Zobacz temat - [R75] Przetarty wąż.co to za złączka?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Przetarty wąż.co to za złączka?

domel-x - Pią Gru 26, 2008 19:17
Temat postu: [R75] Przetarty wąż.co to za złączka?
witam wszystkich!!!
mam do was dwa pytanka w sprawie weża (od układu chłodzenia chyba)ktory przetarł sie ,i teraz niewiem czy moge go poprostu skrócić czy lepiej inny założyć ,dlaczego jest on taki długi i co to za śrubka w górnej części (moze to coś wspulnego z webasto?)


pytanko drugie,co to za wtyczka znajduje sie w okolicy aku (zielona strzałka)





sorki za brzydkie fotki i dzieki za odp.
szczęśliwego nowego roku!!!!!!!!!!!!

Micen - Pią Gru 26, 2008 20:11

Witam

Webasto nie masz, a śrubka jest od odpowietrzania układu chłodzenia.

Mariusz418 - Pią Gru 26, 2008 20:28

witam

jest to kostka od pompy palia <niskie ciśnienie > nie ma jej tam ?


pozdrawiam

domel-x - Pią Gru 26, 2008 20:40

webasta wiem ze niemam ,kostka jest zaślepiona orginalnie i zadnej pompy niema :wink:
blazi - Pią Gru 26, 2008 21:55

A może ktoś wyjaśnić łopatologicznie jak się odpowietrza układ chłodzenia? No i jakie mogą być objawy zapowietrzonego układu chłodzenia.
Micen - Pią Gru 26, 2008 21:56

Tak, dokładnie.
Dam-Kam - Pią Gru 26, 2008 22:13

cdti na pompowtryskach ?? :O dobre sobie :p masz common rail'a jak każdy R75 czy to CDT czy CDTi :) kto Ci taki kit wcisnął ;> A webasto masz z zepewne innego powodu. Np. był to model wypuszczony na "teren" klimatu ciepłego.

Co do kostki to faktycznie wyglada że nie masz pompy paliwa tej przy aku ale zrób zdjęcie bliżej.

domel-x - Pią Gru 26, 2008 22:35

myśle ze pompa jest w ok tylniej z małą chłodnicą ,jest to wszystko podłączone do przewodów paliwowych,raczej auto by nie chodziło bez pompy ,
Micen - Sob Gru 27, 2008 00:01

Druga pompa jest w baku, chłodnica paliwa będąca z tyłu nie ma do tego.

A odpowietrzanie - jak otworzysz tą śrubkę spuścisz powietrze z układu i tyle.

blazi - Sob Gru 27, 2008 13:42

Micen napisał/a:

A odpowietrzanie - jak otworzysz tą śrubkę spuścisz powietrze z układu i tyle.


No tak, ale czy to się robi na wyłączonym silniku czy na pracującym, na zimnym czy ciepłym, itd.? śrubkę się wykręca całą, kiedy się dolewa płynu? Nie chciałbym czegoś spartolić.

Dam-Kam - Sob Gru 27, 2008 15:03

domel-x, i co wynika z tego kawałka arta ?? Bo to wiedzą wszyscy :) Ale prawdą jest że masz/mamy CR. Nie masz diesla od VW tylko od BMW ;) Poza tym już nawet VW wycofał się z pompowtrysków. Zresztą jak ściągniesz odłonę silnika to zobaczysz "wspólną rurę" :) sprawdz :cool:
Rowan - Sob Gru 27, 2008 17:37

1300 bar? Czy aby napewno?

[ Dodano: Sob Gru 27, 2008 17:41 ]
Ten schemat jest z PSA? Bo po obrazkach wygląda mi to na HDI taki jak w 406. Bawiłem się przy takim z wójkiem :lol: :wink:

Dam-Kam - Sob Gru 27, 2008 22:13

Rowan, a nawet 1350 !! A w CR 2-giej generacji sięga 1600bar. Poważnie !!
Rowan - Sob Gru 27, 2008 22:14

Ja w sensie że mało...
Dam-Kam - Sob Gru 27, 2008 22:27

mało ;> nawet w III generacji nie zwiększyli powyżej 1600bar. No a wracając do sedna to CDT(i) jest na CR prawda ??

[ Dodano: Sob Gru 27, 2008 22:30 ]
domel-x, wej na stronę główną --> modele --> R75 --> na końcu artykułu nawet napisali że CR :)
to tyle, zmykam ;)

Rowan - Nie Gru 28, 2008 10:38

No weź przestań, przecież CDT(i) to TDI na pompowtryskiwaczach... :mrgreen:
Nie wiedziałeś tego... :lol: :mrgreen: :mrgreen:

A tak poważnie. To przecież to jest oczywiste. W latach jak budowali auto, do tego tej klasy, to było by niedorzecznością zastosować silnik na zwykłej pompie.