Zobacz temat - [R600] Spadek mocy i muł
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Spadek mocy i muł

euronymous - Wto Maj 19, 2009 18:41
Temat postu: [R600] Spadek mocy i muł
Witam ja mam maly problem, a mianowicie wczesniej przy 2k obrotów chyba załączała mi się turbina i Az gwizdała co dawało ostre przyspieszenie a od pewnego czasu jak bym nie czuł turbiny mijam 2k i nic się nie dzieje jak by brak mocy. No i troche kopci przy większym dodaniu gazu dymek czarny ,oleju nie bierze. Wogle taki troche muł się zrobił jak wczesniej dresa na światłach mogłem wziąć z palcem w d… tak teraz staruszek w matizie bierze mnie bez problemu:P
Skiba - Wto Maj 19, 2009 18:42

Zacznijmy od sprawdzenia szczelności węży przy turbinie i intercoolerze itp. następnie samemu możesz sprawdzić kody błędów komputera i się nam pochwalić :D
euronymous - Wto Maj 19, 2009 18:47

No to dopiero jutro się pochwale bo autko zostawiłem pod firmą :P weze sprawdzałem i było wszystko ok. ale dla spokoju duch jeszcze raz to zrobie,pytanie co to intercooler bo laikiem jestem co do mechaniki;/
Tomasz620 - Wto Maj 19, 2009 18:51

jezeli masz mula..too moze zacznij od silniczka krokowego?? a faluja Ci obroty czasami i jak chcesz depnac na gaz to muli>??
euronymous - Wto Maj 19, 2009 18:58

Miałem z tym problem dosc konkretny ale niby mi to naprawili dokładnie 3 miechy temu ale powoli zaczyna powracac,czasem lekko podskoczą obroty ale minimalne falowanie i sporadyczne.no ja gaz do dechy a on jak ślimak
thef - Wto Maj 19, 2009 19:06

Tomek620 napisał/a:
jezeli masz mula..too moze zacznij od silniczka krokowego?? a faluja Ci obroty czasami i jak chcesz depnac na gaz to muli>??
W dieslu nie ma silniczka krokowego. Trzeba sprawdzić te dwa grube węże pod maską (po zdjęciu osłony silnika) oraz taki krótki stożkowy wychodzący z turbiny. Te grube węże łączą się właśnie z intercoolerem (taka aluminiowa chłodnica powietrza tuż przy chłodnicy silnika i klimy).
euronymous - Wto Maj 19, 2009 19:09

Poki co dzieki za wskazówki posprawdzam to, sprawdze błędy i jutro dam znac czy coś wyskoczyło
NEOSSS - Sro Maj 20, 2009 02:11

Weze lub przplywka...
euronymous - Pią Maj 22, 2009 08:56

Sory ze dopiero teraz pisze ale nie dysponuje zbyt dużym wolnym czasem, ale do rzeczy sprawdziłem błędy i nic, weze całe przepływke przeczyściłem i nic …
Brt - Pią Maj 22, 2009 09:31

a spróbuj pojeździc na odpiętej przepływce :ok:
kams - Pon Lip 06, 2009 14:06

euronymous: czy udało Ci się znaleźć powód braku mocy ?
- mam to samo ... totalny brak mocy ... mam to juz od dłuższego czasu,
ostatnio miałem czyszczoną pompę wtryskową, regulowaną, czyszczone wtryski, wymieniony CPW, wymienione filtry ropy oraz powietrza, wymieniony olej, wymieniony górny przewód od intercoolera ... myślałem że pomoże ... a tu i nic ... normalnie nic ... matiz kolegi bierze mnie na światłach ...

jeszcze rok temu przy dwóch tysiącach autko miało piękne odejście do przodu ... a teraz jeżdze tak jakbym ciągnął cały czas za sobą przyczepę ...

darek_SSS - Pon Lip 06, 2009 14:18

ja też tak miałem i musiałem turbo regenerować bo się łopatki zacięły.... oczywiście nie mówię że w waszym przypadku jest to konieczne,po prostu podaję trop.
hrv - Pon Lip 06, 2009 20:07

Raczej turbo do regeneracji, w kazdym razie do sprawdzenia.
Fargo80 - Pon Lip 06, 2009 22:07

ja tez to przerabialem i okazalo sie ze waz
aby bylo zabawnie sprawdzilem je kilka raz a jak w koncu znalazlem dziure to az sam sie zdziwilem
posprawdzajcie czy w okolicach wezy nie macie brudno od oleju no i czy same weze sa czyste czy mokre jak mokre to moze byc oznaka jakies nieszczelnosci

Raptile - Pon Lip 06, 2009 22:11

Fargo80 napisał/a:

posprawdzajcie czy w okolicach wezy nie macie brudno od oleju no i czy same weze sa czyste czy mokre jak mokre to moze byc oznaka jakies nieszczelnosci


rury mogą byc mokre (w granicach rozsądku).
turbina pluje troche olejem ( w 97% sdi tak jest) Niema powodów do paniki.

Fargo80 - Pon Lip 06, 2009 22:20

Raptile, u mnie to wskazalo miejsce ukrytej pod zgieciem dziury
ale tak jak piszesz w granicach rozsądku
:cool: