Zobacz temat - Wersja Vanden Plas w Roverkach
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Wersja Vanden Plas w Roverkach

Pawkaz - Sob Gru 03, 2011 21:47
Temat postu: Wersja Vanden Plas w Roverkach
Od zawsze zastanawialem sie czym charakteryzuje sie wersja Vanden Plas ( oprocz charakterystycznych paskow ).Z informacji na naszej stronie znalazlem tylko info o R75
http://www.roverki.pl/cie...anden-plus.html
Wie ktos jak jest w przypadku wersji R 600 oraz ewentualnie innych R ?

sTERYD - Sob Gru 03, 2011 23:00

a była w ogóle wersja R600 Vanden plas? :hm:
nie jestem pewny, czy przypadkiem R75 nie jest pierwszym Roverkiem VP po SD1 :hm:

Pawkaz - Sob Gru 03, 2011 23:03

sTERYD napisał/a:
a była w ogóle wersja R600 Vanden plas?

Byla, ja mam taka.O ile dobrze kojarze to kolega Perez tez mial VP w swojej 600tce

kzrr - Sob Gru 03, 2011 23:33

Pawkaz, i czym Twoja 600stka różni się od każdej innej zwykłej :) ?

W końcu 75 to następca 600 (przynajmniej teoretycznie). :)

longer86 - Sob Gru 03, 2011 23:43

stronka z wytworami Vanden Plas
http://www.aronline.co.uk...es-vanden-plas/

chyba że w 600 to była wersja wyposażenia?

kzrr - Sob Gru 03, 2011 23:46

A tak z innej trochę beczki. Słyszał ktoś z Was może kiedyś o czymś takim że wyszło ok. 1200 sztuk R (200, 400, 600 ) na jakieś specjalne zamówienie brytyjskiej królowej ?
pelson91 - Sob Gru 03, 2011 23:50

czyli Pawkaz nie możesz mieć Vanden Plas ;) bo nie było R600 VP
Pawkaz - Nie Gru 04, 2011 00:27

pelson91 napisał/a:
bo nie było R600 VP

R jest oklejony w paski VP wiec moze to tylko na tym polegala ta modyfikacja
Wyposazenie wg VINu to Class 3.1
W ksiazce serwisowej jako model mam R 600 VDP

kzrr - Nie Gru 04, 2011 09:30

Pawkaz napisał/a:
R 600 VDP


czyli może R600 Vanden Plas Pakiet :D :D

Prawie jak M-pakiet, S-line pakiet etc etc :mrgreen: :mrgreen:

Tomi - Nie Gru 04, 2011 09:41

Pawkaz napisał/a:
pelson91 napisał/a:
bo nie było R600 VP

R jest oklejony w paski VP wiec moze to tylko na tym polegala ta modyfikacja
Wyposazenie wg VINu to Class 3.1
W ksiazce serwisowej jako model mam R 600 VDP


Wpadnij na spota 6-setką, to obadamy czym różni się Vanden Plas od zwykłej wersji. Jeśli dobrze pamiętam ostatnie VP były SD1... ale kto wie, czy n.p. Niemcy nie robili takiej serii limitowanej (podobnie jak Silverstone czy Classic). Być może w 8-setkach można było spotkać jeszcze takie wersje (fabrycznie), gdyż wychodziły w wersji Vitesse czy Sterling.

[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:39 ]
Jeśli dobrze pamiętam, to chyba przedłużana wersja 75 była również nazwana Vanden Plas.

[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:41 ]
A no i widziałem parę razy pierwsze 2-setki Vanden Plas. To była chyba wersja 216 z lat 80-siątych.

longer86 - Nie Gru 04, 2011 09:50

Cytat:
Wpadnij na spota 6-setką, to obadamy czym różni się Vanden Plas od zwykłej wersji. Jeśli dobrze pamiętam ostatnie VP były SD1... ale kto wie, czy n.p. Niemcy nie robili takiej serii limitowanej (podobnie jak Silverstone czy Classic). Być może w 8-setkach można było spotkać jeszcze takie wersje (fabrycznie), gdyż wychodziły w wersji Vitesse czy Sterling.

[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:39 ]
Jeśli dobrze pamiętam, to chyba przedłużana wersja 75 była również nazwana Vanden Plas.

[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 09:41 ]
A no i widziałem parę razy pierwsze 2-setki Vanden Plas. To była chyba wersja 216 z lat 80-siątych.


to by się mniej więcej pokrywało z autami z mojego linku powyżej, o 800 i 600 VP brak informacji

Tomi - Nie Gru 04, 2011 13:30

longer86 napisał/a:

to by się mniej więcej pokrywało z autami z mojego linku powyżej, o 800 i 600 VP brak informacji


ZTCP od lat 60 czy 70-siątych były to "bardziej luksusowe" wersje... w sensie więcej drewna, więcej wyposażenia (n.p. fajne drewniane stolicznki montowane w oparciach przednich foteli dla tylnego rzędu siedzień, etc., etc.

maryba - Nie Gru 04, 2011 15:51

http://www.aronline.co.uk...-an-sd1-part-1/

wygląda na to że SD1 był odnawiany w Polsce :) czyżby taniej ? a moze poprostu lepiej ?

tronsek - Nie Gru 04, 2011 17:22

maryba napisał/a:
czyżby taniej ? a moze poprostu lepiej ?
i lepiej i taniej
A najlepsze, to te Nyski z kartoflami... :d

longer86 - Nie Gru 04, 2011 17:42

tronsek napisał/a:
i lepiej


nie od dziś wiadomo, że jak potrafią zrobić jedno auto z dwóch to i mając bazę zrobią jedno auto całkiem dobrze ;)

swoją drogą bardzo ładnie im to wyszło

Tomi - Nie Gru 04, 2011 19:27

maryba napisał/a:
http://www.aronline.co.uk/blogs/2011/08/05/polish-restoration-saving-an-sd1-part-1/

wygląda na to że SD1 był odnawiany w Polsce :) czyżby taniej ? a moze poprostu lepiej ?


i taniej... i lepiej...