Zobacz temat - [R400 1,6 16v 96] gaśnie nagrzany
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400 1,6 16v 96] gaśnie nagrzany

raklak - Pon Gru 28, 2009 08:25
Temat postu: [R400 1,6 16v 96] gaśnie nagrzany
Witam gorąco wszystkich klubowiczów
Mam roverka 400 96rok 1,6 16V i podczas jazdy zgasł jak wystygnie odpala pracuje do momentu rozgrzania następnie zaczyna pracować na trzy cylindry i w końcu gaśnie z kolegą który, ma taki sam egzemplarz podmienialiśmy czujnik temperatury, cewką, kopułkę ostatnio czujnik położenia wału i dalej to samo proszę o sugestie co może być?. Zaznaczę że na rozgrzanym silniku wyjeliśmy listwę z wtryskami i za każdą próbą odpalania inny wtrysk przestawał podawać paliwo ja się zapętliłem i nie mam pojęcia co go boli.

chudson - Pon Gru 28, 2009 14:07

pęknięty tłok może powodować utratę kompresji po rozgrzaniu, miałem tak w poprzednim aucie. ale skoro mówisz ,ze przestaje podawać paliwo na wtryskiwacze to dziwna sprawa. a jak sprawdzasz to podawanie paliwa ?
AndrewS - Pon Gru 28, 2009 16:51

to faktycznie dziwny przypadek, w zaleznoesci od wersji mems wtryskiwacze sa sterowane grupowo czyli 4 na raz, albo po dwa
masz lpg??

100procentt - Pon Gru 28, 2009 17:43

może za dużo dostaje powietrza na jeden gar (za bardzo wzbogacona mieszanka) może to być spowodowane uszkodzeniem pompy paliwowej, uszkodzonym przewodem paliwowym, zapowietrzonym układem paliwowym....

mam podobny problem po nagrzaniu się silnika i jutro zabieram się za układ paliwowy...

MÓJ TEMAT

AndrewS - Pon Gru 28, 2009 17:54

100procentt napisał/a:
może za dużo dostaje powietrza na jeden gar (za bardzo wzbogacona mieszanka)


jesli za duzo powietrza, to akurat by bylo odwrotnie, mieszanka by byla za uboga
pozatym kolega pisze o dziwnym zachowaniu sie wtryskiwaczy i zwiazku z temp silnika

warto by bylo tak dla pewnosci sprawdzc cisnienie paliwa, wtedy gdy nie chce zapalic

o zapowietrzeniu sie ukladu, raczej nie ma mowy, odpowietrzenie trwa kilka, kilkanascie sekund, lewego powietrza tez nie bardzo ma jak ciagnac, bo kazda nieszczelnosc powodowalaby wyciek paliwa, a nie zasysanie powietrza