Zobacz temat - [R200Si LPG] przewody zapłonowe dwie propozycje
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200Si LPG] przewody zapłonowe dwie propozycje

Budyn - Pon Lis 15, 2010 23:53
Temat postu: [R200Si LPG] przewody zapłonowe dwie propozycje
Witam, znalazłem na stronie przewody zapłonowe jako że jestem zielony w tych sprawach prosił bym was o poradę, które z nich były by bardziej odpowiednie i nadawały się do modelu mojego auta. Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
Adres sklepu: http://www.arwit.pl/TDKat...0100008,0100153

ADI-mistrzu - Wto Lis 16, 2010 08:01

Ja mam chyba tego JANMOR i pasują idealnie, z tymi drugimi miałem problem, bo fajka była za długa a na samej górze za wąska, przez co końcówkę trzeba było obciąć a i tak latały na boki.
kasjopea - Wto Lis 16, 2010 10:44

JANMORa to zbyt długo u mnie nie pożyły :/ .
zuber84cool - Wto Lis 16, 2010 10:46

Nie wiem jak z tymi przewodami, ale przewody NGK to NGK.
oprawca_1978 - Wto Lis 16, 2010 10:48

Ja swoim Poldoroverem jeździłem na oryginalnych przewodach 12 lat (do lata 2008) roku. I choć one przebijały, co było widać gołym okiem i nawet słychać, a silnik chodził na LPG - pracowały dobrze i silnik nigdy gazem nie łupnął.
Potem wstawiłem mu JanMory niebieskie, wyglądały nieciekawie, kosztowały za to ciekawie mało, nie liczyłem, że toto popracuje jakoś długo i wogóle, ale nie było źle, zrobiłem na nich jakieś 20 - 22 kkm i nie było z nimi problemowo. Dodam dla ciekawości, że ww. cały czas na jednych świecach, mają teraz jakieś 92 - 93 kkm przebiegu i pięć lat.

borsi - Wto Lis 16, 2010 12:05

Kup NGK.
janmory to u mnie w nocy swieciły jak choinka.
Na swoich Ngk przejechałem do tej pory 20 tys bez jakichkolwiek problemów.
Jedno jest pewne. Nie kupuj Boscha !
Powodzenia,
Borsi

ADI-mistrzu - Wto Lis 16, 2010 14:25

Czy ja mam jamory to nie wiem, po prostu wyglądają jak na zdjęciu.