Zobacz temat - [R214 SEi 16V '95 "kanciak"] Alarm przestał trąbić
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R214 SEi 16V '95 "kanciak"] Alarm przestał trąbić


T4P1R - Sro Sty 13, 2010 20:53
Temat postu: [R214 SEi 16V '95 "kanciak"] Alarm przestał trąbić
Witam wszystkich klubowiczów. Wreszcie po dwóch dniach walki mogłem otworzyć roverka bez hałasu (sąsiedzi mieli już chyba dość).Ale po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pozycję II pali się dioda alarmu,z rozruchu nici,wogóle nie kręci . Poza tym zapalają się wszystkie kontrolki i coś się załącza. Czy to pompa paliwowa (średnio orientuję się w mechanice) ? Próbowałem zsynchronizować pilota wg. przepisów jakie znalazłem na forum nic to nie dało. Wymontowałem moduł. Z tyłu jest 4cyfrowy kod, ale z zerem na początku,a na płytce w środku drugi, tym razem bez zer. Karteczki nie znalazłem. Jutro sprawdzę. Jeśli nie zadziała,co robić? Pozostaje tylko serwis, bo kończą mi się pomysły? Pomóżcie proszę.
staf dzięxy dla Ciebie.

AndrewS - Sro Sty 13, 2010 21:16

T4P1R napisał/a:
Ale po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pozycję II pali się dioda alarmu


trzyma immo

T4P1R napisał/a:
Próbowałem zsynchronizować pilota wg. przepisów jakie znalazłem na forum nic to nie dało


bateria w pilocie ok ??
masz drugi ??

T4P1R - Sro Sty 13, 2010 23:41

AndrewS, Bateryjka w pilocie jest ok,na drugiego pilota muszę zaczekać . Na razie męczę sie na dorabianym kluczyku (oryginal będzie w piątek),ale do tej pory wszystko było git. A co sądzisz o cyferkach na płytce modułu? Pozdro i dzięx dla Ciebie.
AndrewS - Czw Sty 14, 2010 01:18

T4P1R napisał/a:
A co sądzisz o cyferkach na płytce modułu?


watpie zeby to byl ten numer, numer mozna odczytac przy pomocy kompa serwisowego testbook T4

pytam sie o baterie, bo ostatnio mierzylem niby nowe GP, a polowa z 10 szt miala napiecie 0,8, a nawet 0,1 V :shock:
tylko to byly takie mniejsze

T4P1R - Pią Sty 15, 2010 10:01

AndrewS, baterie sprawdziłem miernikiem,żeby mieć 100% pewności,w tej z pilota było 3,03 V ,nowa 3,5 V choć pisze 3 V. To normalne, czy coś zburaczyłem? Przyznam, robiłem to pierszy raz :wink: ,miernik kumpla, ponoć dobry, ustawilem na 20V.
Pozdrawiam.