Zobacz temat - [R75] Wystrzał korka wałka rozrządu??
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Wystrzał korka wałka rozrządu??

mcgregors - Czw Sie 20, 2009 20:36
Temat postu: [R75] Wystrzał korka wałka rozrządu??
Witam wszystkich.
Przejdę od razu do rzeczy nie owijając w bawełnę... Mam Rovera 75 2.0 v6 99r w automacie. Po powrocie z pracy do domu zauważyłem ciągnąca się po trasie jazdy linię oleju kapiącego mi spod maski... Co się okazało wystrzelił mi z niewiadomych przyczyn plastikowy korek (zaznaczony na zdjęciu) wałka rozrządu z którym nie wiem co teraz zrobić na co go ewentualnie wkleić bądź wbić?? (nie wiem nie znam się i strzelałem) Proszę o pomoc...

SeniorA - Czw Sie 20, 2009 21:36

mcgregors, ale to nie ten silnik.
mcgregors - Czw Sie 20, 2009 21:49

Tak wiem bo to od bodajrze silnika 2.5, ale w tym jest ten sam korek bo zdjęcia mojego silnika nie mogłem na szybko znaleść, a chciałem przedstawić obrazkowo problem korka :)
Boncky - Czw Sie 20, 2009 22:27

jezeli sie nie znasz to sie za to nie bierz, podjedz czy podciągnij auto do mechanika, korek tak sobie nie strzela, musiala być jakas przyczyna, może to tylko po prostu pech albo coś w niego trafiło, równie dobrze może korek być uszkodzony albo jego uchwyt, może jakieś ciśnienie za wysokie ? ja bym tego nie ruszał tylko podjechał na oględziny.
sTERYD - Sob Sie 22, 2009 00:43

ten korek jest jednorazowy, po każdym zdjęciu trzeba założyć nowy. Widocznie po ostatnim demontażu został ponownie założony. Takie przypadki już były.
nowe korki masz tu:
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=387

mcgregors - Sob Sie 22, 2009 01:14