Zobacz temat - [R620ti] chip- ile można uzyskać?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R620ti] chip- ile można uzyskać?

takeda666 - Czw Sty 20, 2011 19:39
Temat postu: [R620ti] chip- ile można uzyskać?
Mam pytanie ile można uzyskać mocy za pomocą chipa?
Tempest - Czw Sty 20, 2011 19:54

a o jakim silniku mowa bo strzelać to ja potrafię, ale nie zawsze trafiam :mrgreen:
takeda666 - Czw Sty 20, 2011 20:15

he he, wiem ze cuda na forum się zdarzają i ludzie głupie pytania zadają ale tu mowa o 2.0 turbo :)
Krzysi3k - Czw Sty 20, 2011 20:37

takeda666, równie dobrze mogli o diesla pytać...
Remigiusz - Czw Sty 20, 2011 20:41

takeda666, A wystarczy tylko w profilu dopisać dokładny model :razz:
takeda666 - Czw Sty 20, 2011 20:50

Remi55 napisał/a:
takeda666, A wystarczy tylko w profilu dopisać dokładny model :razz:
celowo tego nie zrobiłem bo tutaj jest dużo marzycieli ;)
Mad - Czw Sty 20, 2011 21:39

to celowo warna za celowe łamanie regulaminu
takeda666 - Czw Sty 20, 2011 21:43

lepiej zajmij się mgf znawco
kruszan - Czw Sty 20, 2011 21:46

jesus a tak ładnie się zaczęło, a teraz robi się śmietnik i nerwówka...

PEACE! guys :twisted: :cool:

takeda666 - Czw Sty 20, 2011 21:56

a bo sam wiesz jak jest na forum, ludzie opiszą że chcą chipa w 1.4 a nie poczytają wcześniej. Nie podałem modelu bo wiedziałem ze zacznie się od głupich pytań i sugestii. Może poprawię że by żaden znawca mgf itp nie płakał

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 21:56 ]
poprawiono- zadowoleni znawcy?

Pływak - Czw Sty 20, 2011 22:01

takeda666 napisał/a:
Nie podałem modelu bo wiedziałem ze zacznie się od głupich pytań i sugestii.

Nie podałeś, żeby nie było pytań? :rotfl: Równie dobrze mógłbyś mieć SDi więc nie podając informacji na temat wersji skąd ktoś ma wiedzieć o jaki silnik Ci chodzi? Może na innych forach wróżą z fusów ale tu raczej nie... Odnośnie tematu w kwestii modyfikacji 2.0T pytaj dobregozioma on ma trochę podłubanego roverka 220T

dobryziom - Czw Sty 20, 2011 22:05

jeśli masz na myśli typowy chip to nie znajdziesz gotowca plus seryjny ECU raczej trudno przeprogramować... potrzebny będzie ECU master lub smt. Lecz żeby zacząć jakieś mody sprawdź dolot bo na seryjnym szkoda czasu plus wydech. Bez doprowadzenia tych dwóch nie ma co zaczynać. Następnie żeby strojenie przyniosło wymierne rezultaty trzeba będzie podnieść doładowanie. Tu się kłania skrzynia i sprzęgło bo może się okazać ze zrobisz moc ale sprzęgło zacznie się ślizgać a łożyska w skrzyni wyć. Więc przed ruszeniem czegokolwiek dobrze doprowadzić samochód do pełnej serii :)

ile można bezpiecznie zrobić na serii:


Tempest - Czw Sty 20, 2011 22:08

nie będzie to konkretna odpowiedź, ale wydaje mi się, że z 200 kucy można "cipką" wycisnąć ok. 240-250HP
przynajmniej tyle planuję przy swoim następnym dupkowozie :razz:
co innego oczywiście ile roverovski silnik wytrzyma - nie są tak user-friendly jak np. Hondowskie

takeda666 - Czw Sty 20, 2011 22:14

dobryziom napisał/a:
kłania skrzynia i sprzęgło
panie dobryziom Ty przyjacielu odpowiedz mi na pytanie z innego postu i maila oraz gg ;) no chyba że nie dostałeś. odnośnie tematu to może z 20km nie uszkodzi skrzyni? Nie wiem co myślisz?
dobryziom - Czw Sty 20, 2011 22:19

takeda666 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
kłania skrzynia i sprzęgło
panie dobryziom Ty przyjacielu odpowiedz mi na pytanie z innego postu i maila oraz gg ;) no chyba że nie dostałeś. odnośnie tematu to może z 20km nie uszkodzi skrzyni? Nie wiem co myślisz?


na to Ci nie odpowiem jednak po doświadczeniach np. kolegi Docenta po zwiększeniu doładowania do tej pory sprawna skrzynia i sprzęgło poleciały w jeden wieczór... Koniki raczej nie maja tak dużego wpływu raczej moment obrotowy...

PS na maila odpowiedziałem :) na GG nie byłem od 1969 roku :)

takeda666 - Czw Sty 20, 2011 22:21

Na maila nic nie dostałem. Powiedz co myślisz o sprzęgle NATIONAL?
dobryziom - Czw Sty 20, 2011 22:33

Tempest napisał/a:
nie będzie to konkretna odpowiedź, ale wydaje mi się, że z 200 kucy można "cipką" wycisnąć ok. 240-250HP
przynajmniej tyle planuję przy swoim następnym dupkowozie :razz:
co innego oczywiście ile roverovski silnik wytrzyma - nie są tak user-friendly jak np. Hondowskie


bez zmiany sprężarki nie wyciśniesz 250KM... za małe śmigiełko jednak Nm generuje konkretny :) Co do wytrzymałości silnika to bym się nie martwił jeśli jest w dobrym stanie to i pod 300 wytrzyma bardziej skrzynka i sprzęgło klęknie.

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 22:33 ]
takeda666 napisał/a:
Na maila nic nie dostałem. Powiedz co myślisz o sprzęgle NATIONAL?


mam w tej chwili Nationala miało być na chwile bo nie miałem wtedy zbytnio kasy a dla porównania Sachs albo LUK kosztował na poziomie 1200-1400pln. Plan był taki ze wstawię je na probe i najwyżej padnie po 5tys. i wtedy się poszuka czegoś mocnego jakiś kit lub spiek. A
tu niespodzianka jak do tej pory czyli jakieś 1,5 roku sprzęgło chodzi bez zarzutu mimo podniesionej mocy i bardzo wysoko ustawionego momentu 330Nm poślizgnęło mi się ze dwa razy przy bardzo agresywnej jeździe. Wiec śmiało mogę polecić :)

takeda666 - Czw Sty 20, 2011 22:37

i to właśnie chciałem wiedzieć, bo Tomi mi polecał i mówił o Tobie ale chciałem się upewnić, mi właśnie powoli ślizga i trzeba wymienić. Mam auto fabryczne jak na razie ale skoro Tobie trzyma to może u mnie tym bardziej. A tak przy okazji nie masz może regulatora napięcia do alternatora bo zaczyna mi dawać jaja?