Zobacz temat - [R214 1.4Si 95r Cabrio] - Okolice Rzeszowa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [R214 1.4Si 95r Cabrio] - Okolice Rzeszowa

LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 00:05
Temat postu: [R214 1.4Si 95r Cabrio] - Okolice Rzeszowa
Witam, tak jak w temacie, bardzo proszę o opinie na temat [R214 1.4Si 95r Cabrio]. Auto w prawdzie dalszego sąsiada który wyjechał z kraju przez co chwile stało. W roku 2005 lub 2006 sprowadzony do kraju z Belgii. Co o nim sądzicie i na co zwracać uwagę. Może już ktoś go sprawdzał? Obecnie stoi w komisie.

Link do aukcji: http://alfa-auto.otomoto....-C20375120.html

Ps. Poniżej podaje temat w jakim obecny właściciel udzielał sie na forum.

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=20254

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

borsi - Pią Wrz 16, 2011 10:02

Przednie siedzenie chyba z milion kilometrów przejechało. wydech nie oryginalny. silnik do sprawdzenia. brak jego fotek. Może sprężyny Janmora ma z tyłu ?
komik88 - Pią Wrz 16, 2011 11:55

Piękny fotel kierowcy hehe ;) wstydził bym się dach zdjąć ;/ widać kiera też piękna nie jest więc przebieg 400tyś wydaje się być realny ;d
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 12:15

Z tego co widziałem w poprzednich postach pisał ze sprężyny EIBACHA ma z tyłu. No właśnie ten fotel mnie bardzo zastanawia dlaczego jest taki wydarty przy tych podobni 168kkm...
borsi - Pią Wrz 16, 2011 12:34

niemożliwe ! Musiało sie z nim stać.
400 tys. to by musiał by mieć drugi silnik :P
Brak 2 nakładek na śruby w prawym przednim kole.
Do sprawdzenia spód auta coś odstaje od spodu .
Sprawdzić zawieche i motór . auto moim zdaniem mimo wszystko godne uwagi.

komik88 - Pią Wrz 16, 2011 12:47

BORSI to może on miał już nawet 3 silniki?? przecież tego nie udowodnisz.. ;)
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 12:51

borsi napisał/a:
niemożliwe ! Musiało sie z nim stać.
400 tys. to by musiał by mieć drugi silnik :P
Brak 2 nakładek na śruby w prawym przednim kole.
Do sprawdzenia spód auta coś odstaje od spodu .
Sprawdzić zawieche i motór . auto moim zdaniem mimo wszystko godne uwagi.


To siedzenie mnie najbardziej boli... Ciekawe czy jaki kolwiek tapicer by się tego podjął żeby nie było śladu że było coś wymieniane. Dzięki panowie i czekam na dalsze opinie.

Ps. Na co uważać w tym autku? Jakie są najczęstsze awarie żeby się nie okazało ze go kupie a później będę musiał za rozrząd czy głowice zapłacić polowe wartości auta.

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2011 12:51 ]
komik88 napisał/a:
BORSI to może on miał już nawet 3 silniki?? przecież tego nie udowodnisz.. ;)


Akurat tak się składa że przyjechał razem na lawecie z 2005 czy 2006 z moim wcześniejszym autem i nie było z nim żadnych problemów o prócz odpalania. Ogolnie to mało widywałem to auto ze względu na wyjazd obecnego właściciela za granice, raptem może jeden sezon jeździł, dlatego martwi mnie to siedzenie co się z nim stało ;O Jeszcze jedno, da się nim w zimie jeździć? Bo jak by nie było to sobie trochę nie odpowiednią pore roku wybrałem na zakup tego autka ;D

komik88 - Pią Wrz 16, 2011 13:39

a czemu ma sie nie dac cabrio zimą jeździć?? przecież jak tych dach jest szczelny i ma ogrzewanie ( zawsze cabrio ma mocne) to nie ma przeszkód.. w tych silnikach to przedewszystkim na HGF trzeba patrzeć.. jak się myle to proszę mnie poprawić..
Markzo - Pią Wrz 16, 2011 14:04

możemy sie zgadać jakoś to bym go z Tobą mógł zobaczyć, miałem kanta, co prawda coupe a nie cabrio ale to to samo wsio ;) wnetrze wyglada na 2x tyle, moj przy 200 000km w srodku wygladal duuuuuzo lepiej...
bociannielot - Pią Wrz 16, 2011 14:11

komik88 napisał/a:
w tych silnikach to przedewszystkim na HGF trzeba patrzeć.. jak się myle to proszę mnie poprawić..
nie mylisz się :wink:
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 15:03

To siedzenie mnie najbardziej odpycha że mogło być coś kombinowane ponieważ moj ojciec w VW SHARANIE na Taxi przy 350 000 ma jedną małą dziurkę w skórze a tu co? Cały podarty :| Awaria uszczelki pod głowicą jest dosyć częstym zjawiskiem w silnikach Rover? Na co jeszcze uważać, jakie koszty są przy wymianie uszczelki. Czy w tym modelu występuje silnik serii K?

