Zobacz temat - Zakup Rovera - klika pytań.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Zakup Rovera - klika pytań.

Pawel_K - Sob Maj 01, 2010 19:42
Temat postu: Zakup Rovera - klika pytań.
Witam wszystkich forumowiczów.
Z racji chęci posiadania auta jakim jest Rover 200 założyłem konto na forum :)
Mam jednak kilka pytań co do samego auta.
Chciałbym przeznaczyć na auto w sumie kwotę do 10 tys złotych.
Roczne przebiegi planuję na ok 20 tys km w większości po mieście.
Jestem studentem elektroniki więc koszty napraw i eksploatacji są dla mnie rzeczą priorytetową.
Zastanawiam się nad silnikiem diesla ale podobno do diesla części są droższe niż do benzyny.
W benzyniakach z kolei problemem jest ta felerna uszczelka pod głowicą.
Nie zależy mi na dużej mocy. Raczej stawiam na na ekonomię.

Co byście wybrali na moim miejscu ??
Domyślam się, że silnik 2.0 SD 86KM to nie poczciwy wolnossący diesel tylko turbodoładowany ??
Ciekaw jestem jak się sprawuje na słabszym jakościowo paliwie.

Czy te Roverki miały ocynkowaną karoserię ?? jedne źródła mówią, że tak, drugie, że nie ;/
Głównym atutem, który mnie przyciąga do tego auta jest ładny wygląd i nieduża cena przy niezłym wyposażeniu.
Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego te auta skoro są dobre i nieźle wyposażone nie są wygórowane w cenie.

cirek - Sob Maj 01, 2010 20:12

Polecam lekturkę

http://www.roverki.pl/art...ne%20techniczne

http://www.roverki.pl/article.php?sid=357

P.S. Ja mam takiego R200 SD z silnikiem 86 i jestem zadowolony :D

Pawel_K - Sob Maj 01, 2010 20:15

Ten silnik ma przepływomierz ??
Coś na forum znalazłem, że jest ale można go wyrzucić bo steruje tylko egr ??

witek2010 - Sob Maj 01, 2010 21:40

Dołączam się do tematu. Też intersuje mnie ten model i dziwi mnie ta cena tych samochodów. Pewnie dlatego jest taka bo większość to przekładańce z anglika :/
Czy silniki rovera lubią gaz? Może ktoś się wypowiedziec kto ma zamontowany.

Krzysi3k - Sob Maj 01, 2010 22:02

witek2010 napisał/a: