Zobacz temat - [MG ZS] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [MG ZS] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka

BoloSr - Pon Gru 29, 2008 10:43
Temat postu: [MG ZS] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka
Witam
Wczoraj przydarzylo mi sie cos dziwnego po zapaleniu auta i przejechaniu z jednego konca parkingu na dugi koniec, przekrecam kluczyk zeby wylaczyc auto a tu moje zdziwienei auto caly czas chodiz i tylko siweci sie kontrolka SRS jezeli dobrze pmaietam moze mi ktos powiedziec co sie stalo ?? ?? bo to w sumie raz bylo ale raz nie znaczy ze juz sie nie powtorzy :cry:

NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:06

BoloSr, w pompie podwiesza sie elektrozawor o ile sie nie myle badz stycznik w stacyjce masz wyrobiony
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:08

NEOSSS napisał/a:
BoloSr, w pompie podwiesza sie elektrozawor o ile sie nie myle badz stycznik w stacyjce masz wyrobiony


do jednego i drugiego dostane sie bez problemu ?? ?
bo to w sumie sie stalo sie raz i jak bylo dosc wilgotno na dworze :(

NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:12

BoloSr, z elektrozaworem bedzie ciezko bo siedzi on w pompie(na pompie) jak kto woli, do stacyjki sie dostaniesz bez problemu i jest tam slimak przekazujacy sygnal...
Ale jak przekreciles kluczyk na 0 to wszystko powinno zgasnac, moze przekreciles na zaplon i dlatego swiecil sie SRS, ale powinno tez ABS, Check itd...

sTERYD - Pon Gru 29, 2008 11:12

BoloSr, najpierw się przyznaj, czy to diesel ;)
jeśli nie diesel, to elektrozawór można wykluczyć, gdyż nie istnieje :cool:

NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:13

sTERYD, Tez fakt ale 120 to raczej Diesel :razz:
sTERYD - Pon Gru 29, 2008 11:20

albo 1,8 K :razz:
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:22

sTERYD napisał/a:
BoloSr, najpierw się przyznaj, czy to diesel ;)
jeśli nie diesel, to elektrozawór można wykluczyć, gdyż nie istnieje :cool:


jaki tam Diesel toc to jedyny sluszny motor czyli 1.8 K na benzynke a nie na gnojowke :(

[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 11:22 ]
NEOSSS napisał/a:
sTERYD, Tez fakt ale 120 to raczej Diesel :razz:


ja ci dam diesel :walka:

BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:24

NEOSSS napisał/a:
BoloSr, z elektrozaworem bedzie ciezko bo siedzi on w pompie(na pompie) jak kto woli, do stacyjki sie dostaniesz bez problemu i jest tam slimak przekazujacy sygnal...
Ale jak przekreciles kluczyk na 0 to wszystko powinno zgasnac, moze przekreciles na zaplon i dlatego swiecil sie SRS, ale powinno tez ABS, Check itd...


toc ja wiem co ja robilem poprostu przekrecilem tak jak zawsze a auto nie zgaslo i dokaldnie tak jak pisze chodizlo i swiecilo sie tylko SRS normalnie zdurnialem :bezradny:

NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:24

BoloSr, to zes zaszalal z tym 1.8 naprawde...
Elektrozawor omin...

sTERYD - Pon Gru 29, 2008 11:25

no to pozostaje stacyjka, albo przekaźnik główny wtrysku :hm:
szkoda, że RAVE zostało w szczecinie :/

BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:28

NEOSSS napisał/a:
BoloSr, to zes zaszalal z tym 1.8 naprawde...
Elektrozawor omin...


wole to 1.8 w benzynie niz w 2.0 w gnojowce jeszce nie znalazl sie nikt kto by mnie porzekonla ze diesle sa dobre :) :)
ale do rzeczy co sie zawiesilo ?? ?wedlug was i co sprawdzic dokladnie

[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 11:29 ]
sTERYD napisał/a:
no to pozostaje stacyjka, albo przekaźnik główny wtrysku :hm:
szkoda, że RAVE zostało w szczecinie :/


no to zaarz bede szperal w tym rave oco biega i gdzie co rozebrac :)
a przekazniki glowne siedzia w komorze silnikowej kolo akusia ?? ?