Zobacz temat - Chcę kupić MG ZS - nie wiem która wersja silnikowa?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Chcę kupić MG ZS - nie wiem która wersja silnikowa?

keiaz - Sro Cze 15, 2011 22:19
Temat postu: Chcę kupić MG ZS - nie wiem która wersja silnikowa?
Witam, przeszukałem net od góry w dół i nigdzie nieznalazłem opinii dotyczących awaryjności silników stosowanych w ZS-kach.

Zdecydowanie wolałbym SILNIK benzynowy, czy różnią się one pod względem niezawodności? Do wybory mam w zasadzie : 1.4, 1.6, i 1.8 ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

kasjopea - Czw Cze 16, 2011 11:56

Te dwie najniższe pojemności, to jednak trochę nędza, nie sądzisz? ;)
Markzo - Czw Cze 16, 2011 12:59

2.5 :)
des - Czw Cze 16, 2011 13:59

W MG ZS z tego co wiem nie montowali silników 1.4 i 1.6.
Były tylko 1.8 i 2.5, ale gdybym brał MG ZS to tylko z silnikiem 2.5.

Poza tym jeśli chcesz silnik 1.8 to masz do dyspozycji tylko 120KM, to nie są te same silniki co z MG ZR, które mają 160KM.

flapjck1 - Czw Cze 16, 2011 14:47

byly i 1,4 i 1,6

ale fakt : troche to malo, sam jezdze 1,6 i roznica miedzy kolegi 1,8 jest naprawde spora

a radoche daje dopiero 2,5 :D

ale niestety sporo drozej wychodzi instalacja LPG :(

Markzo - Czw Cze 16, 2011 16:29

jednak co by nie mowic, kv6 jest raczej dosc malo problematycznym silnikiem w obsludze i utrzymaniu ;)
borsi - Czw Cze 16, 2011 21:07

a właśnie miałem pisać o zapytanie czemu to auto tak długo nie schodzi to auto.
Trzezba przyznać że bardzo mało tych ZS kv6 :/ a takiego bym za rok chciał mieć :P

keiaz - Czw Cze 16, 2011 22:52

Właśnie zastanawiam się teraz nad 2.0 D / 101 KM (74 kW). Chyba taki diesel jest mniej awaryjny od benzyniaków.
Ganeralnie przymierzam się do zakupu i niechciałbym wrzucić kasy w błoto tylko trochę tym pojeżdzić a wgrę wchodzi tylko MG ZS :mrgreen:

maniaq - Czw Cze 16, 2011 23:38

Chlopie wpadnij na spota w W-wie obejrzysz i takie i takie autka jak dopisza uczestnicy ;) ZS-y sa i w klekotach i 2.5 ;) w R45 znajdziesz inen silniki siedzace, wiec mozesz zobaczyc jak to wyglada i jezdzi :D

IMHO w ZS albo klekot albo 2,5 ;)

mike-l - Pią Cze 17, 2011 09:00

Markzo napisał/a:
jednak co by nie mowic, kv6 jest raczej dosc malo problematycznym silnikiem w obsludze i utrzymaniu ;)


raczej nie, ma parę słabych punktów:
- silniczki VIS - przepalanie
- plastikowe łopatki w kolektorze
- odma - zamarzanie wilgoci w zimę...
- linka gazu potrafi się zaciąć
- silnik musi brać olej (kwestia ile) żeby te ustrojstwa smarować...

Także trzeba pilnować (bardzo często) aby to działało.