Markzo dziękuję za propozycję, będę miał to na uwadze ;)

bociannielot - Pią Wrz 16, 2011 15:32

LargoVinch napisał/a:
Awaria uszczelki pod głowicą jest dosyć częstym zjawiskiem w silnikach Rover?
tak tyczy się przeważnie silników benz. serii Kczyli takich jak w tym R
LargoVinch napisał/a:
jakie koszty są przy wymianie uszczelki
oj z tym bywa różnie - czasem nie tylko samą uszczelkę trzeba wymienić ale również splanować głowicę - poszukaj na forum znajdziesz dużo wątków o tym w dziale usterki
leszczu - Pią Wrz 16, 2011 16:02

LargoVinch napisał/a:
jakie koszty są przy wymianie uszczelki

Ogólnie trzeba liczyć do 1000 zł. :wink:

LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 16:21

Czyli studnia bez dna... :( Obecnie mam Astre 1 1.4 8v na gazie i nie powiem dostaje w palnik (moja noga do lekkich nie należy) zrobiłem nią już 30 tyś w pół roku i nie powiem o tym aucie złego słowa. Jak jest z awaryjnością tego modelu? tylko uszczelka czy jeszcze jakieś poważniejsze problemy. Żeby się przypadkiem nie okazało że będę 300 km od domu, a Roverek odmówi posłuszeństwa :D Czy w okolicach Rzeszowa jest jakiś czarodziej który zna się na tych autach w razie jakiej kolwiek poważniejszej naprawy np. uszczelka pod głowicą.
leszczu - Pią Wrz 16, 2011 17:05

LargoVinch, jak się przestrzega kilku zasad to uszczelka cię nie dotknie. :wink:
komik88 - Pią Wrz 16, 2011 19:59

z tym też się zgodzę :)
LargoVinch - Sob Wrz 17, 2011 14:45

Koledzy prosze powiedzcie mi jaka instalacja gazowa najlepiej pasuje do tego autka, i jakie to są koszty ;)
komik88 - Sob Wrz 17, 2011 16:03

wydaje mi się ze sekwencja w tym przypadku się najlepiej sprawdzi.. co do kosztów to różnie ( od 1800-2500zł) ale jest sens?? gaz ma bardzo isc w gore a auto jest warte połowe instalacji ;/
Tomi - Nie Wrz 18, 2011 09:59

LargoVinch napisał/a:
Z tego co widziałem w poprzednich postach pisał ze sprężyny EIBACHA ma z tyłu. No właśnie ten fotel mnie bardzo zastanawia dlaczego jest taki wydarty przy tych podobni 168kkm...


Ta tapicerka szybko się zużywa, tym bardziej, że to nie jest skóra.

[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 23:10 ]
Markzo napisał/a:
możemy sie zgadać jakoś to bym go z Tobą mógł zobaczyć, miałem kanta, co prawda coupe a nie cabrio ale to to samo wsio ;) wnetrze wyglada na 2x tyle, moj przy 200 000km w srodku wygladal duuuuuzo lepiej...


Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra.

[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 23:13 ]
LargoVinch napisał/a:
Koledzy prosze powiedzcie mi jaka instalacja gazowa najlepiej pasuje do tego autka, i jakie to są koszty ;)


Kabrioletowi każda instalacja gazowa pasuje jak świni homonto :)

[ Dodano: Nie Wrz 18, 2011 09:59 ]
Jeśli jesteś zainteresowany Roverem Cabrio, ja będę chyba sprzedawał swojego.

Z tym, że jest to praktycznie Honda (silnik D16A8 znany między innymi z Hondy CRX).

... i trochę droższy będzie. Przebieg 150 000km.






Nowy dach (z podsyfitką i tylną szybą), nowe zawieszenie i rozrząd (na oryginale lub odpowiedniku japońskiego oryginału).

Markzo - Nie Wrz 18, 2011 10:12

Tomi napisał/a:
Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra.

bardzo możliwe, jednak moja tapicerka pochodzila z auta o przebiegu ok 130tys, moj mial wtedy kolo 167kkm ztcp, wiec zrobilem na niej pare kkm, a tutaj auto mialo byc jezdzone okazjonalnie a fotel jest styrany jakby ktos tam w majtkach z gwoździami jeździł :/

Tomi - Nie Wrz 18, 2011 12:22

Markzo napisał/a:
Tomi napisał/a:
Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra.

bardzo możliwe, jednak moja tapicerka pochodzila z auta o przebiegu ok 130tys, moj mial wtedy kolo 167kkm ztcp, wiec zrobilem na niej pare kkm, a tutaj auto mialo byc jezdzone okazjonalnie a fotel jest styrany jakby ktos tam w majtkach z gwoździami jeździł :/


Ty miałeś fotele z Coupe. Tapicerka w Cabrio jest bardziej narażona na warunki atmosferyczne. Zbyt dużo Cabrio z taką tapicerką widziałem, abyś dyskutował ze mną ten temat :P

I co najdzwniejsze, tak się zachowuje tylko ta beżowa przed liftem.

Markzo - Nie Wrz 18, 2011 14:27

Tomi napisał/a:
Ty miałeś fotele z Coupe

z cabrio, zielone po lifcie z angli ;)

Tomi napisał/a:
Zbyt dużo Cabrio z taką tapicerką widziałem, abyś dyskutował ze mną ten temat

hehe :P

LargoVinch - Pon Wrz 19, 2011 09:46

Markzo napisał/a:
Tomi napisał/a:
Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra.

bardzo możliwe, jednak moja tapicerka pochodzila z auta o przebiegu ok 130tys, moj mial wtedy kolo 167kkm ztcp, wiec zrobilem na niej pare kkm, a tutaj auto mialo byc jezdzone okazjonalnie a fotel jest styrany jakby ktos tam w majtkach z gwoździami jeździł :/


Tomi dziękuję za odpowiedź, w takim razie z jakiego materiału jest w/w tapicerka. Co do tego gazu to teraz sie własnie zastanawiam bo już jest po 2,60. Gratulacje świetne cabrio, przy okazji napisz mi cene na pw ;) Prosił bym jeszcze o opis w jakim stanie jest blacha w roverach tego typu, jest ocynk? ktore miejsca sa najbardziej narażone, na co zwracać uwagę itp ;)