, bo bazy nie sa zsynchronizowane ;)

Pozdrawiam,

Tomek1212 - Wto Lis 11, 2008 19:02

Zarejestrowałem sie też na stronie głównej forum, ale żeby pobrać pliki trzeba mieć status klubowicza.
Nie można jakoś normalnie wrzucić te pliki na serwer i podać linki na forum ??

MaReK - Wto Lis 11, 2008 19:17

No mozna, normalnie sie zalogowac jako klubowicz i sciagac :)
Tomek1212 - Wto Lis 11, 2008 19:18

A w jaki sposób loguje sie jako klubowicz ??
MaReK - Wto Lis 11, 2008 19:24

wpisuje MaReK i haslo... I jestem zalogowany jako klubowicz.
Tomek1212 - Wto Lis 11, 2008 19:29

Marek, to podaj mi swoje hasło i po problemie ...

A tak na serio, to jak wchodze do działu download dla klubowiczów to pojawia sie taki napis: