Zobacz temat - Yog-Sothoth - Rover 800ti coupe
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - Yog-Sothoth - Rover 800ti coupe

Yog-Sothoth - Nie Wrz 23, 2012 19:36
Temat postu: Yog-Sothoth - Rover 800ti coupe
Auto mam już prawie od roku ale jakoś nie było weny żeby dodać go do tego działu, w końcu jednak nadeszła ta pora ;)

Rover 800ti coupe
- model 2.0 turbo 197KM
- Rocznik 1995
- Sprowadzony z Włoch
- wersja wyposażenia 'klasa 8'
- pełna elektryka (lusterka, siedzenia, szyby)
- skórzana tapicerka w kolorze bananowym
- climatronic
- 2 poduchy
- ABS (niedziałający ;) )
- wspomaganie (aż za duże ;) )

Historia
Auto w moim posiadaniu od końca 2011, kupione od klubowicza z wiadomymi usterkami, min. zacięty zawór w maglownicy, problem z szybą od strony kierowcy i to chyba wszystko :) Poza tym standardowo odkształcony materiał nad zegarami i przy nawiewach oraz przerwana skóra na siedzeniu kierowcy.
Generalnie dużo do zrobienia nie ma, parę małych ognisk rdzy i na bieżąco dbanie o stan techniczny.

Naprawa elektrycznej anteny - stara była w jednym segmencie zgięta i nie chowała się w całości. Na ebayu kupiłem bat pasujący do R i po małych problemach udało mi się go wymienić w oryginalnym silniczku. Nowa antena elegancko działa.

Auto w tym roku było na hamowni, wypluło 181KM i 260Nm co na ten wiek jest chyba dobrym wynikiem.
http://youtu.be/OnbXnR7Yzrk



Kupione oryginalne 17" Rovera (te ze zdjęć bo auto kupiłem na stalówkach) razem z oponami Nokianw stanie średnim ale na 2012 starczą.

Z przodu zmienione zaciski z seryjnych 262mm na 282mm z Hondy Prelude (niestety jednotłoczkowe) + odnowienie i lakierowanie na złoto, mi się podoba :cool: Do tego miękkie klocki Ashika i tarcze JC Auto ;) Na lato kupi się już coś porządnego nawiercanego.



Kupiony i zamontowany blow-off Greddy RZ Style.
http://youtu.be/x0kNo6lrVj4

W piątek w końcu zebrałem się i pojechałem zrobić szybę z lewej strony. Na początku myśleliśmy że tylko silniczek się wyrwał z gumowych śrub przykręconych do blachy i szyba w niego waliła jak zjeżdżała, niestety po wyjęciu całego mechanizmu okazało się że w silniczku linki się poprzesuwały i trzeba je było wymienić a całość delikatnie zregenerować. Koszt 250zł ale w końcu mogę szybę opuszczać :lol:



Dziś obklejałem boczki od wewnątrz pianką samoprzylepną w celu wytłumienia, do tego poklejenie tam gdzie trzeba, zostało jeszcze czyszczenie - zdjęcia później.

Poza tym z przodu siedzą Magnaty XTS 213 z gwizdkami, może w następnym roku zamienią się na coś lepszego, do tego subwoofer i lepsze radio.

Do zrobienia:
- wymiana maglownicy ze starego sedana
- wymiana klocków i tarcz na tyle + odnowienie i pomalowanie zacisków
- demontaż i zadbanie o tunel środkowy w celu wyeliminowania trzasków
- założenie mbc i wskaźnika
- naprawa skóry na fotelach
- założenie wkładki bawełnianej do filtra powietrza
- na wiosnę zmiana oleju i filtrów
- lakierowanie auta (może kiedyś)

Na koniec fotki, korzystam jeszcze ze zdjęć zrobionych przez byłego właściciela ale swoich lepszych jeszcze nie zrobiłem.








greg-si - Nie Wrz 23, 2012 20:08

800`tka w najlepszym wydaniu. Moje marzenie :)
Doprowadzaj do ideału może kiedyś odkupię :)

Wojtek88 - Nie Wrz 23, 2012 23:21

Bardzo fajne autko, wydaje mi się, że widuję je czasami na Żoliborzu niedaleko zajezdni autobusowej, kiedyś wymieniliśmy się kilkoma PW. Powodzenia, w razie montażu zegara doładowania służę pomocą :razz:
Yog-Sothoth - Pon Wrz 24, 2012 09:38

A tak, mieszkam przy Hali, a dokładnie od strony Gojawiczyńskiej. To w takim razie niedługo się pewnie odezwę odnośnie tego wskaźnika :)

@greg-si
Nigdy! ;p Będzie ze mną do końca, mojego lub jej ;)

Vigoslaw - Pon Wrz 24, 2012 11:06

Yog-Sothoth,

Świetnie, że ratujesz klasyka i masz dla Niego ambitne plany :cool:
Mam nadzieje, że takim jak my starczy siły i $$$, żeby ocalić te rzadkie potwory :razz:

pewnie, Twój dłużej pożyje niż mój ze słynnym silnikiem VM :wink:

Pozdrawiam,

V.

dobryziom - Pon Wrz 24, 2012 11:27

co tu dużo pisać klasyk :) dbaj o niego bo warto.
Yog-Sothoth - Pon Wrz 24, 2012 13:21

Niestety zawsze kasa jest największym problemem przy takich autach, ale widzę światełko w tunelu więc może nie będzie tak źle ;)
leszczu - Pon Wrz 24, 2012 15:35

Najładniejsza 800-tka jaką widziałem. :grin:
Markzo - Pon Wrz 24, 2012 15:47

śliczna :)
Vigoslaw - Pon Wrz 24, 2012 16:24

leszczu napisał/a:
Najładniejsza 800-tka jaką widziałem. :grin:


teraz jest mi przykro :razz:

Wiem, że coupe jest ładniejsze, ale może jakiś sedan tez się Tobie spodoba :grin:

Pozdrawiam,

V.

leszczu - Pon Wrz 24, 2012 16:30

Vigoslaw napisał/a:
leszczu napisał/a:
Najładniejsza 800-tka jaką widziałem. :grin:


teraz jest mi przykro :razz:

Wiem, że coupe jest ładniejsze, ale może jakiś sedan tez się Tobie spodoba :grin:

Pozdrawiam,

V.

Zapomniałem dodać, ze najładniejsza 800-tka w coupe. :mrgreen:

Vigoslaw - Pon Wrz 24, 2012 16:48

leszczu,

Dobra, dobra, wiem, że moja, to zupełnie inna bajka niż Yog-Sothoth,

Jak poprawie kilka rzeczy, to również założę jej profil na stronie :twisted:

Zresztą przy tych śladowych ilościach 800 w Polsce, to z każdej ładnie utrzymanej trzeba się cieszyć i trzymać qciuki, żeby nasze dzieci je jeszcze zobaczyły :smile:

Pozdrawiam,

V.

Yog-Sothoth - Pon Wrz 24, 2012 20:59

Hehe dzięki, też uważam że to śliczny wózek :mrgreen: Ale sedan ma swój urok, miałem przez pewien czas i też sobie chwalę, chyba nawet ciut wygodniej mi było na recarowskich półskórach niż tych z coupe..

Obiecane wygłuszenie boczków



Subiektywnie o wiele lepiej dźwiękowo, jechać jeszcze nie jechałem więc się dopiero okaże jak bardzo to tłumi hałas z zewnątrz.

Udało mi się także naprawić wyłamany zawias w schowku pasażera za pomocą opasek nylonowych - chodzi jak nowe :)

Btw. dziś na Allegro widziałem czerwone 800 coupe na części - też wygląda fajnie a nawet fajniej bo kolor bardziej unikatowy i rzucający się w oczy.

Vigoslaw - Wto Wrz 25, 2012 07:54

Yog-Sothoth,

Powiedz mi czy mocno zwiększy się masa samochodu przy zastosowaniu nowego wyciszenia??
Co do tej bordowej 800, to fajnie wygląda, na początku myslałem, że jest na sprzedaż
Wygląda na w miarę kompletną, widać, ze jest w dobrym stanie. Ciekawa propozycja dla "dłubaczy" :twisted:

Yog-Sothoth - Nie Gru 02, 2012 14:26

Tylko zwróć uwagę że ta bordowa to anglik niestety.

Odnośnie wygłuszenia to sama pianka waży bardzo mało, kupiłem kawał 75x100cm o grubości 6mm i starczył na oba boczki na styk (zostały jakieś ścinki). Na oko ten odcinek ważył może z pół kilograma więc bardzo mało, właśnie dlatego tą piankę kupiłem.. no i jest samoprzylepna. Tam gdzie jest szare to nie kleiłem pianki bo przylega bezpośrednio do blachy i bałem się że z dodatkową grubością będzie problem z przykręceniem, użyłem silikonu w spreju Sinuslive w celu eliminacji ewentualnych trzasków.
Same drzwi są już przez poprzedniego właściciela od zewnętrznej blachy wyklejone jakimiś matami bitu ale niezbyt dokładnie, tak to pomiędzy blachą a boczkiem jest jeszcze oryginalna folia ale pewnie zmienię ją na nową albo coś lekkiego i cienkiego.

[ Dodano: Nie Gru 02, 2012 14:25 ]
Maglownica wymieniona w końcu, ale chyba coś nie do końca tak bo imo ciut za sztywno teraz chodzi.. może magiel na wykończeniu?

Przy okazji zmiany opon na zimowe auto było w powietrzu więc zakręciłem kółkiem.. jedno w przód drugie w tył więć torsena chyba brak :(

Wojtek88 - Nie Gru 02, 2012 14:39

Nie przejmuj się, mi torsen padł i musiałem całej skrzyni szukać, także w moim przypadku wolę nie mieć niż mieć ^^ Ostatnio przejeżdżałem obok 800-setki, troszkę brudna, ale na tej ulicy to standard :<
Markzo - Nie Gru 02, 2012 15:27

Yog-Sothoth napisał/a:
Przy okazji zmiany opon na zimowe auto było w powietrzu więc zakręciłem kółkiem.. jedno w przód drugie w tył więć torsena chyba brak

a na szutrze/trawie mielą CI oba koła czy 1?

Yog-Sothoth - Nie Gru 02, 2012 17:38

Bym musiał sprawdzić, niedługo będzie ślisko więc się okaże.. ale chyba takie zachowanie kół jest jednoznaczne czy niekoniecznie?
Wojtek88 - Nie Gru 02, 2012 18:39

Ja po kupnie tomcat'a nie umiałem ostrzej ruszać.. w ogóle.. Strzelając ze sprzęgła poniżej 3 tys. nic się nie działo, może tak spróbuj ?!
tronsek - Nie Gru 02, 2012 20:16

A ja mam takie pytanko: Co to za przyciski po lewej stronie kierownicy nad kratką nawiewu ?? Jakoś nie udało mi się znaleźć fotki dokładnie to pokazującej.
Markzo - Nie Gru 02, 2012 20:18

ja u siebie w zasadzie zawsze czuje, ze torsen spina. Wyjmowałeś kiedyś przegub wewnetrzny ze skrzyni? wyszedł lekko?
Yog-Sothoth - Nie Gru 02, 2012 22:16

tronsek napisał/a:
A ja mam takie pytanko: Co to za przyciski po lewej stronie kierownicy nad kratką nawiewu ?? Jakoś nie udało mi się znaleźć fotki dokładnie to pokazującej.


Od lewej - lampka alarmu, pusty przycisk, przeciwmgielne przednie, przeciwmgielne tylne.

Markzo ja nie wyjmowałem, jedyne jak teraz mogę sprawdzić to w praktyce ale nie wiem czy wyczuję jeśli jest.

