Zobacz temat - [MG ZR] zna ktoś? co sądzicie?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [MG ZR] zna ktoś? co sądzicie?

Bodzio1 - Sob Maj 15, 2010 15:28
Temat postu: [MG ZR] zna ktoś? co sądzicie?
Witam, ostatnio moją uwagę przykuł taki oto MG: http://www.otomoto.pl/ind...w&id=C10357822. Chciałbym poznać Waszą opinię nt. tego egzemplarza zanim pojadę obejrzeć go osobiście (kawałek drogi jest). W rzeczoną bezwypadkowość nie chce mi się wierzyć, pytanie tylko czy auto jest solidnie zrobione i jaki był zakres naprawy (podejrzany brak jakichkolwiek emblematów na tylnej klapie). Wszelkie opinie, uwagi, spostrzeżenia mile widziane:)

Pozdrawiam

kprzemo24 - Sob Maj 15, 2010 15:41

Chyba widziałem już go gdzieś na forum...
leszczu - Sob Maj 15, 2010 15:48

Tak. :grin: . Był już opisywany na forum :grin:
Bodzio1 - Sob Maj 15, 2010 16:16

Hmm, te uśmieszki świadczą o tym, że mina? Może troszkę więcej szczegółów zapodacie?
leszczu - Sob Maj 15, 2010 17:09

Za bardzo nie znam się na MG, ale
-spasowanie wygląda chyba :ok: .
-tak jak zauważyłeś brakuje mu emblematu MG z tyłu na klapie.
-sprzedawca pisze o el. lusterkach, a ten MG ich nie posiada
-brak fotki silnika

Bodzio1 - Sob Maj 15, 2010 20:48

Przed ewentualnym wyjazdem na pewno poprosiłbym o dobrej jakości zdjęcia komory silnika. Może ktoś jeszcze się wypowie? Generalnie jeżeli blachy byłyby w dobrym stanie to np. uszczelka pod głowicą przy pewnej korekcji ceny by go nie dyskwalifikowała.

Pozdrawiam

Krzysi3k - Nie Maj 16, 2010 12:21

Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że ten MG już dość długo wisi na allegro. Ale to nie musi oznaczać, że to szrot. Bardzo ładne alusy ;)
kprzemo24 - Pon Maj 17, 2010 12:45

Krzysi3k napisał/a:
MG już dość długo wisi na allegro


Jakbyś spzredawał jakiś samochód to byś wiedział że w dzisiejszych czasach sprzedać JAKIKOLWIEK samochód jest niezwykle trudno... Nawet perełki które są okazjami...

SzigiDigi - Wto Maj 18, 2010 13:08