Zobacz temat - Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS

Remigiusz - Wto Maj 31, 2011 02:07
Temat postu: Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS
Witam, szukam kogoś na małe pomiary do pewnego projektu z Zielonej Góry z Dieslem Rovera oraz pompa Vp30 jaka jest w 25, 45 / ZR, ZS :wink:

Jeżeli ktoś jest proszę się odezwać :wink:

[ Dodano: Wto Maj 31, 2011 02:07 ]
UP!

Nie ma nikogo tutaj z tych okolic :?:

walkie - Wto Maj 31, 2011 09:43

Wrocław jakby co ;)
xROnx - Wto Maj 31, 2011 10:22

w ZG jest marcinZG. napisz do niego. on ma R45 w dieslu.
Jugol - Wto Maj 31, 2011 10:58

Ja mam do ZG ok. 65km i mam 45 iDT :mrgreen:
Remigiusz - Wto Maj 31, 2011 12:24

Ok dziękuje jak co to się zgłoszę :wink:
raduch - Sro Cze 01, 2011 00:04

Witam wszystkich. Kolega w startowym wpisie chyba zbyt enigamtycznie ujął sprawę. Wiem, że i Was i użytkowników innych samochodów z przepływomierzem to ustrojstwo potrafi do szału doprowadzić. I tak nie macie źle, bo taka sierra w ogóle bez niego nie pojedzie... Kto chce się problemu raz na zawsze pozbyć niech zajrzy:
http://www.sierrafan.pl/v...hp?f=51&t=16119
Zrobię to też do Rovera, ale prototyp muszę podłaczyć i sprawdzić osobiście. Po to mi potrzebny ktoś z okolicy, z silnikiem uzbrojonym w przepływomierz. Ot i cała tajemnica.
R.

adamsky - Sro Cze 01, 2011 00:11

raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć... ale dzieki za info... kolejny śmieć-post ;)

Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 00:59

Ja tutaj raduch, przysłałem właśnie na te pomiary bo on ma mi robic emulator :wink: Dlatego szukam kogoś dla niego na pomiary :wink:

[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 00:59 ]
Sprawa dotyczy wyłącznie IDT czyli 25/45 oraz ZR/ZS z IDT :wink:

Pływak - Sro Cze 01, 2011 00:59

Ja za to podejrzewam adamsky, , ze klikasz szybciej na "odpowiedz" niż przeczytasz temat ze zrozumieniem. Coś mi się wydaje, ze właśnie po to remi55 założył ten temat aby raduch mógł przeprowadzić testy na idt

EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund ;)

p.S Nie idzie po prostu przy remapie zrobić softu bez przepływki w idt?

Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 01:03

Po co kolko od nowy wynaleźć jak już jest takie coś i wystarczy tylko z adaptować do Roverka :wink:
Pływak - Sro Cze 01, 2011 01:06

A kto mówi o wynajdywaniu od nowa? Wystarczy zapytać kogoś obeznanego w chip tuningu, kto robił już softy do idt czy jest w ogóle taka możliwość? W JTD z tego co wiem nie ma problemu z wywaleniem przepływki z softu
MaReK - Sro Cze 01, 2011 01:06

adamsky napisał/a:
raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.

Skąd te podejrzenia? Masz jakiś dowód spamowania for o tematyce motoryzacyjnej, przez kolegę raducha ?

adamsky napisał/a:
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.

Skąd wiesz, że Remi55 nie pisał swojego posta w porozumieniu z raduchem ?

adamsky napisał/a:
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.

No i co z tego wynika? Z tego co zrozumiałem, rozwiązanie problemu dotyczyć ma wszystkich rodzajów silnika, a i nie bez przypadku napisany jest ten post http://www.sierrafan.pl/v...=242561#p242561

adamsky napisał/a:
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć...

