Zobacz temat - [R400] Uciekające paliwo??
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Uciekające paliwo??

R400 - Pon Lis 14, 2011 08:23
Temat postu: [R400] Uciekające paliwo??
Witam Forumowicze.

Ostatnio zauważyłem, że ubywa mi paliwa w roverku, choć nie powinno (jeżdżę na gazie).
Na początku miesiąca zalałem za 50 zł to wychodzi ok 10L benzyny + to co mam w baku ok 10L. Czyli prawie pół zbiornika (wskaźnik pokazywał prawie pół baku). A teraz prawie rezerwa. Byłem u gazownika on wykluczył pobieranie paliwa na gazie. Nie wiem co to może być. Żadnych wycieków nie ma. O wysokim spalaniu nie ma mowy, bo sprawdzałem w trasie 8,5L/100 km. Może mam uszkodzony wskaźnik poziomu paliwa?? Będę musiał chyba przelać paliwo do jakiejś beczki i to sprawdzić. Może ktoś z WAS miał podobny problem??

leszczu - Pon Lis 14, 2011 11:13

Jak nie widać wycieków to możliwe, że wskaźnik oszukuje. :wink:
kruszan - Pon Lis 14, 2011 11:33

Nie znam się na benzynach + LPG, ale wiem, że jeśli masz gaz nowszej generacji lub sekwencyjny to przez pierwsze kilometry zanim silnik się nie nagrzeje do bodajże 50stopni autko śmiga na benzynie, potem dopiero przełącza się na gazik :)

wiadomo latem po kilometrze dwóch, zimą może dłużej - więc jak masz mały dystans to możesz na gazie de facto nie pojechać wcale :P

R400 - Pon Lis 14, 2011 12:02

kruszan napisał/a:
Nie znam się na benzynach + LPG, ale wiem, że jeśli masz gaz nowszej generacji lub sekwencyjny to przez pierwsze kilometry zanim silnik się nie nagrzeje do bodajże 50stopni autko śmiga na benzynie, potem dopiero przełącza się na gazik :)

wiadomo latem po kilometrze dwóch, zimą może dłużej - więc jak masz mały dystans to możesz na gazie de facto nie pojechać wcale :P


mam gaz sekwencję.
no dobrze ale, ja słyszę w autku jak się przełącza na gaz (słychać taki specyficzny stuk)
w zimę przełącza się po 1-2 km, w lato po ok 500 m.
a może być tak że, przez dziurawy przewód cieknie???

leszczu - Pon Lis 14, 2011 12:04