Inna sprawa - przy zmianie opon rozwalili mi nakrętkę, swoją drogą te co są to się do dupy nadają, niektóre za duże żeby nasadkę na nie nałożyć i mają jakąś warstwę alu z zewnątrz co się rozwala. Pytanie co dobrego kupić żeby nie były takie same.
http://moto.allegro.pl/na...2814532268.html
http://moto.allegro.pl/na...2814527196.html
http://moto.allegro.pl/na...2833751860.html

Markzo - Nie Gru 02, 2012 22:21

Yog-Sothoth napisał/a:
Markzo ja nie wyjmowałem, jedyne jak teraz mogę sprawdzić to w praktyce ale nie wiem czy wyczuję jeśli jest.

po prostu jeśli jest torsen, to on dość mocno trzyma połosie. Przekonałem się o tym wyjmując długą półoś bez podnośnika, na kobyłce w garażu (bez kanału). Przy normalnej PG1 wychodzi gładko, przy szperze idzie pogiąć śrubokręty :/ to samo miał Kozik, więc pewnie tak jest.

Yog-Sothoth - Pią Gru 07, 2012 22:13

Właśnie wróciłem z małej podróży, śnieg jest, ślisko jest - przyspieszałem tak żeby łapał poślizg i imho ciągnie dość równo do przodu bez ściągania specjalnie na boki, ale tak czy inaczej nie jestem specjalistą, więc moje odczucia mogą być mylne.
Vito_ - Nie Gru 16, 2012 20:29

Zrobiłeś coś dla poprawy mocy? Np wycięcie kata i montaż MBC? Jestem ciekaw jaka poprawa by była:)
Yog-Sothoth - Nie Gru 16, 2012 20:44

To na przyszły rok, teraz bardziej prozaiczne rzeczy musiałem zrobić jak wymiana termostatu :) za to wiem gdzie moc uciekła, okazuje się że wydech jest z różnej grubości rur, najwezsze to chyba coś koło 2,5cm.
Vito_ - Nie Gru 16, 2012 20:48

Yog-Sothoth napisał/a:
najwezsze to chyba coś koło 2,5cm.
:shock:
makabra, koniecznie trzeba to na wiosne poprawić :)

Yog-Sothoth - Nie Gru 16, 2012 20:52

Z tego co pamiętam teraz to wydech był podobno sztukowany min. z jakiegoś Accorda, na wiosnę mam nadzieję na cały nowy wydech, tylko pytanie ile to będzie kosztować..
Vito_ - Nie Gru 16, 2012 20:55

U mnie całośc wraz z DP i tłumikami ok 1500zł za 3" DP i reszta 2.75" z nierdzewki... Już mam ugadane też czekam na wiosne:)
greg-si - Nie Gru 16, 2012 20:56

Zależy z czego ten wydech zrobisz. Jeśli chcesz cały z kwasówki to od 1k zł zależnie od tego ile i jakie tłumiki zastosujesz.
Yog-Sothoth - Wto Gru 18, 2012 17:48

Pytanie czy warto z kwasa robić przy w sumie dość starym aucie.. ale to temat na przyszły rok :)
AndrewS - Wto Gru 18, 2012 19:27

Yog-Sothoth napisał/a:
niektóre za duże żeby nasadkę na nie nałożyć i mają jakąś warstwę alu z zewnątrz co się rozwala.


bo tą alu nakłądkę powinno się ściagac przed odkreceniem srub, ale jesli ktos wczesniej tego nie zrobil to zaprasowała sie na nakrętce i jak to się mówi juz po ptokach

Wojtek88 - Wto Gru 18, 2012 19:45

Yog-Sothoth napisał/a:
Pytanie czy warto z kwasa robić przy w sumie dość starym aucie.. ale to temat na przyszły rok :)


to jest tzw. inwestycja na lata, bo teoretycznie na długi czas masz 'z czapki' temat wydechu w aucie ;)

Na pewno polecam montaż jakich kolwiek wydechów w iPaco, dobre ziomki i dobre ceny!

