Zobacz temat - [R all] Reanimacja starego pilota
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R all] Reanimacja starego pilota

KKamil - Pon Sie 27, 2012 13:07
Temat postu: [R all] Reanimacja starego pilota
Mam pytanie do Was koledzy, udało mi się w rzeczach firmowych odnaleźć pilota do Rovera - 3TXA oraz kod odblokowujący immobilizer. Pracownik powiedział mi, że pilot raczej nie działa i była taka sytuacja że nie wiedzieli co z samochodem zrobić, wzięli go na lawetę gdzie odczytali kod i otworzyli go awaryjnie, później już używali zapasowego pilota 17TN i ten nadal działa.

Teraz pytanie czy warto spróbować oddać go do jakiegoś wykwalifikowanego elektryka aby spróbował tego pilota reanimować ?

Czy jeżeli pilot będzie działał to po kilku latach kiedy po prostu nie był używany będzie trzeba go od nowa programować ?

Jeżeli uda się przywrócić do życia pilota to czy przy próbie zsynchronizowania go z samochodem może się jakby "od synchronizować" 17TN ?

Jak dobrze rozumiem skoro są to fabryczne piloty od nowości to powinny one być wpisane w alarm samochodu i działać bez problemowo - zarówno jeden pilot jak i drugi ?

Z góry dziękuję za jakie kolowiek odpowiedzi.
Pozdrawiam

leszczu - Pon Sie 27, 2012 13:19

KKamil napisał/a:
Teraz pytanie czy warto spróbować oddać go do jakiegoś wykwalifikowanego elektryka aby spróbował tego pilota reanimować ?

Pewnie, że można.
KKamil napisał/a:
Czy jeżeli pilot będzie działał to po kilku latach kiedy po prostu nie był używany będzie trzeba go od nowa programować ?

Programować nie, tylko zrobić synchronizacje tzw. 4 razy wcisnąć przycisk zamykania.
KKamil napisał/a:
Jeżeli uda się przywrócić do życia pilota to czy przy próbie zsynchronizowania go z samochodem może się jakby "od synchronizować" 17TN ?

Nie.
KKamil napisał/a:
Jak dobrze rozumiem skoro są to fabryczne piloty od nowości to powinny one być wpisane w alarm samochodu i działać bez problemowo - zarówno jeden pilot jak i drugi ?

Tak.

Harry - Pon Sie 27, 2012 18:26

pilot 3txa mógł pasć śmiercią naturalna,ze tak powiem.
Jeżeli auto miało oryginalnie 3txA, a później do pamieci został wprowadzony 17tn to z pamięci został usunięty 3txa, W momencie kiedy bys przypisywał piloty do auta i byś miał 3txa i 17tn to wtedy oba piloty będą w pamięci alarmu

[ Dodano: Pon Sie 27, 2012 18:26 ]
Cytat:
Jak dobrze rozumiem skoro są to fabryczne piloty od nowości to powinny one być wpisane w alarm samochodu i działać bez problemowo - zarówno jeden pilot jak i drugi ?
mógł być np. jeden pilot 3txA i kiedy padł został zaprogramowany 17tn
KKamil - Pon Sie 27, 2012 22:37

Tzn. autko zostało kupione w polskim salonie. Jesteśmy jego pierwszym właścicielem i te piloty - 3TXA oraz 17TN otrzymaliśmy w salonie. Tylko właśnie nie wiem jak może być z programowaniem tych pilotów, czy będzie je trzeba programować od nowa. Ale może być tak jak mówisz Harry.
Mimo wszystko warto oddać go do elektryka aby sprawdził wiązki i może pilot zacznie działać ? Czy dać sobie spokój i kupić nowego pilota ?
Mając ten czterocyfrowy kod awaryjny - zawsze rozbroję immo w samochodzie, w razie np. gdy w jednym - sprawnym pilocie rozładuje się bateria ?

Harry - Pon Sie 27, 2012 23:03

tak immo wyłączysz. Jeżeli dostałeś dwa piloty w salonie to oba powinny być w pamięci(o ile podczas odzyskiwania kodu, nie usunęli go z pamięci), tylko, że jeden już mógł się zużyć
4 cyfrowy kod masz na karcie czy na blaszce. Jeżeli na blaszce to jest do nr grotu kluczyka