Zobacz temat - [ Rover 416 si] brak iskry i paliwa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [ Rover 416 si] brak iskry i paliwa

Szyszek - Pią Lut 15, 2013 20:28
Temat postu: [ Rover 416 si] brak iskry i paliwa
Witam mam problem mianowicie wczoraj wymienialem skrzynie biegow po wymianie auto nie pali brak iskry i paliwa tak jagby cos odcielo zaplon prosze o pomoc
Szyszek - Pią Lut 15, 2013 21:38

Przepraszam to moj pierwszy post a pilnie potrzebuje pomocy
zdzichu - Pią Lut 15, 2013 21:47

Sprawdż czujnik położenia wału korbowego.
Szyszek - Pią Lut 15, 2013 22:10

sprawdzalem jest ok to tak jak by cos odcielo zaplon zawsze bylo slychac krokowy pompe paliwa itp a teraz cisza

[ Dodano: Pią Lut 15, 2013 22:10 ]
czujnik zdezeniowy tez jest ok brak mi pomyslow :-|

sTERYD - Pią Lut 15, 2013 22:53

najprawdopodobniej coś z iskrą. Być może czujnik położenia wału, bo jest najbliżej skrzyni. a być może utrąciłeś przewód przy kopułce, albo coś podobnego. Mems jest taki mądry, że jak nie zaskoczy po dłuższym kręceniu to odcina paliwo, żeby nie zalać świec, dlatego teraz już nie słyszysz pompki paliwa. Rano znowu zacznie brzęczeć, chyba, ze to coś bardziej poważnego niż tylko brak iskry.
Szyszek - Pią Lut 15, 2013 23:20

to nie to w nastepny dzien patrzylm i tez lipa nie podaje ani paliwa ani iskry cos nie podaje sygnalu podejzewam stacyjke jutro bede sprawdzal jak to nie to to juz sam nie wiem wszystko sprawdzalem nic nie utracilem a ani nie wypilem
greg-si - Pią Lut 15, 2013 23:28

Czujnik położenia wału daje taki efekt. Koło zamachowe na pewno nie ruszane?
Szyszek - Pią Lut 15, 2013 23:56

nie nic nie ruszane nawes sprzegla nie ruszalem tylko skrzynia przed wymiana wszystko bylo ok nigdy wczesniej nie mial problemu z odpalaniem
sTERYD - Sob Lut 16, 2013 00:48

a wszystkie masy do rozrusznika przykręciłeś?
jak wyjmowałeś skrzynię? (po kolei co było rozkręcane i rozłączane?)

Szyszek - Sob Lut 16, 2013 12:40

tak wszystkie kable podlaczone dzisiaj wymienilem czujnik polozenia walu na wszelki wypadek zdezeniowy i nic sie nie zmienilo nic nie trybi
Adrian - Sob Lut 16, 2013 12:47

Trzeba też sprawdzić przewód czujnika położenia wału, bo może być przerwany.
Szyszek - Sob Lut 16, 2013 12:53

no ale dlaczego po przekreceniu stacyjki nic nie slychadz zeby cos tam sie dzialo
greg-si - Sob Lut 16, 2013 13:14

Czujnik położenia wału właśnie odcina iskrę i paliwo.

Możesz jeszcze wymienić całą puszkę z przekaźnikami które są za komputerem. Ona odpowiada również za pompę i zapłon.

Sam wymieniałeś skrzynię czy robił Ci to jakiś spec?

Szyszek - Sob Lut 16, 2013 13:48

sam wymienialem

[ Dodano: Sob Lut 16, 2013 13:48 ]
a i od czego by sio popsulo jak byl bez pradu i nic nie grzebalem przy elektronice

sTERYD - Sob Lut 16, 2013 15:48

na wszelki wypadek sprawdź jeszcze bezpieczniki pod maską,
A jak wymieniałeś skrzynię, to jak z impulsatorem było? Jego przewód i ten od cewki i czujnika wału są splątane.

Szyszek - Sob Lut 16, 2013 15:57

tak sa w peszlu wszystkie przewody
sTERYD - Sob Lut 16, 2013 16:14

wiem, że są. Chciałem się dowiedzieć co robiłeś z impulsatorem, przy wyjmowaniu skrzyni, czy jest opcja, ze coś tam szarpnąłeś, albo ścisnąłeś podczas pracy. Dlatego też pytałem
Cytat:
jak wyjmowałeś skrzynię? (po kolei co było rozkręcane i rozłączane?)

Na razie tylko Ty wiesz gdzie mogłeś popełnić błąd. My sobie ogólnikowo gdybamy.

Szyszek - Sob Lut 16, 2013 17:32

rozomiem ale impulsator to jest ten czujnik od predkosciomieza tak??

[ Dodano: Sob Lut 16, 2013 17:32 ]
najpierw rozebrałem zawieszenie pużniej czujnik od wstecznego ten o predkosciomioerza i rozpiołem sonde rozebrałem skrzynie i tyle noi rozrusznik robilem juz to drugi raz miedzy czasie wymienialem uszczelke pod glowica i wszystko bylo ok a tu nagle taki zonk

sTERYD - Sob Lut 16, 2013 23:26

sprawdzałeś te bezpieczniki?
i czy jest stały plus na cewce?
i czy wszystkie połączenia przy cewce i kopułce rozdzielacza są na miejscu?
musiałeś synchronizować pilota po podłączeniu akumulatora?

Szyszek - Nie Lut 17, 2013 10:55

nie mam pilota
sTERYD - Nie Lut 17, 2013 11:18

czyli masz wycięte immo i stał długo z odłączonym akumulatorem?
To możliwe, a nawet bardzo prawdopodobne, że po prostu immo się jednak obudziło. :/

Szyszek - Nie Lut 17, 2013 20:02

cewki jeszcze nie sprawdzalem mnie popostu zastanawia brak jakiej kowiek rekacji po przekreceniu stacyjki zawsze bylo slychadz jak sie wszystko uzbraja

[ Dodano: Nie Lut 17, 2013 12:58 ]
stal bez aku tak okolo min 7 do 8 godzin moze dluzej juz go kuilem bez pilota ale czesto wyciagalem aku na noc jak byly mrozy i bylo ok

[ Dodano: Nie Lut 17, 2013 20:02 ]
a jak sprawdzic czy to moze faktycznie jest immo?

sTERYD - Nie Lut 17, 2013 20:09

bez T4 najlepiej chyba podmienić komputer z centralką i pilotami. :/
Szyszek - Nie Lut 17, 2013 20:38

a co to jest to t4?
sTERYD - Nie Lut 17, 2013 21:06

komputer diagnostyczny do roverów
Szyszek - Nie Lut 17, 2013 22:14

b bylem u jednego mechanika ale nie mogl suie polaczyc
sTERYD - Nie Lut 17, 2013 23:13

to na bank nie było t4, bo tych jest w polsce chyba niewiele ponad 5 :/

[ Dodano: Nie Lut 17, 2013 23:13 ]
no i nie byłoby problemu z połączeniem

Szyszek - Pon Lut 18, 2013 06:35

to jak jest ich tak malo no na moim zadupiu na bank nie bedzie wiec jestem ugotowany :(
ADI-mistrzu - Pon Lut 18, 2013 09:57

Rozmawiałem z autorem tematu i raczej na pewno immo się uzbroiło, pisze ze diody w drzwiach cały czas mu się świecą.

Będzie kombinował aby podmienić ECU i IMMO wraz z pilotem od R214 więc zobaczymy czy pomoże.

Szyszek - Pon Lut 18, 2013 17:16

Dziekuje wszystkim za pomoc sytuacja opanowan Roverek znowu smiga :)