|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
michone - Czw Sty 29, 2009 14:48 Temat postu: [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce Panie i panowie mam problem. Zaczynam szukać tarcz+klocki przod i szczeki tyl. A w katalogach sajgon jak cholera...
Mam tarcze niewentylowane( i ubolewam nad tym) szukalem zaciskow od wentylowanych ale ciezko jak cholera.
Jakie powinny byc tarcze i klocki?? napisalem juz do epc i czekam na odpowiedz. U zimmermana pokazuje ze niby wentylowane
Dodam ze nie chce jakiegos chłamu
BoloSr - Czw Sty 29, 2009 14:52 Temat postu: Re: [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
michone napisał/a: | Panie i panowie mam problem. Zaczynam szukać tarcz+klocki przod i szczeki tyl. A w katalogach sajgon jak cholera...
Mam tarcze niewentylowane( i ubolewam nad tym) szukalem zaciskow od wentylowanych ale ciezko jak cholera.
Jakie powinny byc tarcze i klocki?? napisalem juz do epc i czekam na odpowiedz. U zimmermana pokazuje ze niby wentylowane
Dodam ze nie chce jakiegos chłamu |
to zapodaj ATE i bedzie po problemie
piter34 - Czw Sty 29, 2009 14:57
michone napisał/a: | Jakie powinny byc tarcze i klocki?? |
Nie rozumiem rozterki
Jeżeli masz tarcze niewentylowane, to takie są w Twoim egzemplarzu i takich szukaj.
Jeżeli chcesz zmienić na wentylowane, to masz do zmiany zaciski.
Brt - Czw Sty 29, 2009 15:11
i jarzma Sam w takim przypadku próbowałbym przejśc na wentylowane
michone - Czw Sty 29, 2009 15:13
piter34 napisał/a: | michone napisał/a: | Jakie powinny byc tarcze i klocki?? |
Nie rozumiem rozterki
Jeżeli masz tarcze niewentylowane, to takie są w Twoim egzemplarzu i takich szukaj.
Jeżeli chcesz zmienić na wentylowane, to masz do zmiany zaciski. |
gdyby jej nie bylo to bym nie pisal
zerknij na :
http://www.ebc24.pl/index...y=12704%2C12745
chodzi mi ze jest straszny sajgon z numeracja/modelami. Zadalem pytanie bo moze ktos wymienial i zna konkretne nr. Nie bede zamawial a pozniej odsylal.
thef - Czw Sty 29, 2009 15:14
Michone, przeglądnij sobie różne rodzaje tu, może dojdziesz co i jak :
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php
piter34 - Czw Sty 29, 2009 15:34
michone napisał/a: | chodzi mi ze jest straszny sajgon z numeracja/modelami. |
Porządeczek jest. Do Twojego podchodzi tarcza D851 niewentylowana na przód.
Wentylowana jest D850.
Piszę o tarczach "STANDARD".
BoloSr - Sob Sty 31, 2009 16:15
a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac
thef - Sob Sty 31, 2009 16:20
BoloSr napisał/a: | a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac | Zmierz grubość tarcz i sprawdź czy mieszczą się w dopuszczalnej normie. Rant można spiłować. Jeżeli powierzchnie są w miarę równe i grubość jest ok, nie ma bicia przy hamowaniu, to wystarczy klocki. Ale jak mówisz, że od nowości raczej nie zmieniane, to ja bym zmienił tarcze razem z klockami i do tego płyn - na pewno poczujesz dużą różnicę w jakości hamowania. Wszystko oczywiście zależy także od chęci pozbycia się gotówki .
BoloSr - Nie Lut 01, 2009 14:59
thef napisał/a: | BoloSr napisał/a: | a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac | Zmierz grubość tarcz i sprawdź czy mieszczą się w dopuszczalnej normie. Rant można spiłować. Jeżeli powierzchnie są w miarę równe i grubość jest ok, nie ma bicia przy hamowaniu, to wystarczy klocki. Ale jak mówisz, że od nowości raczej nie zmieniane, to ja bym zmienił tarcze razem z klockami i do tego płyn - na pewno poczujesz dużą różnicę w jakości hamowania. Wszystko oczywiście zależy także od chęci pozbycia się gotówki . |
no ten rancik to troche spory jest wiem ze tarcze sa w dobrym stanie bo napewno nie bija i nie maja dziwnych powierzchni . Ale neihccialbym zalozyc klockow i sie okaze ze zaraz tzra tarcze zmieniac bo juz bedzie malo miecha wiec sprawdze ich grubosc i pomysle bo w sumie 220 zeta to nie tak kwota, a co do plynu to bedzie zmieniany przy okazji robienia tylnych zasiskow
|
|