Zobacz temat - [ MG ZR 160 ] Lublin B+G
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [ MG ZR 160 ] Lublin B+G

wyseq - Pon Kwi 19, 2010 20:14
Temat postu: [ MG ZR 160 ] Lublin B+G
http://allegro.pl/item992..._160_rover.html

lub

http://paa.pl/mg_zr_160_rover-992239520.html

Umówiłem sie na jutro na oglądnięcie auta. JEstem z LBNa więc sobie podskocze...
Gadałem z nim chwilę o gazie, który założył... niestety nie jest to sekwencja. Założył jakiś zwykłą, prostą instalację...

Czytałem w FAQ, że do tych aut powinna być minimum sekwencja. Jak to ma się w praktyce?

kprzemo24 - Wto Kwi 20, 2010 15:00

wyseq napisał/a:
niestety nie jest to sekwencja


Czyli ten gaz jest nic nie warty, a osiagi na gazie nawet nie beda zblizone do tych na benzynie. Dla mnie to bez sensu wkładac do tego auta zwykły gaz.... :roll:

Zwróc uwage na prawe drzwi, bo kolor znacznie się odznacza. Pzoa tym poduszka kierowcy jakaś dziwna, od rovera chyba:/

wyseq - Sro Kwi 21, 2010 07:56

kolo jak założył gaz oczywiście wspomniany nie-sekwencyjny to mu coś tam strzeliło i teraz po wymianie świec ma zamontowany filtr stożkowy... jak to ma się do tego silnika??
sobrus - Sro Kwi 21, 2010 08:16

Zwykły gaz do sportowego samochodu ... polak potrafi. Trzeba było sobie lanosa kupić :sad:
Poza tym ten silnik ma plastikowy kolektor dolotowy i tylko gaz sekwencyjny jest dla niego bezpieczny. Właśnie dlatego że zwykły moze strzelić.

Lepiej kup sobie MG bez gazu i sam zagazuj.

praktis - Sro Kwi 21, 2010 09:04

wyseq napisał/a:
kolo jak założył gaz oczywiście wspomniany nie-sekwencyjny to mu coś tam strzeliło


Strzał w dolot i szlag trafił obudowę filtra powietrza.
Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany.

wyseq - Czw Kwi 22, 2010 09:23

a można wymienić instalację? na sekwencję?
pajda - Czw Kwi 22, 2010 12:10

wyseq, popatrz jeden post do góry ! praktis, napisał
praktis napisał/a:
Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany.
:wink:
wyseq - Czw Kwi 22, 2010 12:56

pajda napisał/a:
wyseq, popatrz jeden post do góry ! praktis, napisał
praktis napisał/a:
Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany.
:wink:


spoko, zrozumiałem, że się da po tym jak napisał. Widocznie w mojej odpowiedzi nie przekazałem tego należycie :oops:

Chodziło mi o to, że czy taka zmiana instalacji gazowej nie spowoduje jakiś większych uszkodzeń. Czy jeśli mechanik jest ogarnięty to będzie to taka "formalnośc" dla niego...

I jak to wygląda w kosztach.
Gdy np. koszt nowej instalacji - z robocizną i częściami kosztuje ok 3000 to mniej więcej ile tutaj może kosztować...

kprzemo24 - Czw Kwi 22, 2010 15:05

wyseq napisał/a:
Gdy np. koszt nowej instalacji - z robocizną i częściami kosztuje ok 3000 to mniej więcej ile tutaj może kosztować...


pewnie z 2500

A po co chcesz do tego pchac ten gaz?

wyseq - Czw Kwi 22, 2010 15:20

doczytałem się, że do tego auta się nie powinno wsadzać instalacji NIE-sekwencyjnej. Dlatego idąc tym tropem wolę, aby wszystko współgrało ze sobą jak należy i oprócz wymiany filtrów, płynów oraz innych eksploatacyjnych części to trzymać się od warsztatów jak najdalej :)

sam nie mam serca zeby taki silnik zagazować :) wiec szukałem gotowego :P

sobrus - Pią Kwi 23, 2010 10:13

te stereotypy... gazowanie silnika nie jest niczym złym.
Ale oszczędzanie na instalacji i jej serwisie/regulacji - jak najbardziej..

Dlatego najlepiej gazować samemu, niż potem poprawiać po oszczędnych.

Dobry i niedrogi zestaw - komputer STAG i wtryski magicjet. Do tego niezły reduktor (Alaska w tym wozie całkiem odpada) i można jeździć.

Markzo - Pią Kwi 23, 2010 18:16

mi za przeróbke 2gen na sekwencje znajomy warszat powiedział 1300zł, normalna cena to 1700zł u nas, stag300+ :)