No nie wątpliwie, ale jednak ludzie kupują te przepływki, więc jeśli można to zastąpić innym rozwiązaniem, to dlaczego nie ?

adamsky napisał/a:
kolejny śmieć-post ;)

Ale który? Twój czy kolegi raducha?
Bo jego widzę, że jest pierwszy, za to Twoje pojawiają się co raz częściej i często wnoszą mało lub nic do tematu :) Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość ;)

Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 01:11

Pływak, Idzie zrobić mapę bez przeplywki ale ekonomie przez to idzie na psy :neutral:

Dlatego nie brałem tych map od Reidy-maps bo takie coś oferował, ale chłopaki w Anglii mi napisali ze i tak z taka mapa jeżdżą dalej z przeplywka bo strasznie odczuwalnie spada ekonomia auta a nie jest to sens tego.

Lepiej symulować sygnał bo pozostaje ekonomia zachowana dla kogoś kto np nie chce więcej mocy a mieć dalej ekonomiczne auto. A mapki od Reidy tego nie robia. :neutral:

[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 01:11 ]
Aha, i druga sprawa się to wiążę z większym kosztem robić remapa :wink: A tak to masz puszkę montujesz i gotowe. Takie bardziej uniwersalne tez dla innych co nie chcą robić remapu :wink:

Pływak - Sro Cze 01, 2011 01:18

No chyba, ze to tak wtedy warto pokombinować jeśli to ma tylko pomóc w pozbyciu się przepływni nawet w silniku bez modów. Z ciekawości muszę zapytać gościa co robi programy pod JTD jak to wygląda w tym silniku czy też jest taka różnica w ekonomii...

MaReK napisał/a:
Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość ;)

Już myślałem, ze jestem odosobniony w swoich odczuciach :D

MaReK - Sro Cze 01, 2011 01:29

Pływak napisał/a:
EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund ;)

Mnie o 4 minuty ;)
Żeby nie było, na początku też miałem wrażenie, że temat raducha zalatuje spamem. Ale zacząłem przyglądać się temu co pisze na forum sierrafan, że jest tam znany, ma wiedzę i na koniec wyczytałem, że chce się podzielić patentem z roverkowiczami ;)

A potem przeczytałem post adamskiego, traktujący post kolegi raducha jako śmieć i mnie samego to zniesmaczyło. Dlatego zabrałem głos, żeby kolega raduch nie poczuł się źle przez niezrozumienie jego intencji.

A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ? ;)

Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 01:37

MaReK napisał/a:
A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ? ;)


Ogólnie żadne, jak będzie to działać tak jak ja to sobie wyobrażam ze ma działać :wink: Będzie tak działać jak sprawna przeplywka, tylko bez jej obecności.

Najchętniej bym wpadł sam do raducha ale kurcze z Wiednia i z Strzyżowa to kawal drogi jest :wink:

MaReK - Sro Cze 01, 2011 01:38

No dobra, ale to do 400stki. A co z innymi Rkami lub dalej nawet z R75 i silnikiem od BMW?
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 01:47

MaReK, Nie nie, tylko do IDT :wink: Nie SDI :wink: Do SDI to szkoda zachodu żeby emulować sygnał bo to tylko steruje EGR :wink: Wiec bez przeplywki w 400 lub 200 będzie tylko cały czas EGR zamknięty :wink:

Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT :wink:

MaReK - Sro Cze 01, 2011 01:58

Remi55 napisał/a:
Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT :wink:

Pada, pada ;)

Remi55 napisał/a:
MaReK, Nie nie, tylko do IDT :wink:

Mhm.. no bo w wątku poszukiwał R400 SDi ;D

Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 02:10

MaReK napisał/a:
Pada, pada ;)


Aha, coś mało to głośne na forum albo ja za dużo tematów o 75 ignoruje :razz:

Cytat:
Mhm.. no bo w wątku poszukiwał R400 SDi ;D

Wiem ale to jest błąd i już odpisałem :wink: Chociaż sygnały RPM, map-sensora sa te same, przeplywki będą trochę inne ale zakres ten sam :wink: