Zobacz temat - [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce

michone - Czw Sty 29, 2009 14:48
Temat postu: [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
Panie i panowie mam problem. Zaczynam szukać tarcz+klocki przod i szczeki tyl. A w katalogach sajgon jak cholera...

Mam tarcze niewentylowane( i ubolewam nad tym) szukalem zaciskow od wentylowanych ale ciezko jak cholera.

Jakie powinny byc tarcze i klocki?? napisalem juz do epc i czekam na odpowiedz. U zimmermana pokazuje ze niby wentylowane :/

Dodam ze nie chce jakiegos chłamu :(

BoloSr - Czw Sty 29, 2009 14:52
Temat postu: Re: [Rover 200 '98 1.4si]Hamulce
michone napisał/a:
Panie i panowie mam problem. Zaczynam szukać tarcz+klocki przod i szczeki tyl. A w katalogach sajgon jak cholera...

Mam tarcze niewentylowane( i ubolewam nad tym) szukalem zaciskow od wentylowanych ale ciezko jak cholera.

Jakie powinny byc tarcze i klocki?? napisalem juz do epc i czekam na odpowiedz. U zimmermana pokazuje ze niby wentylowane :/

Dodam ze nie chce jakiegos chłamu :(


to zapodaj ATE i bedzie po problemie :)

piter34 - Czw Sty 29, 2009 14:57

michone napisał/a:
Jakie powinny byc tarcze i klocki??

Nie rozumiem rozterki ;)

Jeżeli masz tarcze niewentylowane, to takie są w Twoim egzemplarzu i takich szukaj. :roll:
Jeżeli chcesz zmienić na wentylowane, to masz do zmiany zaciski.

Brt - Czw Sty 29, 2009 15:11

i jarzma :ok: Sam w takim przypadku próbowałbym przejśc na wentylowane ;)
michone - Czw Sty 29, 2009 15:13

piter34 napisał/a:
michone napisał/a:
Jakie powinny byc tarcze i klocki??

Nie rozumiem rozterki ;)

Jeżeli masz tarcze niewentylowane, to takie są w Twoim egzemplarzu i takich szukaj. :roll:
Jeżeli chcesz zmienić na wentylowane, to masz do zmiany zaciski.


gdyby jej nie bylo to bym nie pisal :)
zerknij na :
http://www.ebc24.pl/index...y=12704%2C12745

chodzi mi ze jest straszny sajgon z numeracja/modelami. Zadalem pytanie bo moze ktos wymienial i zna konkretne nr. Nie bede zamawial a pozniej odsylal.

thef - Czw Sty 29, 2009 15:14

Michone, przeglądnij sobie różne rodzaje tu, może dojdziesz co i jak :) :

http://www.tomateam.pl/sklep/index.php

piter34 - Czw Sty 29, 2009 15:34

michone napisał/a:
chodzi mi ze jest straszny sajgon z numeracja/modelami.

Porządeczek jest. Do Twojego podchodzi tarcza D851 niewentylowana na przód. :)
Wentylowana jest D850.

Piszę o tarczach "STANDARD".

BoloSr - Sob Sty 31, 2009 16:15

a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?? ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu :beczy:
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac :bezradny:

thef - Sob Sty 31, 2009 16:20

BoloSr napisał/a:
a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?? ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu :beczy:
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac :bezradny:
Zmierz grubość tarcz i sprawdź czy mieszczą się w dopuszczalnej normie. Rant można spiłować. Jeżeli powierzchnie są w miarę równe i grubość jest ok, nie ma bicia przy hamowaniu, to wystarczy klocki. Ale jak mówisz, że od nowości raczej nie zmieniane, to ja bym zmienił tarcze razem z klockami i do tego płyn - na pewno poczujesz dużą różnicę w jakości hamowania. Wszystko oczywiście zależy także od chęci pozbycia się gotówki ;) .
BoloSr - Nie Lut 01, 2009 14:59

thef napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a ja mam inne pytanie czy mam wymieniac tarzce i klocki czy tylko klocki ?? ?
Bo zauwazylem ze tarcze maja rant a sa od nowosci a klocki juz mi sie koncza z przodu :beczy:
I nie wiem czy komple czy tylko klocki zapodac :bezradny:
Zmierz grubość tarcz i sprawdź czy mieszczą się w dopuszczalnej normie. Rant można spiłować. Jeżeli powierzchnie są w miarę równe i grubość jest ok, nie ma bicia przy hamowaniu, to wystarczy klocki. Ale jak mówisz, że od nowości raczej nie zmieniane, to ja bym zmienił tarcze razem z klockami i do tego płyn - na pewno poczujesz dużą różnicę w jakości hamowania. Wszystko oczywiście zależy także od chęci pozbycia się gotówki ;) .


no ten rancik to troche spory jest wiem ze tarcze sa w dobrym stanie bo napewno nie bija i nie maja dziwnych powierzchni . Ale neihccialbym zalozyc klockow i sie okaze ze zaraz tzra tarcze zmieniac bo juz bedzie malo miecha wiec sprawdze ich grubosc i pomysle bo w sumie 220 zeta to nie tak kwota, a co do plynu to bedzie zmieniany przy okazji robienia tylnych zasiskow :)