AndrewS - Wto Gru 18, 2012 21:12

aaa co do nakrętek zapomniałem wkleić to masz jeszcze tu
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RRD10004

tylko pytanko czy to cena za jedna czy za 12 ?? :twisted:

tak żeby byl full komplet to jeszcze pasuje kupic
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RRB100170
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RRJ10001

dobryziom - Sro Gru 19, 2012 09:24

jak ktoś chce mam te zabaezpieczajace starszne g... jak dla mnie
AndrewS - Sro Gru 19, 2012 22:40

a to racja

mi jak dokrecili jedna kluczem pneumatycznym :evil: to ze dwie godziny sie meczylismy zeby je odkrecic, oryginalna nasadka oczywiscie zostala zniszczona,
gdybym to musiał robić gdzies w lesie o 24:00 to by było pozamiatane tylko laweta

UniculTLX - Nie Sty 06, 2013 10:21

Super jest, coupe, zielony BRG, kremowe wnętrze i te felgi... Piękny :wink: heh za mną też chodzi Coupeta, może kiedyś...
Yog-Sothoth - Nie Sty 06, 2013 12:21

BRG to taki ograny kolor.. owszem fajny ale jednak wolałbym chyba coś innego :) Samochody coraz tańsze i każdy w sumie może sobie przygarnąć krop.. tzn coupetę ;)
pelson91 - Nie Sty 06, 2013 12:25

to prawda, na allegro stoją 2 sztuki 820 turbo chyba za 3 tysiące złotych. cena śmieszna jak za takie auto
Vigoslaw - Nie Sty 06, 2013 14:26

Macie rację, dwie cupety na allegro na sprzedaż, chciałem przygarnąć, ale nikt nie chciał mojego sedana...
Dwie 800 w domu, to samobójstwo, żona mnie wyprowadzi :razz:

Yog-Sothoth - Nie Sty 06, 2013 14:35

Źle do tego podchodzisz, sedan w dieslu zostaje dla użytku rodzinnego a coupe będzie dla zabawy :)
Vigoslaw - Nie Sty 06, 2013 20:29

Yog-Sothoth,

Rodzinnego diesla już mam... Kangoo dla żony z 1,5 dci i moją łódź...
Więc fajnie by było mieć jakąś dużą benzyne na sporadyczne wyskoki...
Jednak coś czuje, że Galeon zostanie ze mną na wieki, bo to niszowa bryka

UniculTLX - Nie Sty 06, 2013 21:15

Ta czarna z uszkodzoną turbiną fajna się wydaje, niebieskiej brakuje listewek i jakoś dziwnie przednie koła w tych nadkolach siedzą... ale też fajna.

Nie, nie patrzę więcej na nie, bo jeszcze którąś kupię...

tronsek - Nie Sty 06, 2013 22:31

pelson91 napisał/a:
cena śmieszna jak za takie auto
tyle, że pewnie ze dwa razy więcej trzeba włożyć, aby doprowadzić do przyzwoitego stanu.
Vigoslaw - Pon Sty 07, 2013 09:00

tronsek,

W miłości do leciwych samochodów, tak już jest :razz:
Akurat coś o tym wiem...
Jednak nic mnie nie powstrzymuje, żeby tak robić dalej :wink:

Yog-Sothoth - Czw Mar 05, 2015 22:17

Ta czarna fajna, ale ciut za wysoka cena przy aucie z uszkodzoną turbiną, bo regeneracja to ~1000zł. Mimo wszystko jak ktoś ma zacięcie i trochę wolnych środków to imo warto kupić bo to naprawdę świetny samochód :)

[ Dodano: Czw Mar 05, 2015 22:17 ]
Update po dość długim czasie :) W tym roku generalnie powinien być zrobiony na cacy, ale na razie dostał nowy wydech zrobiony u Tomali (teraz Tłumiki z Harfowej).

Całość kosztowała 650zł na rurze 2,25", za katalizator wziąłem na skupie 300zł więc suma sumarum wyszło nawet tanio :]

https://www.dropbox.com/s...112651.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s...112701.jpg?dl=0

Dokupię do tego jakieś ładne nakładki na końcówki i wygląd końcowy się polepszy :roll:

Markzo - Czw Mar 05, 2015 22:29

wyglądowo... rzeźnia :/ oby nie rdzewiało za szybko ;)
Yog-Sothoth - Czw Mar 05, 2015 22:53

To jest zrobione na szybko, jak będę miał opcję wizualnego orgazmu to pojadę i wyspawam kwas, grunt że jest w miarę szeroko i cicho w końcu.
longer86 - Pią Mar 06, 2015 09:11

patrząć od tyłu to pierwsze kolano za tłumikiem wygląda jakby było płaskie, zagiete... jak spełnia swoją rolę to ok, przeraża natomiast nalot rudej na reszcie podwozia
Yog-Sothoth - Pią Mar 06, 2015 18:42

Żartujesz? Jedyne miejsca to dziury odpływowe, baku nie liczę bo to standard. Podłoga jak na ten rocznik jest w bardzo dobrym stanie.
greg-si - Pią Mar 06, 2015 20:03

Yog-Sothoth napisał/a:
Żartujesz? Jedyne miejsca to dziury odpływowe, baku nie liczę bo to standard. Podłoga jak na ten rocznik jest w bardzo dobrym stanie.

No to moja 800`ka jest w idealnym stanie :)
Bak bez rdzy, te otwory które są przy środkowym tłumiku u mnie są zaślepione, korozji brak. Nie wiem dlaczego nazywasz je odpływowymi. One nic nie odprowadzają.

Yog-Sothoth - Pią Mar 06, 2015 20:12

Chgw do czego te otwory, korozja jest w sumie na łatach.. u ciebie też takie są?
greg-si - Pią Mar 06, 2015 20:31

Nie ma.
Yog-Sothoth - Wto Kwi 21, 2015 22:25

Udało mi się w UK znaleźć oryginalne zaciski pod tarcze 285mm Girling z 827 Mk1, bo niestety pod te 282mm z Legenda większe tarcze nie wejdą a różnice w dostępie i cenie są na korzyść większych.
Natomiast mam zagwozdkę.. z tego co czytałem różnica pomiędzy zaciskami 262 a 285 była tylko w innych jarzmach, więc patrząc z tej strony klocek był tej samej wielkości, ergo powierzchnia tarcia taka sama. Jedyne co mogło przemawiać na plus większej tarczy to sama większa powierzchnia odprowadzania ciepła, tylko czy to ma aż takie przełożenie na hamowanie?
Poniżej foty zacisków, jak widać od wewnątrz zostaje sporo niedotartej tarczy.



longer86 - Wto Kwi 21, 2015 22:41

Tylko zwróć uwagę ile czasu ma klocek na zatrzymanie kola, tak na prostym przykładzie prościej Ci zatrzymać kolo rowerowe chwytając reka za oponę czy przykładowo to samo kolo chwytając za mala tarcze hamulcowa przy piascie?
tomii620si - Wto Kwi 21, 2015 23:02

Longer ale chodzi o to, że powierzchnia hamowania dalej jest ta sama bo klocek ejst ten sam tylko tarcza inna.. wiec zmiana totalnie bez sensu..


Jak chcesz mocniejsze heble to pogadaj z gregiem .. On do swojej qupety wsadza 300mm z bmw jak dobrze kojarze... Jarzma na dystanse i nie wiem jak tarcze czy dobral to wielkości dziury na piaste i dał otwory do wywiercenia czy jak ale to juz on Ci ogarnie temat :) Zreszta.. przesiadka o 3mm myśle to mała różnica.. ale za to przesiadka na 300mm to juz odczuwalna różnica. :)

longer86 - Wto Kwi 21, 2015 23:04

Nawet przy tym samym klocku prościej zatrzymać tarczę o większym obwodzie
tomii620si - Wto Kwi 21, 2015 23:34

No tak ale jeśli powierzchnia styku jest taka sama to te realne 2mm przesuniecia myśle nie sa mega odczuwalne.. Kolega w crx np. zrobił fajna rzecz - do rozpórki kielichów dospawał rozpórke pompki hamulca - pompka podczas hamowania nie jest wypychana do przodu przez co wieksza siła idzie w przewody.. do tego zmienił węże na oplot i mówi, że na ori heblach śmigał z 2 miesiace to czul wyraźną poprawe hamowania i lepsze wyczucie.. Potem zmienił swoje 200 pare mm na 282 lub 300mm więc to juz nie ma co gadać... ale 2mm sa mało wyczuwalne a za kase ze ściągniecia hebli, tarcze itd mysle można zrobić oplot + takie wzmocnienie pompki co przeloży sie wprost na siłe hamowania (przetestowane, dlatego polecam) a jak to nei styknie to iść w ślady greg'a i ładować 300mm :)
longer86 - Wto Kwi 21, 2015 23:45

tomii620si, tylko jak przeczytasz dokladahhnie całość to chodź o 23mm i idzie wtedy w seryjne heble które gdzies zdobył, a nie kombinuje żeby wsadzić o 3 mm mniejsze ;)
tomii620si - Wto Kwi 21, 2015 23:50

Dobra mój bład.. zmęczenie i z 262 zrobiłem 282 :P No to fakt.. to juz jest duuuzy sens zmiany hebli a jak zmieniać a ma sie te 285 to mozna zaryzykować :)


A pewny jesteś że klocki sa takie same jak w 620si tj 262 a nie ti 282 ?? Bo dziwnym by to było mocno jakby jarzmo bylo większe i to sporo a klocek w nim byłby takim wypierdkiem :P

Yog-Sothoth - Sro Kwi 22, 2015 08:19

Niczego nie jestem pewien :) Dostanę paczkę to wtedy zweryfikuję, dla mnie największy plus to oryginalne heble z R + lepszy i tańszy dostęp do tarcz 285mm a dużo sobie nie zażyczył za komplet.
greg-si - Czw Kwi 23, 2015 21:26

Jesteś pewien tej tarczy 285mm że to nie będzie 282mm?
Yog-Sothoth - Czw Maj 14, 2015 18:55

Mały up, zaciski przyszły i rzeczywiście większa tarcza wejdzie bez problemów, za to klocek minimalnie mniejszy niż w tych od Legenda (282mm) :) Pójdą do regeneracji razem z tyłem i na złoto.

Dziś zamontowałem felgi - wypiaskowane i pomalowane, miały być standardowo na srebrny ale lakiernik chyba zapił i taki kolor wyszedł :D W sumie mi się spodobał więc zostawiłem i dekielki tylko jeszcze pomalowałem. Do kompletu nówki opony 225/45/17 Federal SS-595.




pelson91 - Pią Maj 15, 2015 21:20

Felgi do poprawy... :(
Yog-Sothoth - Pią Maj 15, 2015 23:51

Hę? Mi się podobają.
Markzo - Sob Maj 16, 2015 00:27

dla mnie bomba ;) tylko obniż go trochę :D
Yog-Sothoth - Nie Maj 17, 2015 12:07

No nie wiem, teraz jest całkiem dobrze a niżej to już zacznę przycierać.

Do robienia
- wymiana prawej zwrotnicy bo krzywa, przy okazji zmiana zacisków i tarcz;
- zdiagnozowanie warkotu z przodu przy mocnym przyspieszaniu na 1 i 2, takie mocne chrobotanie przy ostrym starcie z 1 jak jeszcze koła mielą.. mechanik patrzył i nic nie dojrzał więc pewnie się wybiorę na szarpak, ale może macie jakieś pomysły.

W tym roku lakier może będzie, ale chyba zastosuje plan eko i po zabezpieczeniu blach położę PlastiDip w ciemnozielonym macie jak się uda dobrać taki kolor indywidualnie.

Markzo - Nie Maj 17, 2015 13:16

Yog-Sothoth napisał/a:
W tym roku lakier może będzie, ale chyba zastosuje plan eko i po zabezpieczeniu blach położę PlastiDip w ciemnozielonym macie jak się uda dobrać taki kolor indywidualnie.

po doświadczeniach Kozika proszę, nie rób tego...

Yog-Sothoth - Nie Maj 17, 2015 21:04

Hmm o ile o lakier się nie boję bo wygląda już teraz jak u Kozika, to chyba sam problem w usunięciu i czas na to przeznaczony mnie zniechęca. No nic trzeba w takim razie do skarbonki odkładać na lakier :)