Zobacz temat - [R75] Proszę o opinię przed zakupem.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [R75] Proszę o opinię przed zakupem.

RJ - Pon Maj 10, 2010 13:50
Temat postu: [R75] Proszę o opinię przed zakupem.
Witam.
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich użytkowników forum.
Na imię mi Rafał, mieszkam w Wawie rocznik tomahowk 77` ;)

Jeśli idzie o auta, jestem kompletnym laikiem/nogą stad prośba do Was, nieco lepiej rozeznanych w temacie, o ocenę autka.
Wybór - cóż, przyznam się iż autem nie będę jeździł ja...lecz moja ładniejsza połowa.
Będzie to Jej pierwszy pojazd w ogóle, niedawno temu stała się "prawomocną" uczestniczką naszych swojskich dziur i kolein( w skrócie - zdała prawko za 1 podejściem).
Nie będąc zdecydowaną(oglądaliśmy sporo samochodów) zobaczyła akurat TEN wóz i...klops, wpadła.Wszystko odbywa się na zasadzie MUSZĘ GO MIEĆ, ja patrzę na to nieco chłodniej i staram się poczytać tu i tam o marce, modelu.Wiadomo jednak że wiedza a praktyka to dwie różne kwestie i chciałbym od praktyków zasłyszeć już tytułową opinię.


Zatem, auto byliśmy oglądać, żona chwilkę się nim potoczyła po parkingu - była zachwycona.
Ja oglądając powierzchownie nie stwierdziłem jakichś ognisk rdzy, czy szkód "typowo" parkingowych.
Jedyne co mocno rzuciło mi się w oczy to nieadekwatnie wytarta kierownica w stosunku do reszty tapicerki(skór siedzenia, boczków etc)
Właściciel poinformował mnie także, że auto było zakupione(sprowadzone) od belgijskiej ambasady.
Martwi mnie także stan licznika - zdaje się być malutki jak na rocznik 99`
oczywiście nie jest to regułą, wiem z autopsji - mój teść jest 1 właścicielem auta(innej co prawda marki), auto ma od 97` a na liczniku 130 000...i nie zamierza sprzedawać.

Nie wiem czy dobrze się przygotowałem, czytając forum znalazłem "szukajke" VIN, sprawdziłem numer który otrzymałem od właściciela.
Po sprawdzeniu otrzymałem taki wynik:


Tu z kolei podaję link oraz zrzut aukcji wraz z opisem:


link: