Zobacz temat - [All] Warsztaty, sklepy - Lubelskie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [All] Warsztaty, sklepy - Lubelskie

monia0023 - Pon Sie 31, 2009 22:09
Temat postu: [All] Warsztaty, sklepy - Lubelskie
Witam wszystkich miłośników najpiękniejszych samochodów. Jestem nowym forumowiczem, ale starą miłośniczką tej marki. Od 12 lat jeżdżę R 620 Si, a od kilku dni jestem również posiadaczką ROVERA 75 turbodiesel z pełnym wypasem. Moim cudem 620 przez te wszystkie lata opiekował się jeden mechanik i praktycznie korzystałam z jego usług tylko w zakresie wymian eksploatacyjnych auto jest nadal bezawaryjne i dlatego na razie nie mogę się z nim rozstać. Wiem jednak, że fachowiec specjalizował się w HONDACH a teraz mam silnik od BMW. Nowy nabytek nie przejawia żadnych niepokojących objawów ale szukam dobrego warsztatu w Lublinie lub okolicach, który dysponuje komputerem i któremu można zaufać. Na stronie roverki.pl znalazłam jeden warsztat, ale opinie o nim są skrajnie różne i sama nie wiem na ile mogę im zaufać. Pozdrawiam wszystkich serdecznie
kasjopea - Pon Sie 31, 2009 22:13

monia0023, proszę poprawić temat zgodnie z Zasadami Kącika.
sobrus - Wto Wrz 01, 2009 08:02

Ten jeden to BAFO?
Nie są źli, widziałem u nich już R200, R600 oraz mojego R400.
Więc Roverki nie sa im obce.
Mają podobno komputer.
Można spróbować.

staf - Wto Wrz 01, 2009 08:25

Kiedys ktos pisał na temat warsztatu w Lublinie. Poszperałem troche w archwach :razz: i znalazłem to:
Auto-Perfekt Marek Mulak
Mechanika, diagnostyka, klimatyzacja, chiputining

Branża: Samochody - silniki, mechanika

Lublin, ul. Turystyczna 114

Niestety nie ma numeru telefonu. Ale może warto podjechać i zapytać.

monia0023 - Czw Wrz 03, 2009 07:51

Bardzo dziękuję za adresy, jednak to smutne, że w naszym regionie jest tak mizerna oferta. Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 15:20 ]
Witam ponownie, po kilku dniach poszukiwań wiem kogo NIE POLECAM: inż. Przemysław Dąbrowa Karasiński - Elektronika, Lublin, ul. Południowa 7. Pełna nonszalancja w traktowaniu Klienta. W sumie nie mogę się wypowiedzieć o jakości usług, ale po pierwsze: jak tylko mnie zobaczył stwierdził, że jeżdżę nawiększym badziewiem jakie widział. Na moje pytanie dlaczego tak twierdzi, podsumował że ciągle się psują. Plac zapchany wszelkimi markami, ale żadnego Roverka tam nie widziałam. Po drugie: nie umówił się na żaden termin, wręczył wizytówkę z nr tel. i kazał dzwonić na drugi dzień. Przez cały dzień nikt nie odbiera telefonów, więc wsiadłam w samochód i pojechałam drugi raz. Na wejściu usłyszałam, że wszyscy pracują więc nikt tam nigdy nie odbiera telefonów a najbliższy termin to za miesiąc. Nie wiem czy to awersja do marki czy męski szowinizm, jednak wszystim Roverzystom serdecznie odradzam tego fachowca :evil: Pozdrawiam

sebko - Nie Paź 10, 2010 21:25
Temat postu: [R75] Mechanik - Lublin
Witam mam pytanie poszukuje dobrego i sprawdzonego mechanika z Lublina albo okolic który wymienił by rozrząd w R75 2.0 v6 z góry dzięki
tomekh01 - Czw Sty 06, 2011 22:36

Mechanika, który zaopiekuje się moim Roverkiem 75 z okolic Wawy.
pajda - Pią Sty 07, 2011 00:25

sebko, Ja kiedyś przejazdem zawitałem tutaj

Rover, Land, Petrobud. Serwis samochodowy
21-050 Wierzchowiska Drugie; 101a 81 581 08 98 ‎

jest to serwis który pozostał po salonie Rovera

http://maps.google.pl/map...408277810504471

Zapytaj również Hvila on właśnie mi pomagał jak miałem mały problem z autem w Lublinie

kacper - Pon Lut 21, 2011 15:59

Na serio nie ma nikogo rozsądnego ?? :mad:
kacper - Pon Lut 21, 2011 16:01

pajda, Nie polecam. Chcieli mi zamiast rolek wmówić kolo 2masowe. :neutral:
przemolka1 - Pon Lut 21, 2011 16:42

Podłacze się pod temat tylko Olsztyn warmia i mazury chodzi o wymiane silnika i skrzyni
pajda - Pon Lut 21, 2011 21:15

kacper, Mi za tylną piastę zawołali 450zł+robocizna. Zakupiłem część na alledrogo i podjechałem do znajomego 250 zł (część)+50zł na flaszkę i tym sposobem zaoszczędziłem 150zł. Gdy zaproponowałem, że dowiozę cześć to nagle facet mówi, że nie wie czy będzie czas, miejsce,wolny mechanik itp .... :???:
hvil - Pon Lut 21, 2011 21:31

ja tam nie narzekam.:-)
sobrus - Wto Lut 22, 2011 08:25

Byłem w zeszłym roku w tym zakładzie o którym pisał Staf i moim zdaniem jest OK.
Podpieli kompa zdiagnozowali ABS, nie było problemów.
Mają też speca-elektronika od trudnych przypadków.
Oprócz mojego był tam jeszcze jeden lub dwa roverki.

Generalnie jak do tej pory nie było większych problemów z serwisem niż w przypadku aut innych marek.

kacper - Wto Lut 22, 2011 12:44

sobrus, chyba się skuszę.

Jakby ktoś szukał to tu pełne dane wspomnianego warsztatu :

Adres:
ul. Turystyczna 114
20-230 Lublin
woj. lubelskie

Kontakt:
Telefon: (81) 745-13-55
Fax: (81) 745-13-55
Tel. kom.: (502) 35-02-05

Godziny otwarcia:
9-18 sob 9-14

kacper - Wto Lut 22, 2011 13:14

Był ktoś może kiedyś tu :

AUTO PERFEKT Marek Mulak
Adres:
ul. Turystyczna 114
20-230 Lublin
woj. lubelskie

Kontakt:
Telefon: (81) 745-13-55
Fax: (81) 745-13-55
Tel. kom.: (502) 35-02-05

i może powie mi ktoś coś na temat jakości ceny itp ??

sobrus - Wto Lut 22, 2011 13:18

Byłem tam tylko z ABS ale zrobili dobre wrażenie.
Z tego co jednak mówią nie boją się bardziej złożonych napraw (takich gdzie nie od razu widać usterkę).
Widziałem tam właśnie R75 więc nie będzie to ich pierwszy pacjent tego typu.

monia0023 - Sro Lut 23, 2011 20:37

kacper, a masz jakiś konkretny problem ?
W AUTO PERFEKT wymieniałam płyny ustrojowe w ubiegłym sezonie. Pozostało mi wrażenie, że najtaniej nie było. Miałam problem z klimą i podłączali mojego pieszczocha do kompa. Diagnozy nie udało się im postawić. Finalnie klime zdiagnozował Aples na forum i diagnoza była prawidłowa. Mechanik, który wymieniał mi filtry chwalił się, że R75 dla niego nie pierwszyzna, przerabiał sprzęgło z land rovera i dopasowywał do 75-ki.
W Wierzchowiskach wymieniałam wahacze - bardzo sprawnie i drogo. Szwagier robił sprzęgło w R45 - bardzo sprawnie i tanio. Widać ja nie umiem negocjować :/
Z moich doświadczeń: warto diagnozę mechanika przegadać na forum, co oszczędza czas i pieniądze :mrgreen:

kacper - Sro Lut 23, 2011 20:51

monia0023, sporo

Cos mi cyka jakiś plastik czy coś o coś stuka , raz wciśniętym sprzęgle , a niekiedy na puszczonym.
Jak wcisnę sprzęgło częśćiowo znika odgłos, lub jak dodam gazu i obrozy wzrosną do powyżej 800obr.

W zawieszeniu coś się tłucze , zrobiłem już tuleje wahacze itp, nawet raz regenerowałem maglownice a ktoś ostanio stwierdził że to coś na maglownicy.
Kończą mi się pomysły z zawieszeniem.

Popodginać mi trzeba uszy wydechu bo się tłucze w połowie o belkę a wymieniłem gumy.

I jak lubią dobre usterki to może by chcieli rozebrać deskę i znaleść jakieś dziadostwo co cyka i cyka na około 2tys/obr.

I jeszcze trzeba zajrzeć do centralnego raz działa super a raz by otworzyć wszystkie drzwi trzeba kilka razy kliknąć.

Próbowałem wszystkiego opisane na forum i nic.

No i szukam speca co mi z moje CDT wydusi wersje 136 konna a nie 116 , z tego co wiem to kwestia mapy paliwowej jednostki są te same.

I to chyba na tyle tych usterek.

monia0023 - Sro Lut 23, 2011 21:19

kacper,
Jeżeli chodzi o zawieszenie, ja powodowana strachem po, niegroźnym na szczęście, wypadku mojego syna - sworzeń w R620 i położone koło, pojechałam do SABATU na diagnostykę zawieszenia. Wydaje się, że robili to bardzo dokładnie, bo trwało to baaardzo długo. Czekałam dobrze ponad godzinę. Oni wskazali na kończący się sworzeń z jednej strony, więc wymieniłam całe wahacze z przyległościami.
Co do cykania czy stukania, ja założyła bym temat na forum. Może ktoś coś podpowie i łatwiej Ci będzie gadać z mechanikiem. Generalnie w Wierzchowiskach niewątpliwie mają duże doświadczenie z naszą marką, chodzi o sprawy mechaniczne. Elektryką się raczej nie zajmują. Wiele osób poleca elektryka na Radomskiej, który podobno zajmuje się nawet najmnieszymi pierdołkami :wink: Jak Ci zależy to poszukam adresu.
Co do trzasków w pulpicie to jeździmy klekotkiem, więc nie wiem czy nie powinieneś ich po prostu pokochać :roll:
O zmianie mapy silnika sama myślę od jakiegoś czasu i z Lublina nie polecę nikogo na 100% Tu nie warto ryzykować. W tym temacie śledzę forum i myślę, że lepiej podjechać do speca poleconego przez innych użytkowników.

PS
Kończy mi się ręczny i chyba będę go robić w Wierzchowiskach, ale części kupię sama.

[ Dodano: Sro Lut 23, 2011 21:19 ]
kacper,
Przyjedź na spota, kolega Hvil ma doświadczenie w R75 i może coś Ci podpowie.

kacper - Czw Lut 24, 2011 13:11

monia0023, Spota chętnie bym przywitał ale przy obecnym zajęciu nie mam możliwości się kompletnie odciąć pracuje zazwyczaj 24h (12h w biurze a resztę dyżur), a nigdy nie wiadomo kiedy będę potrzebny....
Plus jeszcze mała kochana córeczka i uwierz na serio brakuje już czasu by nawet samemu posiedzieć przy jak to powiedziałaś klekocie.

Jednak do SABATU się wybiorę na przegląd zawieszenia.
"Co do trzasków w pulpicie to jeździmy klekotkiem, więc nie wiem czy nie powinieneś ich po prostu pokochać" <- tylko te moje trzaski przyszły z wiekiem i są czasami głośniejsze od radia :)

Do Wierzchowisk mam uraz, zamiast rolek od pasków chcieli mi wymienić koło dwumasowe, a robi to jak pewnie wiesz nie małą różnicę cenową.

monia0023 - Czw Lut 24, 2011 15:57

kacper napisał/a:
Do Wierzchowisk mam uraz, zamiast rolek od pasków chcieli mi wymienić koło dwumasowe, a robi to jak pewnie wiesz nie małą różnicę cenową.

Ja także nie ufam żadnemu mechanikowi, dlatego każdą usterkę konsultuję na forum i dopiero uzbrojona w wiedzę ruszam do warsztatu :wink:

hvil - Czw Lut 24, 2011 18:30

wpadnij na spot ew. jak coś doskwiera co nikt sie nie chce podjac zawsze mozesz podjechac , a ja chetnie obejrze sobie kolejna 75 na plac scanii jakimś wieczorem na felinie ja mieszkam obok niego;) ino kontakt wczesniej:)

Dobrego mechanika ma też marta i zgred ale on chyba by marudził żeby sie 75 w dodatku trudno diagnozowalnych dolegliwości naprawiac bo on i tak ma mnostwo roboty:)

Najlepiej niedziela 19 h:) stolarnia:)

kacper - Pon Wrz 26, 2011 15:40

hvil, Jak stoisz z czasem w tym tygodniu ?
Może któregoś dnia bym podjechał ? ostatnio mam stosunkowo blisko gdyż z Grabskiego :)

kalafior - Pon Gru 12, 2011 20:16

kobitka dzis porysowala mi zderzak z przodu i pytanko ile biora teraz za pomalowanie tego elementu :?:
Alex_Tom - Pon Lip 16, 2012 23:26

Chcę koniecznie podłączyć T4 choćby się paliło i waliło. W całym temacie mowa o Lublinie. A może coś z północnej części województwa? Interesuje mnie Biała Podlaska, chociaż pewnie nikogo tu nie ma z Białej P. :mrgreen:
Do lublina 100km w jedną to tak o mi się chce, ale jak trzeba..

hvil - Pon Lip 16, 2012 23:30

Alex_Tom, jedź do wawy:) niema innej opcji w okolicy na t4
Alex_Tom - Pon Lip 16, 2012 23:39

hvil napisał/a:
jedź do wawy

już nie przesadzajmy. Wolałbym w ciemno do Lublina jechać.
Kurcze rzadko spotykane te T4. Obczaję u siebie serwisy i wtedy Lublin.
A jakie jeszcze marki aut korzystają z T4 i są przystosowane pod niego jak Roverki?

hvil - Wto Lip 17, 2012 00:16

Alex_Tom, nie od dzisiaj szuka się t4 w naszej okolicy i nie Ty jeden:-) NIE MA! To sprawdzone zweryfikowane i poddane badaniom niezależnym. Ale jeśli chcesz to szukaj:) daj znać jak coś znajdziesz. Ale w naszej okolicy nie ma t4 są różne inne dziwadła łykające czasem 75 w zależności od kwarty księżyca i kierunku wiatru.

Najbliższe t4 to Tomi114 na południe Polski lub Mariusz w Wawie.

Alex_Tom - Wto Lip 17, 2012 00:21

I nawet u Ciebie w Lublinie nic :shock: ?
No to Wawa, ale to kiedyś przy okazji

hvil - Wto Lip 17, 2012 00:30

Alex_Tom, w lublinie:
U mnie domowy elm łyka silnik i błędy ale w moim roczniku 2004 i w 25 zgreda.:-)
W świdniku Diagun Launch łyka te poniżej 2003 rok.

Kolegi Przemka kolega ma sprzęt-kompa - co podobno robi wszystko nawet laskę zrobi w 75 ale to nie t4. Jeszcze jeden kolega się wypowiadał że w skodzie jest ktoś kto dobierze się do 75 ale to też nie t4. No i na bursakach jest człowiek z czymś. Co to nie wiem ale 30 błędów usunąć potrafił w serii K:)

Alex_Tom - Wto Lip 17, 2012 00:37

ELM to i ja mam a do takich powierzchownych rzeczy to i ja mam dostęp do CDIF/II no ale to nie T4 bo chodzi mi m.in. o funkcje.
Dobra, dzięki za wywiad :wink:

jawin - Nie Sty 20, 2013 14:53

Witam!
Czy coś się zmieniło w Lublinie w temacie T4, czy wciąż głusza? Kol. hvil coś pisał o południu Polski... Można wiedzieć gdzie?

tomi24lbn - Wto Kwi 02, 2013 19:28

Nic się nie zmieniło :) Ten warsztat radze omijać szerokim łukiem . Auto-Perfekt Marek Mulak
Mechanika, diagnostyka, klimatyzacja, chiputining

Partacz i kłamca uszkodził mi skrzynie (automat) sprawa skierowana do sądu ;)

michal9o90 - Czw Sie 01, 2013 18:03
Temat postu: [R75]Naprawa Rovera seria K, Gdzie w lublinie PILNA SPRAWA!!
Witam wszystkich i od razu przechodzę do meritum sprawy.

Potrzebuję kogoś kto albo naprawi mi rovera, albo stwierdzi, że wywaliłem parę tysięcy w błoto, ale przynajmniej będę wiedział na czym stoję. Własciwie, piszę tą wiadomość w imieniu ojca, ale co za różnica xD.

Rover z automatyczną skrzynią biegów, silnik seria K, sprowadzony z belgii kupiony od jakiegoś tam gościa z autokomisu, samochód bez tablic rejestracyjnych, więc właściwie nie do ruszenia póki co, no ale z kompletem dokumnetów.

Samochód jeździ, tyle można powiedzieć, jednak problem to prawdopodobnie to o czym wszyscy piszą uszczelka głowicy, mam nadzieję, że silnik nie jest do wyrzucenia. W każdym razie, płyn chłodniczy znika i nigdzie nie wypływa, więc wszystko wskazuje na to, że miesza się z olejem, zresztą cały pojemnik na płyn cłodzący jest w oleju w sensie, obtłuszczony, czuć olejem itp.

Gdyby ktoś był wstanie rzucić okiem na mojego rovera i stwierdzić, czy da się to naprawić byłbym wdzięczny.

Pisac na gg 8806805, albo dajcie namiary do siebie to zadzwonię. Albo może polecicie jakiś zakład w lublinie w którym byliby wstanie naprawić to? Słyszałem, że może RK niedziałek na warszawskiej.

van-reiv - Czw Sie 01, 2013 18:42

Ja nie spełnia miesiąc temu kupiłem "okazyjnie" R45 i co... okazało się że głowica była pęknięta, do wymiany poszła uszczelka, śruby i oczywiście musiałem samą głowicę wymienić, do tego doszło parę pierdółek w zawieszeniu itd - skończyło się na sumie 2500 zł - robiłem w Piaskach i sprawdzonego mojego mechanika. Póki co ja jestem zadowolony - silnik po kapitalnym remoncie można powiedzieć - jest na dotarciu.

Jakby Piaski Ci odpowiadały to namiary mogę dać, ale co do samego Lbn to nie znam gości, ale może ktoś inny coś szepnie.

powodzonka

michal9o90 - Czw Sie 01, 2013 18:51

Spoko jak możesz to daj namiary, przydadzą się jeśli nikogo z lublina nie znajdę. Chodź na razie poczekam, może się jeszcze ktoś odezwie.

Ojciec też nie podejrzewał przekrętu bo niby wszystko wyglądało dobrze, a cena w miare adekwatna, chodź później dość łatwo zszedł z ceny trochę co było dziwne. No ale co poradzić, zwrócić nie można, bo widziały gały co brały. Teraz po prostu mam nadzieję, iż da się go uratować. Trochę nie uśmiecha mi sie wydawać ponad 2 tysiaki, ale jak trzeba będzie to trzeba, ważne aby go uratować.

van-reiv - Pią Sie 02, 2013 00:02

michal9o90 napisał/a:
Spoko jak możesz to daj namiary, przydadzą się jeśli nikogo z lublina nie znajdę. Chodź na razie poczekam, może się jeszcze ktoś odezwie.


Poszło na priv.
Daj znać co i jak.
pozdrawiam

michal9o90 - Czw Sie 08, 2013 16:39

Nie jest to jednak uszczelka pod głowicą, przynajmniej z wstępnych oględzin tak stwierdził pewien mechanik z lublina.

W środe odstawiam samochód na warsztat i się okaże co to.

W każdym razie płyn nie miesza się z olejem.

Niestety Silnik się tak czy siak gotuje, tak jakby nie było obiegu płynu chłodzącego.

Najlepsze jest to, że gdy trochę sie zagrzeje silnik, potem wyłacze go i odkrece pojemnikz płynem chłodzącym to wywala do góry cały płyn, oczywiście jest to zrozumiałem ciśnienei itd. ale Co z tego, w innych samochodach tak probowalem, i plyn podskakiwal, ale nie wylewał się, ani tym bardziej nie znikał z pojemnika.

A tutaj gdy otworzysz po przejechaniu, to jedna sprawa ze go wywala, a druga, że jesli go powoli otworzysz tak aby wyszlo ciśnienie, a żeby płynu nie wywaliło, no to płyn wsiąka jak kamfora, znika z pojemnika i nie wiadomo gdzie wpada.

Do tego z cieniej rurki, która chyba powinna odprowadzać płyn chłodniczy do chłodnicy, słychac tylko syczenie z niej, i widać jak gorące powietrze z niej paruje.

Nie wiem co tam nie działa, czy cała chłodnica do wymiany, czy termostat, no nie wiem, nie znam się.

Ostatnia spraaw, to ostatnio jedna osoba powiedziała mi, że czuć wilgoć w samochodzie, więc może gdzieś jednak ten płyn wypływa, tylko pytanie gdzie :)

Mam nadzieję, że koleś z warsztatu mi pomoże, chodź w lublinie ciężko o specjalistów od Roverów.

van-reiv - Czw Sie 08, 2013 17:17

michal9o90 napisał/a:
... w lublinie ciężko o specjalistów od Roverów.


Nie tylko w Lublinie - ogólnie w lubelskim przydałby się jakiś jeden sprawdzony mechanik znający się na ROVERkach, a tak pozostaje metoda prób i błędów w sprawdzaniu mechaniorów...

michal9o90 - Sob Sie 17, 2013 21:45

Mam pytanko czy ten warsztat opisany w dziale części i warsztaty nada się?

Mianowicie:

AUTO-NAPRAWA Jerzy Olszak

O Roverze 620 Si wie wszystko. Generalnie nie przeraża ich żadna marka. Solidni fachowcy z odpowiednim podejściem i do auta i do właściciela. Rozsądne ceny. Możliwość zakupu części.
Droga Męczenników Majdanka 74
20-325 Lublin

Może on da radę z Roverem 75? Proszę o szybką poradę lub opinię o tym Panie, bo w poniedziałek chcę już umówić mechanika.

Hetmann - Sro Sie 28, 2013 10:24

Jest jeszcze PermixCar http://www.pemixcar.pl/
w necie jako sklep ale mieli tez warsztat w Jakubowicach Kon.
Wprawdzie specjalizuja się w BMW ale robili juz kilka rzeczy z moim roverkiem i jest ok

bundylp - Czw Sty 23, 2014 20:43

Potrzebuję pomocy odnośnie wymiany szyby przedniej w swoim R200. Wczoraj jeszcze nic nie było a dziś rano... pęknięcie na wysokości wycieraczek przez całą długość :( Dzwoniłem już do Hanesco 520zl i Daglass 370 (chiński zamiennik) i 490 sekurit. Macie namiary na inne zakłady gdzieś w lublinie? Może ktoś wymieniał w R200 i poleci tańszą usługę :P Z góry dziękuję.
marcin316 - Pią Sty 24, 2014 08:29

bundylp, wymień tam, gdzie będziesz mógł dokładnie obserwować całą operację.

Szyba nie pęka ot tak sobie. Być może gdzieś pojawiła się korozja i to ona, a raczej wywołane nią naprężenia uszkodziły szybę. Po wycięciu szyby musisz wszystko dokładnie sprawdzić.