Zobacz temat - [R200]obniżanie R
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R200]obniżanie R

erjot86 - Pon Paź 12, 2009 20:41
Temat postu: [R200]obniżanie R
Siemka!
Planuję obniżyć swoją 200 bo wygląda jak na szczudłach.
Myślałem nad zakupem samych sprężyn (jamex) ale...
Ostatnio od mechanika dowiedziałem się dość ciekawej informacji że można seryjne sprężyny przyciąć o jakąś odległość, dzięki czemu automatycznie auto się obniży. Nie znam się na tym całkowicie ale z tego co mi powiedziano amortyzator składa się tak jakby z dwóch części: "gęsto uzwojonej" czyli tej miękkiej i "słabiej uzwojonej" czyli twardej. Z tego co zrozumiałem to odcina się jakąś odległość tej pierwszej części i wynikiem miało by być że będzie nisko i twardo.
Hmmm śmiesznie mi to zabrzmiało ale czekam na wasze opinie.
Nie spotkałem się z podobnym tematem na forum

Pływak - Pon Paź 12, 2009 20:46

Lepiej czym prędzej zmień mechanika i jak nie dysponujesz większą kasą kupuj jamexy... Cięcie sprężyn to chyba dobre jest dla desperatów, komfort zerowy, jak Ci auto zacznie skakać to będziesz się modlił aby utrzymać się na drodze, a amortyzatory wylane prędzej niż na progresywnych...
Raptile - Pon Paź 12, 2009 20:51

HAHA PRZYCIĄĆ SPRĘŻYNY DOBRE. Jak ci życie nie miłe to przycinaj
erjot86 - Pon Paź 12, 2009 20:51

te dwie opinie wystarczą mi na to by mnie skutecznie odstraszyć od tego typu zabiegów.
miałem podobne zdanie na ten temat ale chciałem się upewnić

a jeśli nie jamexy to do 500zł jakie kupić? na allegro nie ma zbyt wiele dedykowanych do rovera
dodam że posiadam kółka 215/40/16

czekam na opinie użytkowników r200 z seryjnymi amortyzatorami i sprężynami jamex

Pływak - Pon Paź 12, 2009 20:54